Skuteczna komunikacja jest jednym z elementów niezbędnych do efektywnej pracy zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy. Jak wynika z badań usprawnienie komunikacji wewnętrznej to wyzwanie dla wielu polskich firm, instytucji i organizacji.
Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny?
John D. Rockefeller
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś.
Hans Georg Gadamer
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia
Szkolenie Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu skierowane jest do wszystkich firm i organizacji, którym zależy na podniesieniu efektywności zespołu poprzez usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zbudowanie współpracy pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu.
Cele szkolenia
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji pracowników związanych z komunikatywnością, dzieleniem się wiedzą i doświadczeniem oraz efektywną i skuteczną współpracą w zespole poprzez zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej i budowania efektywnych zespołów, nabycie umiejętności związanych z efektywną komunikacją oraz ukształtowanie postawy nastawionej na współpracę i wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy członkami zespołu.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Po ukończeniu szkolenia Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu uczestnicy będą wiedzieli:
- jak być skutecznym mówcą
- jak być skutecznym słuchaczem
- jak świadomie używać narzędzi kontroli rozmowy
- jak się komunikować z różnymi typami ludzi
- jak i po czym rozpoznawać dany typ osoby
- jakie są role w zespole i jaką pełnią rolę wg typologii Belbina
Program szkolenia
W programie szkolenia Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu:
- Zasady efektywnej komunikacji
- Bariery komunikacyjne i zniekształcenia w spostrzeganiu
- Pomosty komunikacyjne
- Zasady aktywnego słuchania ze zrozumieniem
- Narzędzia kontroli rozmowy
- Rodzaje pytań – ich typologia, wady i zalety
- Asertywna komunikacja ze współpracownikami – Komunikat JA
- Diagnoza własnego stylu komunikowania się i jego wpływu na relacje z innymi
- Najistotniejsze elementy udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
- Grupa, a zespół
- Etapy budowania zespołu
- Elementy budujące zespół
- Role zespołowe i mapa zespołu
- Wyzwania w pracy zespołowej i czynniki sukcesu zespołu
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta/zoptymalizować działania contact center – podnieść inne kompetencje zespołu obsługi klienta?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.