Przedstawiciel Handlowy to jedna z najważniejszych osób w firmie. Reprezentuje organizację w bezpośrednich kontaktach z klientem. Największe wydatki poniesione na reklamę mogą być zaprzepaszczone przez niewłaściwe kontakty Przedstawiciela z kontrahentem. To poprzez pryzmat handlowca klient ocenia firmę. Przedstawiciel Handlowy dba o relacje z klientem, w sposób bezpośredni wpływa na wizerunek firmy i zwiększenie jej przychodów.

Szkolenie HILLWAY First Time Manager

Umiejętność prowadzenia rozmowy, odnalezienia się w różnych okolicznościach, prezentowania opinii, argumentowania oraz przekonywania w sposób elegancki, a nie nachalny do prezentowanych produktów to elementy, które powinny charakteryzować każdego Przedstawiciela.

Podczas szkolenia uczestnicy będą doskonalić swoje umiejętności związane z autoprezentacją, prowadzeniem rozmów, a także poznawać inne ważne elementy mające wpływ na budowanie pewności siebie i postawy eksperta. W budowaniu takiego wizerunku z pewnością pomoże dobór odpowiedniej, eleganckiej i dostosowanej do każdej sytuacji i miejsca ? profesjonalnej garderoby biznesowej.

Przedmiotem szkolenia będzie również nabycie umiejętności wykorzystania protokołu dyplomatycznego, etykiety biznesowej oraz zasad savoir-vivre do budowania profesjonalnego wizerunku, który ułatwi drogę do zbudowania relacji biznesowej. Uczestnicy nabędą również wiedzę i umiejętności prowadzenia rozmów podczas nieformalnych spotkań, które są doskonałym miejscem do realizacji celów biznesowych. Rozmów inspirujących i prowadzących do zaciekawienia rozmówcy tematem.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

Szkolenie Profesjonalny wizerunek biznesowy Przedstawiciela Handlowego dedykowane jest dla:

  • Przedstawicieli Handlowych
  • Doradców Ubezpieczeniowych, Doradców Finansowych
  • Maklerów i Doradców Inwestycyjnych
  • Dyrektorów i menedżerów sprzedaży
  • pracowników sprzedaży – doradców klienta pracujących face to face, w tym doradców klienta VIP
  • koordynatorów i liderów zespołów handlowych.

Cele szkolenia

Główne cele szkolenia to:

  • Zwiększenie kompetencji w zakresie skutecznej autoprezentacji, prowadzenia spotkań handlowych oraz kreowania pozytywnego wizerunku własnego
  • Poznanie zasad skutecznej komunikacji podczas spotkań biznesowych z zastosowaniem protokołu dyplomatycznego i umiejętność wdrożenia ich w praktyce
  • Nabycie umiejętności identyfikacji własnych komunikatów niewerbalnych i umiejętne zastosowanie tej wiedzy w kontaktach biznesowych
  • Poznanie zasad dress codu biznesowego zwiększającego wiarygodność i profesjonalizm Przedstawiciela Handlowego

Program szkolenia

Profesjonalne budowanie relacji

  • Profesjonalny wizerunek, budzący zaufanie i chęć współpracy
  • Prawo pierwszego wrażenia
  • Autoprezentacja, która zbuduje wizerunek profesjonalisty
  • Jak nawiązać rozmowę z nieznaną osobą?
  • Sztuka konwersacji – siła głosu, przejmowanie inicjatywy w rozmowie
  • Formy zwracania się w rozmowie
  • Dobre wychowanie nadal w modzie

Planowanie i organizacja skutecznej rozmowy handlowej

  • Kryteria efektywności prezentacji produktu
  • Metody i techniki budowania pewności siebie podczas rozmowy
  • W jaki sposób właściwie się zaprezentować?
  • Skuteczne metody wzbogacania formy wystąpienia – oferta, prezentacja, materiały reklamowe, urządzenia multimedialne, próbki produktów
  • Sekrety najlepszych Przedstawicieli
  • Efektywne wykorzystanie środków i materiałów prezentacyjnych
  • Jak przewidzieć kontrargumenty ze strony klienta i obmyślić sposoby na ich rozbrojenie?
  • Zarządzanie czasem w trakcie prezentacji produktu i rozmowy handlowej
  • Znaczenie miejsca spotkania ? szanse i zagrożenia dla efektów rozmów handlowych

 Dostosowanie stylu komunikacji do typu osobowości klienta

  • Typy osobowości a style komunikacji
  • Bariery i przeszkody w procesie komunikacji
  • Budowanie relacji sprzyjających efektywnej komunikacji w zespole
  • Metaprogramy i ich wpływ na indywidualne formy przekazu
  • Sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi
  • Stereotypy i przekonania a skuteczność przekazu
  • Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacji
  • Spotkanie z drugą osobą w jej modelu świata

 Umiejętne wykorzystanie mowy ciała w trakcie komunikacji

  • Jak chcesz być postrzegany?
  • Co Twój wizerunek ma mówić o Tobie? – autodiagnoza
  • Elegancja zachowań werbalnych i niewerbalnych
  • Wykorzystanie komunikatów niewerbalnych do budowania wiarygodnego wizerunku w biznesie
  • Elementy komunikacji niewerbalnej: wzrok, mimika, postawa, gesty, dykcja, intonacja, modulacja, dynamika, poruszanie się

