Szkolenie Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole adresowane jest do osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności coachingowych w codziennej pracy, w celu rozwijania kompetencji i potencjału swoich podwładnych oraz współpracowników.
Zapraszamy wszystkich, którzy chcą się stać skuteczniejszymi liderami i budować zespoły mocno skoncentrowane na rozwoju i na poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań:
- Menedżerowie wyższej i średniej kadry,
- Liderzy zespołów oraz kierownicy projektów,
- Osoby odpowiedzialne za kreowanie nowych strategii i rozwiązań
- Menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Cele szkolenia
- Poznanie założenia i zalet coachingowego stylu zarządzania
- Poznanie technik coachingu przydatnych w pracy lidera oraz zdobycie umiejętności ich stosowania
- Zdobycie umiejętności rozwijania kompetencji zespołu poprzez rozmowę coachingową i zastosowanie narzędzi coachingowych
- Zdobycie umiejętności elastycznego dostosowania stylu zarządzania do poziomu dojrzałości pracowników
- Lepsze motywowanie i angażowanie zespołu do osiągania wspólnych celów
- Przesuwanie uwagi osób zaangażowanych w projekty z problemów na rozwiązania
- Skupienie energii zespołów na poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i wdrażaniu ich
Program szkolenia
Coachingowy styl zarządzania:
- Największe wyzwania w zarządzaniu personelem XXI wieku
- Założenia coachingu
- Diagnoza stylów zarządzania
- Wykorzystanie elementów coachingu w zarządzaniu
- Skuteczność coachingu w świetle badań i statystyk
- Kluczowe umiejętności w zarządzaniu w stylu coachingowym
Pytania i rozmowy coachingowe w zarządzaniu
- Mocne pytania – szlifowanie diamentu
- Pytania skoncentrowane na rozwiązaniu problemu i zmianie perspektywy myślenia
- Pytania budujące motywację
- Pytania pomocne w formułowaniu
- Czynniki wpływające na rozmowę
- Słuchanie na różnych poziomach
- Obserwacja i informacja zwrotna
Przydatne techniki pracy indywidualnej i zespołowej:
- Zasady pracy techniką TGROW/GROW
- Wykorzystanie GROW w rozmowach z pracownikami (rozmowy motywujące, rozmowy wspierające przy realizacji zadań, rozmowy ukierunkowane na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, sesje pracy zespołowej i projektowej)
- Wykorzystanie Koła Coachingu w pracy indywidualnej i grupowej
- Action Learning w zespołach
- Skuteczność coachingu w świetle badań i statystyk
- Kluczowe umiejętności w zarządzaniu w stylu coachingowym
Trener prowadzący szkolenia
Małgorzata Kniaź – Certyfikowany Trener Biznesu, Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, Konsultant i Coach
Ekspert w dziedzinie Przywództwa i Zarządzania, menedżer z wieloletnim doświadczeniem, certyfikowany Trener Biznesu i Coach. Z wykształcenia ekonomistka, ukończyła studia z zakresu Nauk Społecznych i Ekonomicznych
na Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu. Absolwentka ?The Leadership and Management Academy? na Harvard Business School. Certyfikowany doradca psychologiczny i coach, absolwentka kierunków Coaching i Counselling na Nature Care College w Sydney oraz Podyplomowego Studium Terapii i Treningu Grupowego na Uniwersytecie Warszawskim.
Przez kilkanaście lat czynnie związana z biznesem. Swoje bogate doświadczenie menedżerskie wyniesione z pracy w międzynarodowych korporacjach w kraju i za granicą wykorzystuje teraz w pracy trenerskiej i mentorskiej. Jako doświadczony Executive Coach współpracuje z wieloma organizacjami, prowadząc facylitacje, mentoring i coaching dla najwyższej kadry menedżerskiej.
W swojej karierze zawodowej przeszła wszystkie szczeble Zarządzania od Menedżera Produktu
do Dyrektora Zarządzającego. Specjalizuje się w warsztatach i szkoleniach z zakresu przywództwa, zarządzania zespołem, zarządzania czasem i organizacją pracy, zarządzania poprzez cele, komunikacji menedżerskiej, zarządzania zmianą, rozwiązywania konfliktów, umiejętności osobistych
i sprzedażowych. Wspiera organizacje w tworzeniu wizji, misji, wartości oraz w budowaniu kultury coachingowej. W swojej pracy z klientami wykorzystuje różne narzędzia psychometryczne, w tym analizę behawioralną Extended DISC.
Współprowadziła liczne, kilkumiesięczne programy rozwojowe składające się z cykli warsztatów, coachingów i zadań wdrożeniowych dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej największych firm w Polsce. Jest współautorką licznych programów szkoleniowych opartych na uznanych i sprawdzonych modelach biznesowych powiązanych z gry-rywalizacją (gamifikacją).
Uczestnikami jej warsztatów z kompetencji przywódczych i menedżerskich było kilkuset menedżerów, m.in. z takich firm, jak: MetLife Amplico, Grupa PZU, Grupa AVIVA, BRE Bank, ING Bank Śląski, Coca Cola, Grupa PGE, Polkomtel, Bosch oraz współpracowała z urzędami Administracji Państwowej,
z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju i wieloma innymi.
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.