Adam Górecki to praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze, które koncentrują się wokół rozwoju biznesu w nowoczesnym, wysoce zmiennym środowisku.

27-letnie doświadczenie zawodowe zapewniło mu status eksperta z dziedzin: zarządzania strategicznego, zarządzania zespołami, przywództwa w zmianie, negocjacji, sprzedaży B2B i B2C, obsługi i budowy trwałych relacji z klientami CRM, prowadzenia spotkań – wystąpień, organizacji pracy i czasu, coachingu i On the Job Training, work- life balance i work-life integration.

Adam Górecki był wice szefem firm, ds. sprzedaży w Yawal i Final S.A. w ramach projektu interim management. Był dyrektorem sprzedaży krajowej w: Amica Wronki, Electrolux Poland (reprezentował firmę odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi), Merloni Indesit Polska (Ariston). Pracował jako kierownik działu sprzedaży w Leroy Merlin oraz był szefem sprzedaży w IKEA w Polsce. Zarządzał działami sprzedaży liczącymi kilkadziesiąt osób oraz był odpowiedzialny za kilkusetmilionowe budżety sprzedaży.

Absolwent studiów MBA oraz magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University – dyplom polski i brytyjski.

W latach 2010-2015 Adam był wykładowcą Executive MBA w Wyższej Szkole Zarządzania ? Polish Open University ? Oxford Brookes University. Odpowiedzialny był za prowadzenie warsztatów z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych.  Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA.

  • Współpracuje, jako wykładowca z UKSW (Kierunek: Coaching i Mediacje Społeczne). Współtworzył Chrześcijańską Szkołą Przywództwa (Studia Podyplomowe MBA).
  • Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania (FIZ) jako wykładowca, w ramach prowadzonych przez Instytut studiów MBA.
  • We Francuskim Instytucie Gospodarki (FIG) prowadzi m.in. seminaria otwarte i zamknięte dla kadry zarządzającej pt.:”Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy – Warsztaty dla zarządzających”, “Zarządzanie zmianą”, “Negocjacje w biznesie warsztaty dla zarządzających” oraz “Przywództwo w procesie zmian”.

Trener zrealizował projekty dla firm z wielu branż, w tym finansowej, spożywczej, przemysłu ciężkiego i lekkiego, operatorów telefonii komórkowej oraz kilkunastu sieci detalicznych i hurtowych.

Łącznie w jego warsztatach uczestniczyło ponad 18 000 osób w trakcie ponad 2 300 dni szkoleniowych.

Prowadził szkolenia dla takich firm, jak: Kancelaria Prezydenta RP, Narodowy Bank Polski, Narodowy Fundusz Zdrowia, PGNiG Termika, PKP Intercity, Centrala PZU S.A., SCANIA, Diler MAN Erem Serwis s.c., Michelin Polska S.A., Citroen Polska, PSA, Real,- Sp. z o.o. (cykl szkoleń, projekt ponad 100 osób ? kilka miesięcy), Makro Cash & Carry, MGL- Grupa Metro, Grupa Eurocash Centrala, dyrekcja (stała wieloletnia współpraca, ponad 1000 osób), Eurocash Cash & Carry, Mediaexpert (stała wieloletnia współpraca), Neonet (stała wieloletnia współpraca), Polbank EFG (stała współpraca), BNP Paribas (projekt ponad 100 osób, kilka miesięcy), T-Mobile Polska S.A., Amica S.A., Yawal S.A. (interim management ? kilka miesięcy), IKEA Industry, Bakoma S.A. (projekt EFS, kilkaset osób ? dwa lata), TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o., CD Projekt RED Sp. z o.o.

 

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12