Szkolenie Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowychW HILLWAY jesteśmy na bieżąco służąc naszym Klientom aktualną wiedzą oraz trendami ze świata biznesu. Tym samym polecamy uwadze raport nt. obsługi klienta Customer Service Excellence 2021 – Badanie Działów Obsługi Klienta w Polsce stworzony przez Deloitte Digital.

Raport ukazuje szerokie ujęcie perspektywy obsługi klienta w Polsce, obecne trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta, działania oraz rozwiązania przedsiębiorstw w zakresie CX (ang. customer experience czyli doświadczenie Klienta) a także wpływ tych działań na satysfakcję Klienta.

 

Raport odsłania obsługę klienta w Polsce z 5 perspektyw:

  1. Perspektywa klienta (jakimi kanałami i w jakich sprawach klient może się skontaktować z firmą)
  2. Perspektywa agenta (jak rozwiązuje się sprawy klientów)
  3. Perspektywa menedżera (jak mierzy się efektywność obsługi klienta – CX i KPI)
  4. Perspektywa zarządu (priorytety przedsiębiorstw)
  5. Perspektywa COVID-19 (jak pandemia wpłynęła na działanie działów obsługi klienta w Polsce)

Pobierz raport Customer Service Excellence 2021

Dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla powodzenia firm?

Jak podkreśla Dyrektor Doskonalenia Obsługi Klienta w Deloitte Digital:

Obsługa jest tym etapem w życiu klienta, który ma największy wpływ na to jak klienci oceniają markę, a w rezultacie czy wciąż będą korzystać z naszych produktów i usług. Niestety we wszystkich branżach jest to etap najsłabiej oceniany.

Jak udoskonalić proces obsługi klienta? Rozwiązanie: szkolenia HILLWAY z obsługi klienta.

W HILLWAY specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta.

Uczymy jak zbadać i podnieść jakość obsługi klienta oraz jak usprawnić proces obsługi Klienta. Doskonalimy techniki kontaktu z klientem, budując pozytywny obraz pracownika i firmy. Przekazujemy wiedzę o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów.

Wybrane oferty szkoleń HILLWAY z obsługi klienta:

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta ? strategiczna przewaga firmy ? szkolenie dla menadżerów

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta

Szkolenia HILLWAY Programy szkoleniowe

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12