Coraz częściej słyszymy o otaczającym nas kryzysie deficytu uwagi (braku skupienia, przytłaczającej liczbie komunikatów marketingowych, na które przestajemy zwracać jakąkolwiek uwagę) oraz alarmująco niskich wynikach zaangażowania (wg badań instytutu Gallupa aż 87% pracowników jest niezaangażowanych lub działających na szkodę zespołu). Mimo, iż nowe technologie, narzędzia i kanały komunikacji pozwalają nam robić zdecydowanie więcej, to równocześnie skutecznie dekoncentrują i osłabiają wolę działania. Pojawia się zasadniczy problem: jak sprawić, by chciało się chcieć?

Szkolenie HILLWAY Grywalizacja

Grywalizacja (zwana też gamifikacją, z ang. gamification) to jedno z nielicznych narzędzi, które pozwala skutecznie radzić sobie z wyzwaniem motywowania i angażowania ludzi. Tradycyjne metody tracą na efektywności, szczególnie w zderzeniu z rzeczywistością pokolenia Y. Na szczęście dobre gry potrafią porwać każdego, niezależnie od literki oznaczającej jego generację. Grywalizacja wykorzystuje sprawdzone mechanizmy angażowania gier do budowania procesów, które nie tylko motywują do podjęcia działania, ale także aktywnie wspierają budowanie nawyków. Możemy tym samym wykorzystać poziom zaangażowania, emocji i motywację znaną z gier do realizacji celów biznesowych. Dzięki grywalizacji możemy wpływać na odruchowe i celowe zachowania ludzi, kształtować ich postawy i ułatwiać przejście przez zmiany.

Te właściwości sprawiają, że grywalizacja staje się uznanym narzędziem do budowania przewagi konkurencyjnej. Stosowana jest w marketingu do zwiększenia efektywności kampanii, budowania silnych relacji z marką i zapewnienia lojalności klienta; w obszarze HR do wdrażania zmian organizacyjnych, wpływania na motywację i postawy pracowników, a także umożliwia optymalizację procesów rozwojowych; w działach sprzedaży do zwiększenia skuteczności działań zespołów sprzedażowych i poprawy wyników. Jest to wszechstronne narzędzie, które zostało już sprawdzone na polskim rynku przez dziesiątki firm. Na tym szkoleniu dowiesz się jak robili to inni i jak Ty możesz skorzystać z grywalizacji, by poprawić swoje własne wyniki.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

Szkolenie Grywalizacja – zastosowanie w projektowaniu zadań AC/DC skierowane jest do wszystkich osób, które są zainteresowane zaprojektowaniem i wdrożeniem narzędzi opartych o grywalizację w swojej organizacji lub chcą rozwinąć swoje kompetencje w tym obszarze.

Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które zarządzają procesami, w których zaangażowanie uczestników znacząco wpływa na ich efektywność, w szczególności skorzystają z niego przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy marketingu, liderzy zespołów sprzedażowych, specjaliści ds. HR, szkoleń i szeroko pojętej edukacji (trenerzy), a także osoby zajmujące się wizerunkiem marki w działach PR, social media, reklamy czy jakości obsługi klienta.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Dzięki szkoleniu Grywalizacja – zastosowanie w projektowaniu zadań AC/DC:

  • będziesz mógł pozytywnie wpłynąć na motywację i zaangażowanie ludzi
  • dowiesz się, jak dobierać elementy grywalizacji (gamifikacji) do twojej grupy docelowej i procesu, za który odpowiadasz, tak aby osiągnąć oczekiwane wyniki
  • nauczysz się tworzyć i wdrażać innowacyjne rozwiązania oparte o grywalizację i najnowsze trendy społeczno-technologiczne.

Cele szkolenia

Cele szkolenia Grywalizacja – zastosowanie w projektowaniu zadań AC/DC:

  • Poznanie grywalizacji, jako metody projektowania aktywności dla uczestników AC/DC
  • Praktyczna nauka wykorzystania mechanizmów grywalizacji w projektowaniu zadań
  • Zebranie inspiracji i nowych możliwości

Program szkolenia

Moduł I. Grywalizacja w podejściu Human Focused Design 

  • Czym jest grywalizacja i w jakich celach warto ją stosować?
  • Analiza grupy docelowej ? tworzenie persony uczestnika
  • Proces planowania grywalizacji – cele i modele zachowań

Moduł II. Octalysis Framework – model mechanizmów grywalizacji 

  • 8 grup mechanizmów wg modelu Octalysis Framework – łącznie uczestnicy otrzymają niemal 100 różnych mechanizmów grywalizacji do wykorzystania
  • Szczegółowe omówienie wybranych mechanizmów, ich sposobu wykorzystania i dynamiki działania
  • Sposób dobierania mechanizmu do celu działania i komponowanie mechanizmów

Moduł III. Przykłady zgrywalizowanych zadań stosowanych w AC/DC

  • Analiza przykładowych zadań AC/DC wykorzystujących grywalizację: identyfikacja mechanizmów grywalizacji, możliwości adaptacji do własnego zastosowania

Moduł IV. Aplikacje wspierające grywalizację

  • Przegląd przykładowych aplikacji dostępnych online, które mogą być przydatne w planowanie grywalizacji

Moduł V. Praktyczne planowanie zgrywalizowanych zadań

  • Uczestnicy w praktyce zaplanują konkretne zadania wykorzystujące poznane mechanizmy zgodnie z procesem projektowania Human Focused Design

Trener prowadzący szkolenie

URSZULA  RUDZKA-STANKIEWICZ – TRENER BIZNESU

Urszula Rudzka-Stankiewicz jest absolwentką Psychologii ze specjalizacją Wspieranie Rozwoju Osobowości na Uniwersytecie Warszawskim oraz Ekonomii ze specjalizacją Zarządzanie Międzynarodowe na Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie.
Jest certyfikowanym Konsultantem InSights Discovery.

Od 2007 roku związana z biznesem. Pracowała dla takich firm jak Sodexo, Polbank EFG oraz  w Grupie PZU.

Jako menedżer projektów miała przyjemność prowadzić duże projekty wdrożeniowe i szkoleniowe, które związane były z wdrażaniem zmian w firmie (nawet do 1 500 osób kadry menedżerskiej) z obszarów:

  • wdrażania do sprzedaży nowych produktów,
  • zmiany systemu oceny i wynagradzania pracowników,
  • optymalizacji procesów wdrożeń nowych pracowników,
  • zmiany systemów finansowania procesów szkoleniowych
  • projekty automatyzacji procesów employer brandingu w komunikacji wewnętrznej.

 Jako trener biznesu przepracowała ponad 2 000 h szkoleniowych. Prowadziła  i prowadzi szkolenia w obszarze:

  • budowania zaangażowania (w tym grywalizacja),
  • zarządzania zmianą i zmianą nawyków,
  • rozwoju kompetencji menedżerskich
  • rozwoju kompetencji miękkich, w tym komunikacji
  • train the trainers ? szkolenia dla trenerów m.in. w ramach Klubu Trenera Biznesu
  • prowadzenia sesji rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji (facylitacja).

Urszula pasjonuje się i specjalizuje w:

  • wykorzystywaniu mechanizmów gier w budowaniu zaangażowania,
  • rozwoju kompetencji miękkich, efektywności osobistej, komunikacji.

Obszar grywalizacji/gamifikacji jest kluczową dyscypliną Urszuli, w którą angażuje się od 2014 roku.

Członek Klubu Trenera Biznesu i Klubu Proaktywni, który ma na celu propagowanie i rozwój kompetencji prowokatywnych. W swojej karierze zawodowej zdobyła następujące certyfikaty: InSights Discovery Client Practitioner, SysTeamsChange?, Managing Projects, The Coaching Maps, Coaching Grupowy i Zespołowy. Jest też absolwentką szkoły Trenerów Personel Profit. Jest autorem rozdziału Humorem pokonam stres w książce Psychologia w sporcie pod redakcją  Dariusza Parzelskiego oraz autorką artykułu o grywalizacji w kwartalniku Urzędnik 5.0

W swojej pracy Trenera najczęściej korzysta z narzędzi takich jak: Octalisys Framework? – budowanie zaangażowania w oparciu o mechanizmy gier, Gry szkoleniowe, np. Synergia, Zabójcy Zmiany, Values Poker, Business Manager?, Simplic!ty, The Coaching Maps, Meeting Facilitation Tool ? struktura facylitacji spotkania, InSight Discovery? – diagnostyka osobowości i rozwój efektywności osobistej.

DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:

Urszula prowadziła szkolenia i warsztaty dla takich firm jak m.in.: Sodexo Polska, COOR, AmRest, EY, Okam, Grupa Onet, Pandora, California Fitness, Jeronimo Martins, PZU, Raiffeisen Polbank, PKO, ING, X-Code, Funtiago, One2Tribe, 11nitStudio, KTB, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Roche Diabetes Care.

W ramach Employer Branding Leaders Training prowadziła z ramienia HR News 3 edycje warsztatów na tematy grywalizacji.

Prywatnie Ula jest szczęśliwą żoną i matką 2 córek. Lubi tenis ziemny i taniec współczesny, teatr tańca.  Pasjonuje się trendami w zakresie edukacji i motywacji.

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły

CZAS TRWANIA SZKOLENIA OTWARTEGO ONLINE:

Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA

Chcesz poznać wycenę szkolenia? Skontaktuj się z nami

TERMINY I MIEJSCE SZKOLENIA

Czas trwania: 2 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE 

  • 9:00 – 10:30 zajęcia
  • 10:30 – 10:45 przerwa
  • 10:45 – 12:30 zajęcia
  • 12:30 – 13:00 przerwa
  • 13:00 – 14:45 zajęcia
  • 14:45 – 15:00 przerwa
  • 15:00 – 16:30 zajęcia

Sprawdź aktualne terminy szkoleń otwartych – zobacz pełne Kalendarium  -> kliknij 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte -> kliknij 

Warunki uczestnictwa -> kliknij 

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: [email protected]

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12