Szkolenie ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające

Ocena okresowa pracowników to nie tylko metoda na diagnozę umiejętności i potencjału pracowników. Umiejętnie przeprowadzona ocena okresowa pracowników to sposobność do rozwoju ich kompetencji oraz osiągania lepszych wyników w ich działaniu, które z kolei przekładają się na powodzenie działalności firmy.

Szkolenie HILLWAY Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Cele szkolenia

  • Osiągniecie spójnego podejścia w prowadzeniu rozmów oceniających przez menedżerów
  • Doskonalenie umiejętności oceniania kompetencji
  • Praktyczny trening prowadzenia rozmów oceniających
  • Ćwiczenie umiejętności asertywnego reagowania w trudnych sytuacjach związanych z oceną.

Program szkolenia

Korzyści z Systemu Okresowych Ocen Pracowników i powiązania z innymi systemami HR

  • Po co nam SOOP
  • Korzyści dla organizacji
  • Korzyści dla ocenianego
  • Korzyści dla oceniającego
  • Powiązania SOOP pomiędzy systemami HR

Filozofia SOOP – co podlega ocenie

  • Co podlega ocenie – kompetencje i wynikające z ich opisów zachowania
  • Co to jest Kompetencja? (Wiedza, Umiejętności, Postawa)
  • Uwspólnienie rozumienia pojęcia kompetencja ? poziom zachowań na przykładzie 4 wybranych nazw kompetencji
  • Obserwowalne fakty podstawą oceny -?Dzień pracy Jacka?
  • Kalibracja wskaźników oceny

Zasady i techniki komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej

  • Podstawowe zasady komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej
  • Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane podczas rozmowy oceniającej:
    – Technika UFO
    – Technika FUKO
    – Model Informacji zwrotnej ?Z? i ?Kanapka?
    – Technika Czteropolowego Feedbacku

Struktura rozmowy oceniającej

  • Film. Film podzielony jest na etapy. Po każdym etapie następuje omówienie czego dany etap dotyczył, elementy składowe etapu, co menedżer zrobił dobrze, a co wymaga poprawy. Uczestnicy uczą się rozpoznawać zastosowane przez menedżera technik, które poznali w module poprzednim.
  • Na podstawie filmu zostaje wyprowadzony model struktury rozmowy oceniającej:
    – Rozpoczęcie
    – Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
    – Ocena kompetencji
    – Cele na kolejny okres
    – Plan rozwoju
    – Podsumowanie

Prowadzenie rozmowy Oceniającej

  • Na podstawie przygotowanych case`ów oraz przygotowanego rozpoczęcia rozmowy oceniającej ? uczestnicy w 4 grupach 3 osobowych przygotowują się do przeprowadzenia etapu ?Rozpoczęcie rozmowy oceniającej?, wg następujących elementów składowych:
    – Rozpoczęcie
    – Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
    – Ocena kompetencji
    – Cele na kolejny okres
    – Plan rozwoju
    – Podsumowanie

Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej. Asertywność ? jako narzędzie wykorzystywane podczas prowadzenia rozmów oceniających

  • Wyrażanie własnych opinii
  • Zamiana komunikaty “Ty” na komunikat “Ja”
  • Asertywna obrona własnego stanowiska

Podsumowanie szkolenia

  • Ankiety/dyplomy

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta/zoptymalizować działania contact center – podnieść inne kompetencje zespołu obsługi klienta?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content