Co to The BSS Forum?
The BSS Forum to międzynarodowa konferencja dedykowana sektorowi nowoczesnych usług dla biznesu.
BSS Forum “Follow the Leaders” to prestiżowe wydarzenie biznesowe, które przyciąga liderów branży outsourcingowej oraz przedstawicieli firm związanych z branżą usług biznesowych. Forum organizowane jest corocznie, a jego celem jest wymiana doświadczeń oraz prezentacja najnowszych trendów i rozwiązań w dziedzinie outsourcingu.

O wydarzeniu
Wśród tematów, które pojawią się na The BSS Forum nie zabraknie rozmów o kwestiach operacyjnych, środowiska pracy, cyberbezpieczeństwa, profesjonalizacji i certyfikacji centrów operacyjnych, jak również i omówienia globalnej sytuacji na rynku usług BPO.
Celem BSS Forum jest zainspirowanie liderów i przedstawicieli branży outsourcingowej do wymiany wiedzy i doświadczeń, a także do zaprezentowania najnowszych trendów i innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie usług biznesowych. W ramach wydarzenia odbywają się różnego rodzaju prelekcje, dyskusje panelowe oraz warsztaty.
Wydarzenie skierowane jest zarówno do firm z sektora outsourcingu, jak i do przedstawicieli sektora publicznego oraz innych branż, które chcą poznać możliwości i korzyści wynikające z outsourcingu i usług biznesowych.
BSS Forum to doskonała okazja dla firm outsourcingowych, aby zaprezentować swoje rozwiązania i umiejętności, a także nawiązać cenne kontakty biznesowe. Dla uczestników wydarzenia to wspaniała okazja do zdobycia wiedzy i doświadczenia, a także do poszerzenia swojej sieci kontaktów.
BSS Forum to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Polsce związanych z branżą outsourcingu i usług biznesowych. Corocznie przyciąga ono wiele uwagi zarówno ze strony mediów, jak i zainteresowanych firm i instytucji.
Spotkaj się z nami podczas 7. The BSS Forum & 10. Gala Outsourcing Stars
Jak co roku, podczas wydarzenia nie zabraknie reprezentacji HILLWAY w składzie: Marzena Sawicka, Ewa Drumlak i Marcin Kalinowski. Z niecierpliwością czekamy na wymianę doświadczeń i rozwiązań z zakresu nowoczesnych usług dla biznesu. Do zobaczenia!