Poczta elektroniczna (e-mail) jest narzędziem wspomagającym codzienną pracę w biznesie, nauce, rozrywce i tak po prostu w życiu codziennym.

Ważne, aby w umiejętny sposób umieć wykorzystać to narzędzie do sprawnego kontaktu z kontrahentami, partnerami, współpracownikami. Ma to duże znaczenie wszędzie tam, gdzie możliwość szybkiego (i taniego) przesyłania informacji (tekstu, fotografii i dźwięku) ma decydujący wpływ na powodzenie podejmowanych przedsięwzięć.

Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja

Korespondencja e mail to:

  • najchętniej wykorzystywana forma komunikacji
  • najszybsza forma komunikacji jaka zastępuje korespondencje tradycyjną
  • wygodna forma wymiany informacji handlowej
  • praktycznie “bezkosztowe” narzędzie komunikacyjne
  • Twój wizerunek firmy

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

Szkolenie Profesjonalna korespondencja biznesowa – korespondencja e-mail to warsztat przygotowany specjalnie dla osób odpowiedzialnych za kontakt z Klientami drogą mailową.

Szkolenie skierowane m.in. do: Właścicieli firm, Przedstawicieli Handlowych, Menedżerów, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Klienta oraz osób, które odpowiadają za pozyskanie i opiekę klienta.

 

Program szkolenia

W programie szkolenia Profesjonalna korespondencja biznesowa – e -mail korespondencja m.in.:

  • Specyfika korespondencji  elektronicznej
  • Redagowanie profesjonalnej wiadomości e-mail w korespondencji biznesowej
  • Szeregowanie informacji zgodnie z zasadą piramidy
  • Styl, kompozycja, rozplanowanie treści
  • Adresowanie wiadomości – czyli co,kiedy i do kogo (To, CC, BCC)
  • Określanie tematu wiadomości
  • Powitanie i podpis
  • Jak zacząć e-mail
  • Wiadomości priorytetowe i potwierdzenie odbioru
  • Wysyłanie odpowiedzi na e-mail
  • Kiedy nie wysyłać maili
  • Załączniki
  • Spam
  • Podstawowe warunki efektywnej komunikacji
  • Błędne konstrukcje w zdaniach
  • Etykieta w korespondencji elektronicznej

Opcjonalnie również: negocjacje mailowe, asertywność w komunikacji e-mail, reakcja na zastrzeżenia i reklamacje pojawiające się w mailach.

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?

Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: [email protected]

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12