Krzysztof Przybylski jako Trener zajmuje się tematyką zarządzania zespołem, w tym zarządzania zespołem wirtualnym, zespołem rozproszonym, efektywnością osobistą i zarządzaniem czasem, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz zarządzaniem projektami, w tym tematyką wdrażania Agile.
Absolwent Politechniki Warszawskiej z biegłą znajomością dwóch języków (polski, angielski) zdobywał doświadczenie jako manager projektów w międzynarodowych firmach, tester gier, Trener szkoleń umiejętności miękkich oraz projektant w procesach grywalizacji i sesjach brainstormingowych.
Na przełomie lat 2008 ? 2014, jako Trener brał udział w projektach m.in. w Procter & Gamble, gdzie wdrażał system KMS (Knowledge Managment System) oraz GE Money Bank, w którym pracował nad zwiększeniem zaangażowania pracowników i rozwiązywaniem problemów.
W trakcie kariery zawodowej pracował m.in. ostatnie 5 lat dla Procter & Gamble jako Manager Projektów IT oraz Trener, wcześniej w Mercedes-Benz Polska i HP Polska.
Posiada doświadczenie w pracy z programami rozwojowymi i platformami wspierającymi rozwój kompetencji i wymianę wiedzy na potrzeby międzynarodowych korporacji, start’upów oraz organizacji non-profit.
Na przełomie lat 2008 ? 2014, prowadził projekty m.in. w Procter & Gamble, gdzie wdrażał rozwiązania z obszaru BI (Business Intelligence) oraz GE Money Bank, w którym pracował nad zwiększeniem zaangażowania pracowników i systemowym podejściem do rozwiązywana problemów. Prowadzone przez niego projekty trafiały do tysięcy użytkowników na 5 kontynentach, toczyły się w środowiskach wielokulturowych, zespołach zdalnych i często przy udziale kilku różnych dostawców.
Początkowo prowadził projekty w metodykach zgodnych ze standardem PMI (waterfall), ale wraz z transformacją organizacji przeszedł na metodyki zwinne (Agile). Obecnie współpracuje ze start-up’ami w roli Product Managera w obszarze zwinnego wytwarzania oprogramowania.
Jako pasjonat gier planszowych, przez wiele lat pracował nad łączeniem ich z warsztatem szkoleniowym, w celu tworzenia gier biznesowych oraz projektów szkoleniowych. Zainteresowanie Trenera nowymi technologiami i mediami doprowadziło do stworzenia przez Niego własnej gry symulacyjnej ?Kurort w Phu Quoc?
Jest współtwórcą i współprowadzącym zajęcia ?Podstawy Zarządzania Projektami? na studiach MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, gdzie propaguje autorską grę.
Prowadził min warsztaty Gamifikacja w praktyce – autorski projekt przy współpracy z Pulsem Biznesu, uczestniczył
w Konferencji Trendy Contact Center 2014 i E- Commerce Standard 2014 oraz:
- ?Game Industry Trends 2014 (prelekcja)
- HR Factor 2014 (warsztaty)
- ?Digital Learning Congress (prelekcja i warsztaty)
- Konfierencja “Kariera Testera” (prelekcja i warsztaty)
Uczestniczy (w ramach swojej edukacji) w różnych eventach typu Agile Central Europe lub AgileByExample.
Prowadzi projekty , w tym szkolenia po polsku i angielsku.
Z ramienia HILLWAY prowadził między innymi szkolenia dla ING Bank Śląski, nc+ (Canal + Cyfrowy i ITI).