Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja
Poczta elektroniczna (e-mail) jest narzędziem wspomagającym codzienną pracę w biznesie, nauce, rozrywce i tak po prostu w życiu codziennym.
Ważne, aby w umiejętny sposób umieć wykorzystać to narzędzie do sprawnego kontaktu z kontrahentami, partnerami, współpracownikami. Ma to duże znaczenie wszędzie tam, gdzie możliwość szybkiego (i taniego) przesyłania informacji (tekstu, fotografii i dźwięku) ma decydujący wpływ na powodzenie podejmowanych przedsięwzięć.
Korespondencja e mail to:
- najchętniej wykorzystywana forma komunikacji
- najszybsza forma komunikacji jaka zastępuje korespondencje tradycyjną
- wygodna forma wymiany informacji handlowej
- praktycznie „bezkosztowe” narzędzie komunikacyjne
- Twój wizerunek firmy
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
- Specyfika korespondencji elektronicznej
- Redagowanie profesjonalnej wiadomości e-mail w korespondencji biznesowej
- Szeregowanie informacji zgodnie z zasadą piramidy
- Styl, kompozycja, rozplanowanie treści
- Adresowanie wiadomości – czyli co,kiedy i do kogo (To, CC, BCC)
- Określanie tematu wiadomości
- Powitanie i podpis
- Jak zacząć e-mail
- Wiadomości priorytetowe i potwierdzenie odbioru
- Wysyłanie odpowiedzi na e-mail
- Kiedy nie wysyłać maili
- Załączniki
- Spam
- Podstawowe warunki efektywnej komunikacji
- Błędne konstrukcje w zdaniach
- Etykieta w korespondencji elektronicznej
Opcjonalnie również: negocjacje mailowe, asertywność w komunikacji e-mail, reakcja na zastrzeżenia i reklamacje pojawiające się w mailach.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center/zoptymalizować działania contact center – podnieść jego efektywność, wydajność?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.