Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja

Profesjonalna korespondencja biznesowa - szkolenia otwarteDziś, w dobie informatyzacji korespondencja elektroniczna (e-mail korespondencja) jest nieuniknioną i codzienną formą kontaktu z instytucjami, innymi przedsiębiorstwami i oczywiście Klientami.

Poczta elektroniczna (e-mail) szybko stała się nadzwyczajnym narzędziem wspomagającym codzienną pracę w biznesie, nauce, rozrywce i tak po prostu w życiu codziennym. E-mail  służy utrzymaniu kontaktów i pozyskiwaniu nowych klientów. Regularność wysyłek umożliwia informowanie klientów o nowych produktach w ofercie, promocjach, wskazuje dane transakcyjne, przypomina o zobowiązaniach i pozwala utrzymać odpowiednie relacje handlowe – jednak często na tego typu korespondencję zwyczajnie brakuje czasu.

Ważne, aby w umiejętny sposób umieć wykorzystać to narzędzie do sprawnego kontaktu z kontrahentami, partnerami, współpracownikami.  Ma to duże znaczenie wszędzie tam, gdzie możliwość szybkiego (i taniego)  przesyłania informacji (tekstu, fotografii i dźwięku) ma decydujący wpływ na powodzenie podejmowanych przedsięwzięć.

Korespondencja e mail to:

  • najchętniej wykorzystywana forma komunikacji
  • najszybsza forma komunikacji jaka zastępuje korespondencje tradycyjną
  • wygodna forma wymiany informacji handlowej
  • praktycznie „bezkosztowe” narzędzie komunikacyjne
  • twój wizerunek firmy

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

PROGRAM SZKOLENIA
W programie szkolenia Profesjonalna korespondencja biznesowa – e -mail korespondencja m.in.

  • Specyfika korespondencji  elektronicznej
  • Redagowanie profesjonalnej wiadomości e-mail w korespondencji biznesowej
  • Szeregowanie informacji zgodnie z zasadą piramidy
  • Styl, kompozycja, rozplanowanie treści
  • Adresowanie wiadomości – czyli co,kiedy i do kogo (To, CC, BCC)
  • Określanie tematu wiadomości
  • Powitanie i podpis
  • Jak zacząć e-mail
  • Wiadomości priorytetowe i potwierdzenie odbioru
  • Wysyłanie odpowiedzi na e-mail
  • Kiedy nie wysyłać maili
  • Załączniki
  • Spam
  • Podstawowe warunki efektywnej komunikacji
  • Błędne konstrukcje w zdaniach
  • Etykieta w korespondencji elektronicznej

Opcjonalnie również: negocjacje mailowe, asertywność w komunikacji e-mail, reakcja na zastrzeżenia i reklamacje pojawiające się w mailach.

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników. 

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Cena szkolenia: 1 250 zł netto/os. za dwudniowy warsztat

System rabatowy:

Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu

Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu

Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

W cenie szkolenia otwartego:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
  • Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po – szkoleniowe.
  • Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Sprawdź aktualne terminy szkolenia –> kliknij 

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym przy ul. Grażyny 13/15 (Stary Mokotów).

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij 

Warunki uczestnictwa –> kliknij 

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center/zoptymalizować działania contact center – podnieść jego efektywność, wydajność?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.