Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego, efektywna komunikacja wewnętrzna i miłe relacje pracownicze to dziś wyzwanie wielu firm.
Odpowiedzią na to jest szkolenia HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego, którego celem jest:
- doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pozytywny obraz pracownika i firmy i wzbudzających sympatię
- przyswojenie wiedzy o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów interpersonalnych.
- Poznanie i doskonalenie technik, stylu skutecznej oraz pozytywnej komunikacji z klientem – służącej dobremu zrozumieniu, pozytywnej atmosferze i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.
- ukształtowanie postaw pro-klienckich uczestników szkolenia, asertywnej postawy wobec Klienta wewnętrznego
- nabycie przez pracowników umiejętności rozpoznania i udoskonalenia rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z trudnym rozmówcą
- przyswojenie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony rozmówcy
- poznanie technik panowania nad stresem i form rozładowania nadmiaru napięci
- kształtowanie i doskonalenie standardów serwisu usług profesjonalnych dla stanowiska pracy i przyjaznych dla osoby.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia
Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni i/lub telefoniczny kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości obsługi klienta.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Po ukończeniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego uczestnicy będą wiedzieli jak:
- Posługiwać się technikami efektywnej komunikacji w rozmowach ze współpracownikami w komunikacji wewnętrznej
- Właściwie stosować zachowania asertywne w relacjach z współpracownikami
- Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w miejscu pracy
- Zarządzać emocjami w kontaktach wewnętrznych i budować poczucia własnej wartości
- Profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon
- Skutecznie zarządzać czasem i przestrzenią w miejscu pracy
- Budować profesjonalny wizerunek wśród klientów i współpracowników
Program szkolenia
- Rola klienta wewnętrznego i profesjonalne relacje w firmie (uświadomienie roli i znaczenia klienta wewnętrznego)
- Komunikacja interpersonalna w relacjach pracowniczych (komunikacja wewnętrzna)
- Wywieranie dobrego wrażenia
- Standardy prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych
- Wywieranie wpływu na postrzeganie naszego poziomu obsługi przez klientów wewnętrznych
- Zbieranie i skuteczne wykorzystywanie właściwych informacji
- Umiejętne kierowanie rozmową z klientem wewnętrznym
- Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego i zdobywanie zaufania klienta wewnętrznego
- Rozwijanie postawy empatii
- Typologia postaw (racjonalny i emocjonalny) i wykorzystanie technik dopasowania do poszczególnych typów klientów wewnętrznych
- Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów wewnętrznych jako sposób na budowanie pozytywnych relacji
- Co motywuje mnie i co motywuje moich współpracowników do wykonywania pracy
- Rozpoznanie hierarchii wartości klienta wewnętrznego – co dla klienta jest naprawdę ważne?
- Właściwy przepływ informacji w organizacji
- Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych i radzenie sobie ze stresem
- Zaznaczanie nieprzekraczalnych granic
- Rodzaje trudnych sytuacji w pracy z klientem wewnętrznym
- Analiza konfliktu i poszukiwanie rozwiązania na poziomie wartości (przyczyny powstawania)
- Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
CZAS TRWANIA SZKOLENIA OTWARTEGO:
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.
WYCENA I RABATY
Chcesz poznać wycenę szkolenia? Skontaktuj się z nami
System rabatowy:
Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu
Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu
Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
W cenie szkolenia otwartego:
- Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
- Dyplomy uczestnictwa.
- Konsultacje po ? szkoleniowe.
- Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE
- 9:00 – 10:30 zajęcia
- 10:30 – 10:45 przerwa
- 10:45 – 12:30 zajęcia
- 12:30 – 13:00 przerwa
- 13:00 – 14:45 zajęcia
- 14:45 – 15:00 przerwa
- 15:00 – 16:30 zajęcia
Sprawdź aktualne terminy szkoleń otwartych – zobacz pełne Kalendarium -> kliknij
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte -> kliknij
Warunki uczestnictwa -> kliknij
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta/zoptymalizować działania contact center – podnieść inne kompetencje zespołu obsługi klienta?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.