Szkolenie dla początkujących menedżerów wyposaży uczestników w umiejętności liderskie, które pozwolą im zbudować wiarygodny wizerunek szefa na nowo objętym stanowisku lub w nowej sytuacji liderskiej.
Przed szkoleniem każdy z uczestników będzie miał możliwość wyrażenia swoich indywidualnych oczekiwań i potrzeb w postaci ankiety przedszkoleniowej. Wyniki ankiety ukierunkują przebieg i poruszane treści szkolenia.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Cele szkolenia
- Wzmocnienie świadomości znaczenia roli lidera w organizacji.
- Poznanie własnych zasobów liderskich.
- Doskonalenie umiejętności liderskich tj. definiowanie celu, diagnoza poziomu zespołu, elastyczne stosowanie stylów, prowadzenie spotkań i wystąpień.
Szkolenie zostało przygotowane tak, aby koncentrować się przede wszystkim na skutecznych w działaniu modelach i zasadach zarządzania zasobami ludzkimi. Dzięki sprawdzonym przez wiele lat metodom szkoleniowym, opartych o zasady nauki osób dorosłych, uczestnictwo w nich znacząco zwiększy skuteczność menedżerską.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli:
- jak zbudować autorytet oraz świadomie i skutecznie oddziaływać na pracowników,
- jak stawiać przed nimi wyzwania i oczekiwania,
- jak budować zespół oraz motywować i rozwijać jego członków,
- jak w nieprzypadkowy sposób prowadzić rozmowy motywujące, rozwojowe, dyscyplinujące.
Program szkolenia
W programie szkolenia First time manager
Rola lidera w organizacji:
- Charakterystyka lidera – jak wyglądają dzisiaj style liderskie wśród polskich menedżerów?
- Fakty – wyniki badań polskich liderów
- Wnioski – jak postrzegają siebie liderzy a jak to widzą ich podwładni i współpracownicy.
- Autorytet lidera – wzorce i schematy budujące autorytet szefa.
- Powody dla jakich warto być autorytetem dla zespołu.
- Cechy osoby posiadającej autorytet.
- Jednostka a zespół – siła jednostki a moc zespołu w realizacji zadań.
- Efektywność pracy jednostki w porównaniu z zespołem.
- Aktywizacja pracowników do pracy zespołowej.
Potencjał lidera:
- Zadania lidera – co buduje efektywność najlepszych liderów.
- Definiowanie strategii lidera.
- Dostrzeganie potencjału i różnorodności pracowników.
- Lider relacyjny a lider zadaniowy – różnice w sposobie funkcjonowania.
- Poznanie różnic w funkcjonowaniu lidera.
- Wypracowanie mechanizmu dostosowania stylu do zadania.
- Twój potencjał liderski – mapa potrzeb i predyspozycji liderskich.
- Utrwalenie mocnych stron.
Umiejętności lidera:
- Zacznij od diagnozy zespołu – poziom kompetencji poszczególnych członków zespołu.
- Koncentracja na sytuacji w jakiej pracuje lider i jego zespół
- Określenie na jakim poziomie kompetencji znajdują się w danej sytuacji poszczególni członkowie zespołu.
- Przejdź do elastycznego stosowania stylu – styl liderski odpowiedni do sytuacji.
- Dopasowanie stylu komunikacji do poziomu kompetencji pracownika.
- Zachowania lidera zgodne z potrzebami członków zespołu.
- Zarządzaj aby realizować wyniki ? ukierunkowanie na cel.
- Zdefiniowanie celu zadania dla zespołu i jego poszczególnych członków.
- Uczenie zadań przez stosowanie wzorców i praktycznych ćwiczeń.
- Przekazywanie informacji zwrotnej jako narzędzie rozwojowe.
Komunikacja lidera:
- Zacznij od Twoich zasad – expose szefa.
- Kiedy należy wygłosić expose.
- Zasady i struktura expose.
- Prowadzenie rozmów z pracownikami – sposoby i rodzaje rozmów.
- Rozmowa nagradzająca – zasady i scenariusz.
- Rozmowa korygująca – zasady i scenariusz.
- Rozmowa dyscyplinująca – zasady i scenariusz.
Plan rozwoju lidera:
- Wdrożenie umiejętności liderskich.
- Efekty pracy rozwojowej lidera.
- Rozwój zespołu lidera.
Trener prowadzący szkolenia
Katarzyna Ujek – Trener biznesu/Coach, Konsultant MTQ48
Dyplomowany Trener Biznesu, Akredytowany Coach (międzynarodowa akredytacja ICF), Licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQ48), socjolog z uprawnieniami mediatora zawodowego, absolwentka psychologii pozytywnej na SWPS we Wrocławiu, praktyk Racjonalnej Terapii Zachowań, facylitator job craftingu- nowoczesnej metody na wzmacnianie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników.
Doświadczenie zawodowe
Wieloletni praktyk biznesu, z doświadczeniem zawodowym zdobytym na stanowiskach sprzedażowych, menedżerskich oraz trenerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. Trener i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych. Zrealizowała ponad 2500 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego.
Specjalizuje się w obszarach: profesjonalna i asertywna obsługa trudnego klienta, zarządzanie emocjami i stresem, efektywność osobista oraz odporność psychiczna. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności pracowników i menadżerów. Pomaga menadżerom oraz zespołom z lepszymi rezultatami osiągać zamierzone cele, łatwiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami, przeszkodami i niepowodzeniami, być efektywniejszym oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.
SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
CZAS TRWANIA SZKOLENIA OTWARTEGO ONLINE:
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
Chcesz poznać wycenę szkolenia? Skontaktuj się z nami
System rabatowy:
- Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu
- Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu
Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
W cenie szkolenia otwartego:
- Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami dla uczestników
- Certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym wg standardu SUS 2.0
- Konsultacje szkoleniowe
- Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia stacjonarnego
TERMINY I MIEJSCE SZKOLENIA
Sprawdź aktualne terminy szkoleń otwartych – zobacz pełne Kalendarium -> kliknij
HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE
- 9:00 – 10:30 zajęcia
- 10:30 – 10:45 przerwa
- 10:45 – 12:30 zajęcia
- 12:30 – 13:00 przerwa
- 13:00 – 14:45 zajęcia
- 14:45 – 15:00 przerwa
- 15:00 – 16:30 zajęcia
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte -> kliknij
Warunki uczestnictwa -> kliknij
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta/zoptymalizować działania contact center – podnieść inne kompetencje zespołu obsługi klienta?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.