Szkolenie Efektywny Help Desk z dbałością o profesjonalną obsługę klienta

Efektywny Help Desk

Jak skutecznie wspierać Klientów z dbałością o budowanie relacji?

Szkolenie HILLWAY Helpdesk
Case study HILLWAY Rozwój organizacji

O szkoleniu

Help Desk jest kluczowym elementem skutecznej obsługi klienta w dzisiejszych organizacjach. To centralne miejsce, w którym pracownicy odpowiedzialni za obsługę klientów rozwiązują ich problemy, udzielają wsparcia technicznego i zapewniają wysoką jakość obsługi.

Szkolenie HILLWAY Efektywny Help Desk z dbałością o profesjonalną obsługę klienta to warsztat dla profesjonalistów chcących zdobywać i doskonalić swoje umiejętności w obszarze helpdesk. Podczas szkolenia uczestnicy poznają najlepsze praktyki, nowoczesne narzędzia oraz skuteczne strategie, które pomogą im efektywnie wspierać klientów.

Grupa docelowa

Szkolenie HILLWAY Efektywny Help Desk z dbałością o profesjonalną obsługę klienta jest skierowane do pracowników działu obsługi klienta, zarówno do osób już pracujących w obszarze help desk, jak i do tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę w tej dziedzinie. Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które pragną poprawić efektywność i jakość swojej obsługi klienta poprzez profesjonalne zarządzanie procesem help desk.

Firma szkoleniowa HILLWAY Porozumienie Edukatorzy dla edukatorów

Cele szkolenia

Cele szkolenia Efektywny Help Desk:

  • Zapoznanie uczestników z kluczowymi aspektami efektywnej obsługi klienta w ramach help desk.
  • Wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia i techniki, które umożliwią im skuteczne rozwiązywanie sytuacji awaryjnych klientów.
  • Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontekście obsługi klienta.
  • Poznanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania incydentami i rozwiązywania trudności w help desk.
  • Wzrost satysfakcji klientów poprzez skuteczne reagowanie na zgłaszane problemy.

Program szkolenia

Program szkolenia podzielony jest na 5 modułów, z których każdy koncentruje się na innych aspektach pracy w helpdesk.

  1. Znaczenie help desk w procesie obsługi klienta.
  2. Kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta.
  1. Umiejętności komunikacyjne w obszarze obsługi klienta.
  2. Rozwiązywanie problemów komunikacyjnych w trudnych sytuacjach.
  1.  Tworzenie skutecznych procedur obsługi zgłoszeń i incydentów.
  2. Techniki szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
  3. Techniki identyfikacji i analizy problemów klienta.
  4. Kreatywne podejście do rozwiązywania trudnych sytuacji.
  1. Rozwój umiejętności empatii i zrozumienia potrzeb klienta.
  2. Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta.
  3. Mierzenie i monitorowanie wskaźników jakości obsługi klienta.
  4. Analiza opinii klientów i wdrażanie usprawnień.
  1. Efektywne planowanie i organizacja pracy w obszarze obsługi klienta.
  2. Skuteczne zarządzanie priorytetami i terminami.

Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.

 

Chcesz poznać wycenę szkolenia? Skontakuj się z Nami!

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

MOŻLIWE FORMY SZKOLENIA ONLINE:

szkolenie otwarte online – dla wszystkich chętnych, umożliwiające między innymi wymianę doświadczeń między Menadżerami
szkolenie dedykowane online – szyte pod potrzeby – (digital learning, distance learning)

Gotowi na rozwój?

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Jak przygotować niezawodny plan sprzedaży na 2023 rok? Porada eksperta HILLWAY
Skip to content