 Savoir- vivre i wizerunek osobisty w biznesie

  • Rodzaje i formy posiłków i przyjęć biznesowych
  • Obyczaje i zasady przy stole ? elementy zastawy, używanie sztućców, kieliszki, alkohole
  • Jaki strój dobrać według informacji na zaproszeniu
  • Znaczenie koloru ubioru
  • Skróty na zaproszeniach (S.T., C.T., R.S.V.P, REGRETS ONLY, EN CAS D’EMPECHEMENT, P.M., TENUE DE VILLE, TENUE DE SOIRÉE, ETC.)
  • Zaciekaw swojego rozmówcę – przygotowanie przed spotkaniem. Jaką wiedzą możesz zaskoczyć swojego rozmówcę?
  • Tematy tabu podczas small talk
  • Błędy w komunikacji. Z czego wynikają i jak ich unikać?

Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie

  • Zasady procedencji
  • Przedstawianie i tytułowanie podczas spotkań
  • Bilety wizytowe – ich rola, znaczenie i rodzaje
  • Wizytówki – wręczanie i przyjmowanie
  • Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
  • Wręczanie kwiatów i prezentów

Profesjonalny wizerunek kobiet w biznesie

  • Budowanie wiarygodności i zaufania w relacjach z klientami
  • Zasady komponowania ubioru do pracy – elementy stroju dodające prestiżu
  • Kreowanie indywidualnego stylu w oparciu o zasady dress codu
  • Bazowe elementy garderoby kobiety biznesu
  • Znaczenie koloru w stroju biznesowym
  • Dobór kroju i fasonu ubioru do sylwetki
  • Odpowiedni strój na różne okazje: spotkanie biznesowe, business casual ? na mniej formalne spotkania – przykłady zestawów na różne okazje
  • Dobór butów – najlepsze wzory, kolory i materiały
  • Dodatki i ich rola w biznesie
  • Makijaż i fryzura do pracy
  • “Złodzieje wizerunku” – Czego unikać w wyglądzie ? Przykłady złych stylizacji

Profesjonalny wizerunek mężczyzn w biznesie

  • Męska elegancja w biznesie
  • Jak budować własny styl uwzględniając trendy w modzie
  • Wszystko o garniturze – kolory, tkaniny, kroje oraz jak dobrać prawidłowy rozmiar
  • Wybór koszuli – filaru męskiej elegancji
  • Doskonały krawat i węzeł – najbardziej męski akcent biznesowej garderoby
  • Wzory i kolory garderoby biznesowej – zasady doboru i łączenia
  • Buty ? rodzaje, fasony oraz sposoby pielęgnacji
  • Męskie dodatki świadczące o klasie – kilka wskazówek nt. teczki, paska, spinek i poszetki
  • Przykłady zestawów do pracy na różne okazje biznesowe oraz na mniej formalne spotkania – business casual, spotkanie po pracy, weekend
  • Fundamentalne błędy w biznesowej elegancji

Trener prowadzący szkolenie

AGNIESZKA NOWICKA – praktyk biznesu, trener, wykładowca

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony manager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach:  Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), kreowanie i realizacja działań marketingowych, nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Odpowiedzialna za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów.

Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Kilkukrotny prelegent na konferencjach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu:

  • Strategicznych aspektów zarządzania;
  • Oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i szans jej wzmocnienia na rynku usług o dynamicznie rozwijającej się konkurencji;
  • Korzyści wprowadzenia systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz programów lojalnościowych;
  • Perspektyw utrzymania pozycji rynkowej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

Autor referatu i prelegent podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Temat pracy: ?Innowacyjna gospodarka, a kultura uczenia się przez całe życie?.

Ponadto autorka artykułów w wydawnictwach biznesowych, marketingowych i sprzedażowych:

  1. Nowoczesna Firma ( “Dlaczego warto dbać o profesjonalny wizerunek w biznesie”)
  2. Brief (“Okiem stratega: wiedza jako czynnik strategiczny w organizacji, która wie, rozumie i uczy się”; “Zarządzanie prze cele – jako jedna z najskuteczniejszych metod zarządzania organizacją”)
  3. Nowa Sprzedaż (“Prospecting ” czyli jakie cztery kroki podjąć, by szybko pozyskać nowego klienta?).

Obecnie wykładowca Historii Mody na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni.

Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo – Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

Konsultant i doradca biznesowy z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej (m.in. projekt zrealizowany dla franczyzobiorców PZU). Doradztwo biznesowe w zakresie zarządzania firmą medyczną i stały nadzór nad jej rozwojem, wsparcie w zakresie rekrutacji pracowników, pozyskiwania funduszy unijnych na rozwój przedsiębiorstwa. Opracowywanie strategii biznesowych, planów marketingowych, wyznaczania celów strategicznych i wdrażania systemu zarządzania przez cele (m.in. CBK Pi-House, Demps).

Trener biznesu z zakresu: wystąpień publicznych, komunikacji, marketingu, komunikacji marketingowej, e-marketingu, marketingu wizerunku, budowania marki, zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowania zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzania czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.

Agnieszka Nowicka jest obecnie doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, członkiem Koła Naukowego UG. Ponadto jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?

Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12