Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi tego, że główny cel informacji zwrotnej to rozwój – zarówno w ujęciu indywidualnym jak i zespołowym.
Wdrożenia kultury feedback’u wpływa m.in. na:
- zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników
- poprawę wydajności pracy w organizacji
- rozwój pracowników oraz wyznaczenie ścieżki ich rozwoju
- poczucie bezpieczeństwa i przynależności pracowników do firmy
Wobec tego menedżerowie, liderzy oraz właściciele firm nie powinni czekać z feedbackiem na ocenę roczną. Informacja zwrotna powinna stać się codzienną praktyką.
Aby skutecznie wdrożyć kulturę informacji zwrotnej w struktury organizacji, konieczne jest odpowiednie przygotowanie oraz zaprojektowanie modelu, który będzie efektywny i przystępny dla pracowników oraz wzmocni pożądane zachowania i postawy.
Jak efektywnie wdrożyć kulturę feedbacku? Temu zagadnieniu poświęcone jest szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia
Szkolenie Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej to warsztat przeznaczony dla Menadżerów i Team Leaderów, którzy pragną podnieść efektywność poszczególnych zespołów lub całej organizacji w zakresie komunikacji wewnętrznej, dzięki zastosowaniu efektywnego modelu udzielania informacji zwrotnej.
Cele szkolenia
- Wzbudzenie poczucia sprawczości w stosowaniu informacji zwrotnej.
- Uspójnienie rozumienia roli menadżerów w procesie wdrożenia informacji zwrotnej.
- Poznanie i przepracowanie na przykładach modelu informacji zwrotnej.
- Zbudowanie zasad skutecznego wdrożenia narzędzia.
- Wzmocnienie świadomości wpływu stosowania konstruktywnej informacji zwrotnej w podnoszeniu efektywności realizacji codziennych zadań.
- Poznanie zasad i struktury wybranego modelu informacji zwrotnej.
- Nabycie umiejętności stosowania informacji zwrotnej.
- Utrwalenie zasad wdrożenia informacji zwrotnej.
- Wzmocnienie umiejętności niezbędnych do bycia ambasadorem wdrożenia procesu.
Program szkolenia
MODUŁ 1 – Wypracowanie modelu udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
- Wprowadzenie do charakterystyki informacji zwrotnej jako narzędzia wspierającego efektywne zarządzanie.
- Czym JEST i czym NIE JEST informacja zwrotna.
- Warunki udzielania informacji zwrotnej.
- Cel i intencja rozmowy z zastosowaniem narzędzia.
- Komunikat Typu “JA”
- Model konstruktywnej informacji zwrotnej – poznanie schematu/schematów.
- Plan wdrożenia – bariery i ich przeciwdziałanie, rola menadżerów.
MODUŁ 2 – Wdrożenie modelu udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
- Wprowadzenie do pojęcia efektywności zadań?.
- Udzielanie informacji zwrotnej – kiedy? W jakich warunkach? Na jakich zasadach?
- Motywacja pracownika do rozwoju – sprawdź jak to działa.
- Komunikat typu “JA”.
- Model konstruktywnej informacji zwrotnej – poznanie schematu.
- Ćwiczenie konsolidacyjne – praktyczne zastosowanie informacji zwrotnej.
- Obiekcje pracownika, któremu udzielam informacji zwrotnej – co może pójść nie tak.
+ Zadanie Wdrożeniowe – do weryfikacji przez menadżerów.
MODUŁ 3 – Praktyczna praca na wdrożonym modelu feedbacku
- Przypomnienie zasad wdrożenia modelu informacji zwrotnej.
- Rewizja efektów wdrożenia z omówieniem sukcesów oraz potknięć.
- Omówienie arkuszy wdrożeniowych.
- Ćwiczenie na forum – przykładowa rozmowa z team liderem w celu omówienia arkuszy wdrożeniowych.
SZKOLENIE ONLINE – szczegóły
MOŻLIWE FORMY SZKOLENIA ONLINE:
- szkolenie otwarte online – dla wszystkich chętnych, umożliwiające między innymi wymianę doświadczeń między Menadżerami
- szkolenie dedykowane online – szyte pod potrzeby – (digital learning, distance learning)
Szkolenia dedykowane możliwe formy realizacji:
- organizacja webinaru dla większej grupy osób realizowane zdalnie on-line z tematu (do 1,5h) z nagraniem lub bez. Z możliwością wyceny licencji na odtwarzanie w ramach organizacji.
- organizacja dedykowanego warsztatu online (szytego na miarę szkolenia dla grupy warsztatowej)
- przygotowanie plików SCORM do platformy e-learningowej Klienta
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE ONLINE – INTERAKTYWNY WARSZTAT ONLINE
Szkolenie zamknięte, szyte pod potrzeby firmy i uczestników szkolenia. Realizowane w formie zdalnej w formie interaktywnego warsztatu online ,,na żywo” z pełnym udziałem i zaangażowaniem uczestników.
Ze względu na efektywność i jakość szkolenia oraz komfort pracy uczestników i Trenera program przygotowujemy w serii np. 3-8 sesji warsztatów online trwających maksymalnie do ok. 3 godzin w rozłożeniu na ustalony okres czasu np. tygodnia, dwóch.
Często projekt rozwojowy przeplatamy pomiędzy sesjami mikro-zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników do zastosowania w codziennej pracy.
Wykorzystujemy licencjonowane narzędzia do prowadzenia warsztatów on-line dla grup warsztatowych -6-15 osób.
Prowadzą Trenerzy praktycy biznesu z doświadczeniem w szkoleniach on-line
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.