W HILLWAY jesteśmy na bieżąco służąc naszym Klientom aktualną wiedzą oraz trendami ze świata biznesu. Tym samym polecamy uwadze raport nt. obsługi klienta Customer Service Excellence 2021 – Badanie Działów Obsługi Klienta w Polsce stworzony przez Deloitte Digital.
Raport ukazuje szerokie ujęcie perspektywy obsługi klienta w Polsce, obecne trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta, działania oraz rozwiązania przedsiębiorstw w zakresie CX (ang. customer experience czyli doświadczenie Klienta) a także wpływ tych działań na satysfakcję Klienta.
Raport odsłania obsługę klienta w Polsce z 5 perspektyw:
- Perspektywa klienta (jakimi kanałami i w jakich sprawach klient może się skontaktować z firmą)
- Perspektywa agenta (jak rozwiązuje się sprawy klientów)
- Perspektywa menedżera (jak mierzy się efektywność obsługi klienta – CX i KPI)
- Perspektywa zarządu (priorytety przedsiębiorstw)
- Perspektywa COVID-19 (jak pandemia wpłynęła na działanie działów obsługi klienta w Polsce)
Pobierz raport Customer Service Excellence 2021
Dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla powodzenia firm?
Jak podkreśla Dyrektor Doskonalenia Obsługi Klienta w Deloitte Digital:
“Obsługa jest tym etapem w życiu klienta, który ma największy wpływ na to jak klienci oceniają markę, a w rezultacie czy wciąż będą korzystać z naszych produktów i usług. Niestety we wszystkich branżach jest to etap najsłabiej oceniany.“
Jak udoskonalić proces obsługi klienta? Rozwiązanie: szkolenia HILLWAY z obsługi klienta.
W HILLWAY specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta.
Uczymy jak zbadać i podnieść jakość obsługi klienta oraz jak usprawnić proces obsługi Klienta. Doskonalimy techniki kontaktu z klientem, budując pozytywny obraz pracownika i firmy. Przekazujemy wiedzę o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów.
Wybrane oferty szkoleń HILLWAY z obsługi klienta:
Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta