HILLWAY - z nami osiągniesz szczyty!

Profesjonalne szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm

Opinie

O jakości realizowanych przez HILLWAY projektów szkoleniowych świadczą m.in. opinie uczestników szkoleń przedstawiane każdorazowo w ankietach satysfakcji po szkoleniu, jak również wysyłane do nas drogą mailową.  Współpracujemy z największymi w Polsce firmami i instytucjami dokładając wszelkich starań, by poprzez nastawienie na jakość i efektywność być ponad konkurencją.

Dziękujemy Wam – Drodzy Uczestnicy Szkoleń – za zaangażowanie i chęć rozwoju, Drodzy Klienci i Partnerzy za powierzone nam zaufanie!

Poniżej przedstawiamy wybrane opinie uczestników szkoleń

Było to pierwsze szkolenie z obsługi Klienta, które nie było nudne, a na pewno będzie przydatne w pracy.

Bardzo inspirujące szkolenie. Teoria poparta praktyką. Ogromna wiedza i doświadczenie Trenera.

Szkolenie motywujące do zmiany!

Uczestnik szkoleniaUczestnik szkoleniaSkandia

Indywidualne podejście do grupy, ale także do każdego z osobna. Każdy z nas ma inną osobowość, a Trenerka potrafi do każdego umiejętnie dotrzeć i zainteresować tematem - świetnie pracuje z ludźmi.

Uczestnik szkoleniaUczestnik szkoleniaSkandia

Rekomenduję HILLWAY, bo ze świecą szukać takich trenerów!

Uczestnik szkoleniaUczestnik szkoleniaSkandia

Rekomenduję HILLWAY, ponieważ profesjonalnie podchodzą do szkoleń. Trener widać, że chce nauczyć czegoś grupę, a nie tylko zrobić szkolenie

Uczestnik szkolenia Podstawy zarządzania zepołem 04-05.07.2012 ZakopaneUczestnik szkolenia Podstawy zarządzania zepołem 04-05.07.2012 ZakopaneApreo Logistics S.A.

Tak, rekomenduję współpracę z HILLWAY. Wspaniała osobowość jestem zauroczona – super trener!

Ekstra szkolenie merytoryczne i wesołe.

Zarówno zajęcia praktyczne i teoretyczne były interesujące.

Uczestnik szkoleniaUczestnik szkoleniaSzkolenie

Osoba prowadząca szkolenie była sympatyczna, potrafiła nawiązać kontakt z uczestnikami. Wprowadzała urozmaicenia do programu szkoleń, które miały za zadanie rozbudzić wszystkich. Zachęcała uczestników do wyrażania swoich poglądów i angażowania się w omawiane sprawy

Szkolenie przebiegało w bardzo interesujący sposób – nie wiem, kiedy minęły te 2 dni. Muzyka w przerwach też była fajnym pomysłem, gdyż można było się zrelaksować i z zapałem włączać w dalsze etapy szkolenia.

Prowadząca była bardzo sympatyczna, starała się za każdym razem dopasowywać rady do specyfiki naszej pracy. Uśmiechnięta, nie tworząca dystansu – sprawiało to, że atmosfera była na tyle luźna, że można było swobodnie odgrywać role, które nam proponowała (np. scenki rozmów z klientami).

Do góry