Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej

Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi tego, że główny cel informacji zwrotnej to rozwój – zarówno w ujęciu indywidualnym jak i zespołowym.

Wdrożenia kultury feedback’u wpływa m.in. na:

  • zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników
  • poprawę wydajności pracy w organizacji
  • rozwój pracowników oraz wyznaczenie ścieżki ich rozwoju
  • poczucie bezpieczeństwa i przynależności pracowników do firmy

Wobec tego menedżerowie, liderzy oraz właściciele firm nie powinni czekać z feedbackiem na ocenę roczną. Informacja zwrotna powinna stać się codzienną praktyką.

Aby skutecznie wdrożyć kulturę informacji zwrotnej w struktury organizacji, konieczne jest odpowiednie przygotowanie oraz zaprojektowanie modelu, który będzie efektywny i przystępny dla pracowników oraz wzmocni pożądane zachowania i postawy.

Jak efektywnie wdrożyć kulturę feedbacku? Temu zagadnieniu poświęcone jest szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

GRUPA DOCELOWA
Szkolenie Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej to warsztat przeznaczony dla Menadżerów i Team Leaderów, którzy pragną podnieść efektywność poszczególnych zespołów lub całej organizacji w zakresie komunikacji wewnętrznej, dzięki zastosowaniu efektywnego modelu udzielania informacji zwrotnej.
CELE SZKOLENIA
  • Wzbudzenie poczucia sprawczości w stosowaniu informacji zwrotnej.
  • Uspójnienie rozumienia roli menadżerów w procesie wdrożenia informacji zwrotnej.
  • Poznanie i przepracowanie na przykładach modelu informacji zwrotnej.
  • Zbudowanie zasad skutecznego wdrożenia narzędzia.
  • Wzmocnienie świadomości wpływu stosowania konstruktywnej informacji zwrotnej w podnoszeniu efektywności realizacji codziennych zadań.
  • Poznanie zasad i struktury wybranego modelu informacji zwrotnej.
  • Nabycie umiejętności stosowania informacji zwrotnej.
  • Utrwalenie zasad wdrożenia informacji zwrotnej.
  • Wzmocnienie umiejętności niezbędnych do bycia ambasadorem wdrożenia procesu.
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ 1 – Wypracowanie modelu udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej

  • Wprowadzenie do charakterystyki informacji zwrotnej jako narzędzia wspierającego efektywne zarządzanie.
  • Czym JEST i czym NIE JEST informacja zwrotna.
  • Warunki udzielania informacji zwrotnej.
  • Cel i intencja rozmowy z zastosowaniem narzędzia.
  • Komunikat Typu „JA”
  • Model konstruktywnej informacji zwrotnej – poznanie schematu/schematów.
  • Plan wdrożenia – bariery i ich przeciwdziałanie, rola menadżerów.

MODUŁ 2 – Wdrożenie modelu udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej

  • Wprowadzenie do pojęcia efektywności zadań.
  • Udzielanie informacji zwrotnej – kiedy? W jakich warunkach? Na jakich zasadach?
  • Motywacja pracownika do rozwoju – sprawdź jak to działa.
  • Komunikat typu „JA”.
  • Model konstruktywnej informacji zwrotnej – poznanie schematu.
  • Ćwiczenie konsolidacyjne – praktyczne zastosowanie informacji zwrotnej.
  • Obiekcje pracownika, któremu udzielam informacji zwrotnej – co może pójść nie tak.

+ Zadanie Wdrożeniowe – do weryfikacji przez menadżerów.

MODUŁ 3 – Praktyczna praca na wdrożonym modelu feedbacku

  • Przypomnienie zasad wdrożenia modelu informacji zwrotnej.
  • Rewizja efektów wdrożenia z omówieniem sukcesów oraz potknięć.
  • Omówienie arkuszy wdrożeniowych.
  • Ćwiczenie na forum – przykładowa rozmowa z team liderem w celu omówienia arkuszy wdrożeniowych.
SZKOLENIE ONLINE – szczegóły
MOŻLIWE FORMY SZKOLENIA ONLINE:

  • szkolenie otwarte online – dla wszystkich chętnych, umożliwiające między innymi wymianę doświadczeń między Menadżerami
  • szkolenie dedykowane online – szyte pod potrzeby – (digital learning, distance learning)

Szkolenia dedykowane możliwe formy realizacji:

  • organizacja webinaru dla większej grupy osób realizowane zdalnie on-line z tematu (do 1,5h) z nagraniem lub bez. Z możliwością wyceny licencji na odtwarzanie w ramach organizacji.
  • organizacja dedykowanego warsztatu online (szytego na miarę szkolenia dla grupy warsztatowej)
  • przygotowanie plików SCORM do platformy e-learningowej Klienta

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE ONLINE – INTERAKTYWNY WARSZTAT ONLINE

Szkolenie zamknięte, szyte pod potrzeby firmy i uczestników szkolenia. Realizowane w formie zdalnej w formie interaktywnego warsztatu online ,,na żywo” z pełnym udziałem i zaangażowaniem uczestników.

Ze względu na efektywność i jakość szkolenia oraz komfort pracy uczestników i Trenera program przygotowujemy w serii np. 3-8 sesji warsztatów online trwających maksymalnie do ok. 3 godzin w rozłożeniu na ustalony okres czasu np. tygodnia, dwóch.

Często projekt rozwojowy przeplatamy pomiędzy sesjami mikro-zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników do zastosowania w codziennej pracy.

Wykorzystujemy licencjonowane narzędzia do prowadzenia warsztatów on-line dla grup warsztatowych -6-15 osób.

Prowadzą Trenerzy praktycy biznesu z doświadczeniem w szkoleniach on-line

SZKOLENIE DEDYKOWANE – ZAMKNIĘTE szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?

Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.