Profesjonalny wizerunek w biznesie – szkolenie biznesowe

Profesjonalny wizerunek w biznesie, etykieta biznesowa HILLWAY szkolenia biznesowe i doradztwo dla firmGroup of businessmen the conclusion of the transaction.Nasz wizerunek leży w naszych rękach, a dobrze zarządzany zawsze przyczynia się do rozwoju kariery.

Każdy człowiek świadomie lub nieświadomie oddziałuje na otoczenie poprzez swoje zachowanie, gesty, wygląd, głos oraz wypowiadane słowa. Umiejętność świadomego oddziaływania na otoczenie może się okazać kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego. Może znacznie wpłynąć na jakość naszego życia.

Szkolenie PROFESJONALNY WIZERUNEK W BIZNESIE jest skierowane do menedżerów wyższego szczebla, menedżerów ds. handlowych, przedstawicieli handlowych oraz innych osób uczestniczących w spotkaniach negocjacyjnych oraz reprezentujących firmę w innych sytuacjach biznesowych.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Profesjonalny wizerunek w biznesie:

    • nabycie umiejętności świadomego budowania wizerunku biznesowego,
    • umiejętność wykorzystania protokołu dyplomatycznego w sytuacjach biznesowych,
    • zdobycie wiedzy na temat mowy ciała co umożliwi świadome panowanie nad własnym ciałem w celu budowania autorytetu, a także umożliwi odczytywanie komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez kontrahentów, podczas spotkań biznesowych,
    • kreowanie wizerunku poprzez strój – znajomość zasad dress code.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA
Szkolenia Profesjonalny wizerunek w biznesie kierowane jest przede wszystkim do:

  • osób uczestniczących w świecie biznesu
  • pracowników korporacji i firm prywatnych
  • przedsiębiorców
  • osób pełniących funkcje publiczne, reprezentacyjne
  • pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z Klientem
PROGRAM SZKOLENIA
Podstawy etykiety biznesowej:

  • profesjonalne budowanie relacji,
  • savoir- vivre,
  • prawo pierwszego wrażenia,
  • sztuka konwersacji.

Etykieta w kontaktach biznesowych:

  • spotkanie biznesowe z uwzględnieniem kultur różnych krajów europejskich i poza europejskich
  • wizytówki,
  • rozmowa telefoniczna,
  • korespondencja listowa i e-mailowa,
  • zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie,
  • zasady procedencji.

Kreowanie wizerunku w biznesie:

  • mowa ciała podczas spotkania biznesowego,
  • budowanie autorytetu,
  • psychologia koloru w biznesie,
  • wizerunek a hierarchia,
  • dress code –  ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn.

Profesjonalny wizerunek kobiet w biznesie:

  • budowanie wiarygodności i zaufania w relacjach z klientami,
  • zasady komponowania ubioru do pracy – elementy stroju dodające prestiżu,
  • kreowanie indywidualnego stylu w oparciu o zasady dress codu,
  • bazowe elementy garderoby kobiety biznesu,
  • znaczenie koloru w stroju biznesowym,
  • dobór kroju i fasonu ubioru do sylwetki,
  • odpowiedni strój na różne okazje: spotkanie biznesowe,  business casual – na mniej formalne spotkania – przykłady zestawów na różne okazje,
  • dobór butów – najlepsze wzory, kolory i materiały,
  • dodatki i ich rola w biznesie,
  • makijaż i fryzura do pracy,
  • „złodzieje wizerunku” – czego unikać w wyglądzie – przykłady złych stylizacji.

Profesjonalny wizerunek mężczyzn w biznesie:

  • męska elegancja w biznesie,
  • jak budować własny styl uwzględniając trendy w modzie,
  • wszystko o garniturze – kolory, tkaniny, kroje oraz jak dobrać prawidłowy rozmiar,
  • wybór koszuli – filaru męskiej elegancji,
  • doskonały krawat i węzeł – najbardziej męski akcent biznesowej garderoby,
  • wzory i kolory garderoby biznesowej – zasady doboru i łączenia,
  • buty – rodzaje, fasony oraz sposoby pielęgnacji,
  • męskie dodatki świadczące o klasie – kilka wskazówek nt. teczki, paska, spinek i poszewki,
  • przykłady zestawów do pracy na różne okazje biznesowe oraz na mniej formalne spotkania – business casual, spotkanie po pracy weekend,
  • fundamentalne błędy w biznesowej elegancji.
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
AGNIESZKA NOWICKA trener HILLWAY  szkolenia biznesowe i doradztwo dla firmAGNIESZKA  NOWICKA –  praktyk i trener biznesu, doświadczony menedżer i pasjonatka zagadnień związanych z profesjonalnym wizerunkiem, savoir-vivrem i etykietą biznesową

16-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz obsłudze klienta indywidualnego na stanowiskach: Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie pracy odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią podległych placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych.

Szkolenie prowadzi z ogromną energią, przedstawiając wiele przykładów, technik i ciekawych rozwiązań. Inspiruje do dalszego rozwoju – potrafi zainteresować tematem, a przede wszystkim pokazać rozwiązania i nauczyć prostych metod związanych z kreowaniem i tworzeniem profesjonalnego wizerunku w biznesie.

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.