Nasz wizerunek leży w naszych rękach, a dobrze zarządzany zawsze przyczynia się do rozwoju kariery.
Każdy człowiek świadomie lub nieświadomie oddziałuje na otoczenie poprzez swoje zachowanie, gesty, wygląd, głos oraz wypowiadane słowa. Umiejętność świadomego oddziaływania na otoczenie może się okazać kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego. Może znacznie wpłynąć na jakość naszego życia.
Szkolenie Profesjonalny wizerunek w biznesie jest skierowane do menedżerów wyższego szczebla, menedżerów ds. handlowych, przedstawicieli handlowych oraz innych osób uczestniczących w spotkaniach negocjacyjnych oraz reprezentujących firmę w innych sytuacjach biznesowych.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Korzyści z udziału w szkoleniu
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Profesjonalny wizerunek w biznesie:
- umiejętność wykorzystania protokołu dyplomatycznego w sytuacjach biznesowych,
- zdobycie wiedzy na temat mowy ciała co umożliwi świadome panowanie nad własnym ciałem w celu budowania autorytetu, a także umożliwi odczytywanie komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez kontrahentów, podczas spotkań biznesowych
- kreowanie wizerunku poprzez strój – znajomość zasad dress code.
Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia
Szkolenia Profesjonalny wizerunek w biznesie kierowane jest przede wszystkim do:
- osób uczestniczących w świecie biznesu
- pracowników korporacji i firm prywatnych
- przedsiębiorców
- osób pełniących funkcje publiczne, reprezentacyjne
- pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z Klientem
Program szkolenia
Podstawy etykiety biznesowej:
- profesjonalne budowanie relacji,
- savoir- vivre,
- prawo pierwszego wrażenia,
- sztuka konwersacji.
Etykieta w kontaktach biznesowych:
- spotkanie biznesowe z uwzględnieniem kultur różnych krajów europejskich i poza europejskich
- wizytówki,
- rozmowa telefoniczna,
- korespondencja listowa i e-mailowa,
- zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie,
- zasady procedencji.
Kreowanie wizerunku w biznesie:
- mowa ciała podczas spotkania biznesowego,
- budowanie autorytetu,
- psychologia koloru w biznesie,
- wizerunek a hierarchia,
- dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn.
Profesjonalny wizerunek kobiet w biznesie:
- budowanie wiarygodności i zaufania w relacjach z klientami,
- zasady komponowania ubioru do pracy – elementy stroju dodające prestiżu,
- kreowanie indywidualnego stylu w oparciu o zasady dress codu,
- bazowe elementy garderoby kobiety biznesu,
- znaczenie koloru w stroju biznesowym,
- dobór kroju i fasonu ubioru do sylwetki,
- odpowiedni strój na różne okazje: spotkanie biznesowe, business casual – na mniej formalne spotkania – przykłady zestawów na różne okazje,
- dobór butów – najlepsze wzory, kolory i materiały,
- dodatki i ich rola w biznesie,
- makijaż i fryzura do pracy,
- “złodzieje wizerunku” – Czego unikać w wyglądzie? Przykłady złych stylizacji.
Profesjonalny wizerunek mężczyzn w biznesie:
- męska elegancja w biznesie,
- jak budować własny styl uwzględniając trendy w modzie,
- wszystko o garniturze – kolory, tkaniny, kroje oraz jak dobrać prawidłowy rozmiar,
- wybór koszuli – filaru męskiej elegancji,
- doskonały krawat i węzeł – najbardziej męski akcent biznesowej garderoby,
- wzory i kolory garderoby biznesowej – zasady doboru i łączenia,
- buty – rodzaje, fasony oraz sposoby pielęgnacji,
- męskie dodatki świadczące o klasie – kilka wskazówek nt. teczki, paska, spinek i poszewki,
- przykłady zestawów do pracy na różne okazje biznesowe oraz na mniej formalne spotkania – business casual, spotkanie po pracy weekend,
- fundamentalne błędy w biznesowej elegancji
Trener prowadzący szkolenie
Agnieszka Nowicka – Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony manager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.
W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Trener biznesu z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowanie zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej, w ramach której uczestniczyła w zajęciach z zakresu stylizacji, dress code i historii mody.
Obecnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu historii mody będąc wykładowcą tego przedmiotu na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni. Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym coachem stylu, który pragnie dotrzeć do tych, dla których wizerunek to istotne uzupełnienie merytorycznej wiedzy i pozycji zawodowej.
Agnieszka Nowicka jest obecnie studentem na studiach doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponadto jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.