Szkolenie Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie dla menadżerów

Głównym celem szkolenia Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami jest podwyższenie kompetencji z zakresu efektywności osobistej menadżera poprzez rozwój kompetencji z zakresu efektywnej komunikacji i wywierania wpływu oraz skutecznego zarządzania zespołem.

Szkolenie Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie dla menadżerów

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Korzyści z udziału w szkoleniu

Korzyści z udziału w szkoleniu Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów:

  • Świadomość znaczenia komunikacji w relacjach interpersonalnych.
  • Poznanie technik autoprezentacji i wywierania pierwszego wrażenia.
  • Weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności komunikacji.
  • Eliminacja najczęściej popełnianych błędów w komunikacji obniżających efektywność zespołu.
  • Umiejętność stosowania efektywnych wzorców komunikacji w relacjach biznesowych.
  • Asertywne wywieranie wpływu.

Program szkolenia

Umiejętność porozumiewania się z innymi – klucz do sukcesu

  • Znaczenie komunikacji interpersonalnej
  • Na czym polega skuteczne porozumiewanie się
  • Błędy, jakie popełniamy, komunikując się z innymi – w domu, pracy i sytuacjach codziennych
  • Skutki wadliwej komunikacji

Mówienie i słuchanie – podstawowe umiejętności komunikowania się

  • Efektywna ekspresja – jak mówić, żeby inni nas rozumieli i chcieli słuchać?
  • Zasady i reguły komunikacji werbalnej
  • Dlaczego inni nie zrozumieli, co chciałeś powiedzieć – zaburzenia komunikacji związane z osobą nadawcy
  • Sztuka nawiązywania pierwszego kontaktu
  • Umiejętność skutecznego słuchania – jak słuchać, żeby inni chcieli z nami rozmawiać?
  • Słuchać i rozumieć klienta
  • Typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem

Poza słowami – komunikacja niewerbalna

  • Dlaczego komunikacja niewerbalna jest istotna
  • Umiejętne używanie mowy ciała w różnych sytuacjach życiowych
  • Jak skutecznie odczytywać gesty i język ciała
  • Zainteresowany ofertą czy nie. Rozpoznawanie nastawienia rozmówcy
  • Nie tylko ciało mówi – organizowanie biura i zajmowanie miejsca przy stole
  • Autoprezentacja – tworzenie określonego wizerunku i sprawianie odpowiedniego wrażenia

Wpływ społeczny w komunikacji interpersonalnej

  • Dlaczego ulegamy cudzym wpływom
  • Podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływu społecznego
  • Podstawowe techniki wpływu społecznego – jak wpłynąć na innych, jak inni wpływają na nas
  • Jak sprawić, by pracownicy i klienci zechcieli zrobić to, na czym nam zależy
  • Obrona przed manipulacją ze strony innych – w domu i w pracy

Asertywność – w zgodzie z sobą i w dobrych stosunkach z innymi

  • Niezadowolony klient, niesolidny pracownik, krępująca propozycja ? jak sobie z nimi poradzić
  • Zamiast płaczu, krzyku i złości – techniki zachowań asertywnych
  • Jak nie poddać się mobbingowi, poniżaniu i wykorzystywaniu
  • Wyrażanie krytyki, niezadowolenia i gniewu
  • Radzenie sobie z nieśmiałością i zakłopotaniem

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content