Szkolenie Korporacyjny wojownik – siła automotywacji

Mianem korporacyjnego wojownika można określić większość z nas. Codziennie z czymś walczymy – celami, wynikami, procedurami.

  • Pracujesz w dużej firmie?
  • Jesteś obciążony wieloma celami?
  • Pracujesz w zmieniającym się otoczeniu, dynamicznym środowisku, pod presją czasu, a w swoją pracę wkładasz wiele wysiłku?
  • Masz wrażenie, że Twoja energia się kończy?
  • Co raz częściej jesteś zestresowany i masz problemy z koncentracją? Twoje wyniki stoją w miejscu lub nawet obniżyły się w ostatnim czasie?
Szkolenie HILLWAY Motywacja

Przychodzi czas, by na nowo odbudować energię, odnaleźć się w firmie i znaleźć motywację do dalszego odnoszenia sukcesów!

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

Szkolenie dedykowane jest pracownikom, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez podniesienie własnej samooceny i wzrost automotywacji.

Szkolenie skierowane jest do firm, którym zależy na podnoszeniu wyników, ale również zapobieganiu rotacji, wypaleniu zawodowemu oraz pielęgnowaniu dobrej atmosfery pracy i pokazywaniu mocnych stron jednostek.

Cele szkolenia

W trakcie szkolenia uczestnicy odpowiadają na pytanie, w jaki sposób realizować zadania i sprostać oczekiwaniom jakie są stawiane przed pracownikiem, a ich realizacja jest uwarunkowana strategią i polityką firmy.

Wiedza zdobyta podczas warsztatu pomaga w ukształtowaniu postawy ja, umiejętność i motywacje do pracy. Wspomaga w rozwijaniu świadomości pracowników.

Program szkolenia

  • Ja w firmie – czyli kim jestem i co mogę zrobić,
  • Patologiczne zaangażowanie w pracę
  • Płaszczyzny stresu zawodowego; indywidualna, interpersonalna, organizacyjna
  • Zespół a zadanie,
  • Wyzwanie a samoświadomość człowieka,
  • Człowiek i jego siła wewnętrzna,
  • Sztuka wyznaczania celów w życiu zawodowym i osobistym,  podejmowanie decyzji w oparciu o strukturę celów
  • Hierarchia i typologia celów na różnych etapach życia i kariery
  • Przekonania i nawyki – mobilizujące i motywujące oraz powstrzymujące podejmowanie skutecznych działań
  • Emocje i racje w decyzjach jakie podejmujemy,
  • Analiza własnych emocji i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania na polu zawodowym,
  • Sposoby wpływu na zmianę emocji
  • Wywoływanie i wzmacnianie stanów koniecznych do działania i realizacji celów – siła automotywacji
  • Lepsze zrozumienie siebie jako pracownika i człowieka.

OPCJONALNIE:

W ramach prowadzonych szkoleń z automotywacji rekomendujemy przeprowadzenie badań indywidualnych każdego pracownika, związanych z użyciem narzędzia pozwalającego odkryć, co motywuje różnych ludzi do wykonywania swojej pracy. Analiza opracowana przy współpracy z psychologami i konsultantami biznesu odkrywa różne czynniki, które wpływają na to, jak ludzie zachowują się w konkretnych sytuacjach i dlaczego tak postępują. Badanie wykonywane jest elektronicznie przez każdego pracownika i indywidualną obszerną analizę otrzymuje on na maila.

Celem badania jest:

  • określenie potencjału badanej osoby
  • odkrycie, co motywuje nas do wykonywania danej pracy
  • pokazanie, które czynniki najmocniej nas motywują, a które najsłabiej.

Na ewentualnym spotkaniu będzie możliwość pokazania przykładowej analizy.

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content