Efektywny Help Desk
Jak skutecznie wspierać Klientów z dbałością o budowanie relacji?


O szkoleniu
Help Desk jest kluczowym elementem skutecznej obsługi klienta w dzisiejszych organizacjach. To centralne miejsce, w którym pracownicy odpowiedzialni za obsługę klientów rozwiązują ich problemy, udzielają wsparcia technicznego i zapewniają wysoką jakość obsługi.
Szkolenie HILLWAY Efektywny Help Desk z dbałością o profesjonalną obsługę klienta to warsztat dla profesjonalistów chcących zdobywać i doskonalić swoje umiejętności w obszarze helpdesk. Podczas szkolenia uczestnicy poznają najlepsze praktyki, nowoczesne narzędzia oraz skuteczne strategie, które pomogą im efektywnie wspierać klientów.
Grupa docelowa
Szkolenie HILLWAY Efektywny Help Desk z dbałością o profesjonalną obsługę klienta jest skierowane do pracowników działu obsługi klienta, zarówno do osób już pracujących w obszarze help desk, jak i do tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę w tej dziedzinie. Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które pragną poprawić efektywność i jakość swojej obsługi klienta poprzez profesjonalne zarządzanie procesem help desk.

Cele szkolenia
Cele szkolenia Efektywny Help Desk:
- Zapoznanie uczestników z kluczowymi aspektami efektywnej obsługi klienta w ramach help desk.
- Wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia i techniki, które umożliwią im skuteczne rozwiązywanie sytuacji awaryjnych klientów.
- Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontekście obsługi klienta.
- Poznanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania incydentami i rozwiązywania trudności w help desk.
- Wzrost satysfakcji klientów poprzez skuteczne reagowanie na zgłaszane problemy.
Program szkolenia
Program szkolenia podzielony jest na 5 modułów, z których każdy koncentruje się na innych aspektach pracy w helpdesk.
- Znaczenie help desk w procesie obsługi klienta.
- Kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta.
- Umiejętności komunikacyjne w obszarze obsługi klienta.
- Rozwiązywanie problemów komunikacyjnych w trudnych sytuacjach.
- Tworzenie skutecznych procedur obsługi zgłoszeń i incydentów.
- Techniki szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
- Techniki identyfikacji i analizy problemów klienta.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania trudnych sytuacji.
- Rozwój umiejętności empatii i zrozumienia potrzeb klienta.
- Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta.
- Mierzenie i monitorowanie wskaźników jakości obsługi klienta.
- Analiza opinii klientów i wdrażanie usprawnień.
- Efektywne planowanie i organizacja pracy w obszarze obsługi klienta.
- Skuteczne zarządzanie priorytetami i terminami.
Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.
Chcesz poznać wycenę szkolenia? Skontakuj się z Nami!
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
MOŻLIWE FORMY SZKOLENIA ONLINE:
szkolenie otwarte online – dla wszystkich chętnych, umożliwiające między innymi wymianę doświadczeń między Menadżerami
szkolenie dedykowane online – szyte pod potrzeby – (digital learning, distance learning)
Gotowi na rozwój?
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
