Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego, efektywna komunikacja wewnętrzna i miłe relacje pracownicze to dziś wyzwanie wielu firm.

Odpowiedzią na to jest szkolenia HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego, którego celem jest:

  • doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pozytywny obraz pracownika i firmy i wzbudzających sympatię
  • przyswojenie wiedzy o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów interpersonalnych.
  • Poznanie i doskonalenie technik, stylu skutecznej oraz pozytywnej komunikacji z klientem – służącej dobremu zrozumieniu, pozytywnej atmosferze i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.
  • ukształtowanie postaw pro-klienckich uczestników szkolenia, asertywnej postawy wobec Klienta wewnętrznego
  • nabycie przez pracowników umiejętności rozpoznania i udoskonalenia rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z trudnym rozmówcą
  • przyswojenie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony rozmówcy
  • poznanie technik panowania nad stresem i form rozładowania nadmiaru napięci
  • kształtowanie i doskonalenie standardów serwisu usług profesjonalnych dla stanowiska pracy i przyjaznych dla osoby.

 

Kim jest Buddy?

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni i/lub telefoniczny kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości obsługi klienta.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Po ukończeniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego uczestnicy będą wiedzieli jak:

  •  Posługiwać się technikami efektywnej komunikacji w rozmowach ze współpracownikami w komunikacji wewnętrznej
  •  Właściwie stosować zachowania asertywne w relacjach z współpracownikami
  •  Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w miejscu pracy
  •  Zarządzać emocjami w kontaktach wewnętrznych i budować poczucia własnej wartości
  •  Profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon
  •  Skutecznie zarządzać czasem i przestrzenią w miejscu pracy
  • Budować profesjonalny wizerunek wśród klientów i współpracowników

Program szkolenia

  • Rola klienta wewnętrznego i profesjonalne relacje w firmie (uświadomienie roli i znaczenia klienta wewnętrznego)
  • Komunikacja interpersonalna w relacjach pracowniczych (komunikacja wewnętrzna)
  • Wywieranie dobrego wrażenia
  • Standardy prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych
  •  Wywieranie wpływu na postrzeganie naszego poziomu obsługi przez klientów wewnętrznych
  • Zbieranie i skuteczne wykorzystywanie właściwych informacji
  • Umiejętne kierowanie rozmową z klientem wewnętrznym
  • Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego i zdobywanie zaufania klienta wewnętrznego
  • Rozwijanie postawy empatii
  • Typologia postaw (racjonalny i emocjonalny) i wykorzystanie technik dopasowania do poszczególnych typów klientów wewnętrznych
  • Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów wewnętrznych jako sposób na budowanie pozytywnych relacji
  • Co motywuje mnie i co motywuje moich współpracowników do wykonywania pracy
  • Rozpoznanie hierarchii wartości klienta wewnętrznego – co dla klienta jest naprawdę ważne?
  • Właściwy przepływ informacji w organizacji
  • Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych i radzenie sobie ze stresem
  • Zaznaczanie nieprzekraczalnych granic
  • Rodzaje trudnych sytuacji w pracy z klientem wewnętrznym
  • Analiza konfliktu i poszukiwanie rozwiązania na poziomie wartości (przyczyny powstawania)
  • Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły

CZAS TRWANIA SZKOLENIA OTWARTEGO:

Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA I RABATY

Chcesz poznać wycenę szkolenia? Skontaktuj się z nami

System rabatowy:

Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu

Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu

Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

W cenie szkolenia otwartego:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
  • Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po ? szkoleniowe.
  • Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE

  • 9:00 – 10:30 zajęcia
  • 10:30 – 10:45 przerwa
  • 10:45 – 12:30 zajęcia
  • 12:30 – 13:00 przerwa
  • 13:00 – 14:45 zajęcia
  • 14:45 – 15:00 przerwa
  • 15:00 – 16:30 zajęcia

Sprawdź aktualne terminy szkoleń otwartych – zobacz pełne Kalendarium -> kliknij

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte -> kliknij

Warunki uczestnictwa -> kliknij

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta/zoptymalizować działania contact center – podnieść inne kompetencje zespołu obsługi klienta?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12