Głównym założeniem w umawianiu spotkań handlowych przez telefon jest umiejętność docierania do osoby decyzyjnej, umiejętność pokonywania ,,sekretariatów” oraz umiejętność wzbudzenia zainteresowania i umówienie efektywnego spotkania.
Sprzedaż nie jest dziś tradycyjną sprzedażą usług – to sprzedaż nie produktu, a rozwiązań. To sprzedaż oparta na konsultacjach i doradztwie budowanych na relacjach partnerskich. Stąd kluczowym elementem w procesie sprzedaży jest spotkanie handlowe.
Kluczowym warunkiem osiągania dobrych wyników sprzedażowych jest sprawny i ciągły proces umawiania spotkań sprzedażowych z potencjalnymi Klientami.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia
Szkolenie Telefoniczne umawianie spotkań handlowych skierowane jest do osób zajmujących się regularnym lub sporadycznym umawianiem spotkań handlowych (nie sprzedażą przez telefon), którym zależy na podniesieniu swojej efektywności, a także na realizacji postawionych przez organizację celów.
- Key Account Managerowie,Przedstawiciele Handlowi
- Doradcy Klienta, Reprezentanci, Opiekunowie Klienta
- Agenci ubezpieczeniowi, Doradcy Finansowi
- Agenci Nieruchomości, pośrednicy obrotu nieruchomości
- Telemarketerzy w in-house’ach, Działy Wsparcia Sprzedaży
- Telemarketerzy w outsourcingowych call center
Cele szkolenia
Głównym celem szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań handlowych jest podniesienie kompetencji kadry w zakresie umawiania spotkań sprzedażowych z wykorzystywaniem tzw. cold call’i, czyli zimnych telefonów – kontaktowanie się z osobami, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu i praca z kontaktami ocieplonymi (np. z polecenia).
Na szkoleniu uczestnicy warsztatów otrzymają praktyczne wskazówki związane z umawianiem spotkań handlowych podnoszące efektywność osobistą w tym zakresie – określanie celów, zarządzanie czasem i planowanie.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Po ukończeniu szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań handlowych uczestnicy będą wiedzieli:
- jakie są różne modele prowadzenia rozmów mających na celu umówienie spotkania
- jak prowadzić rozmowy z osobami indywidualnymi, a klientami B2B
- jak umiejętnie docierać do osoby decyzyjnej (gdy znamy jej nazwisko i stanowisko, gdy nie znamy imienia i nazwiska)
- jak pokonywać sekretariaty i asystentki i budować relację z asystentką
- jak nie doprowadzić do powstania obiekcji, a wzbudzić zainteresowanie umówić efektywne spotkanie
- jakimi technikami pokonywać obiekcję ,,Nie, dziękuję”; ,,Dziękuję, nie jesteśmy zainteresowani”, ,,Jesteśmy zadowoleni z usług obecnego dostawcy”, ,,Proszę wysłać ofertę na maila”
- jak budować relacje z Klientem, z którym nie udało się umówić spotkania w pierwszej próbie
- jak przeprowadzać ,,biały wywiad” – czyli wykorzystując ogólnodostępne dane lokalizować osobę decyzyjną w firmie
- jak zarządzać rozmową telefoniczną i być przygotowanym na trudne sytuacje (Klient rozgadujący się, zadający trudne pytania, Klient, który chce otrzymać wszystkie informacje przez telefon)
- jak wzmacniać swoją motywację wewnętrzną do wykonywania telefonów
Program szkolenia
Główna część szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań będzie poświęcona praktycznemu tworzeniu bazy najczęściej pojawiających się obiekcji i sposobów ich pokonywania, czyli przejście przez elementy komunikacji i technik wzbudzania zainteresowania, sprzedaży i metod NLP.
Uczestnicy warsztatów nauczą się jak prezentować siebie i swoją ofertę w sposób wiarygodny, a także co zrobić, by przekonać decydenta do spotkania z handlowcem.
Dodatkowym celem warsztatów – w przypadku telemarketerów umawiających spotkania dla Handlowców, Doradców Finansowych jest wypracowanie efektywnej metody pracy i współpracy z Handlowcami, która przełoży się na osiąganie wyników sprzedażowych w myśl zasady nie tylko ilość spotkań, ale też jakość umówionego spotkania.
Podczas szkolenia mogą być poruszane zagadnienia związane z poszukiwaniem leadów do obdzwaniania i interakcji z Klientem w kontakcie e-mailowym.
Trener prowadzący szkolenie
Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia call center w Communication One Consulting. Następnie w Europe Calling międzynarodowym call center pełniła funkcję jako Dyrektor HR. Obecnie Prezes Zarządu Multi Interactive Solutions.
Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży call center.
Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności sprzedaży telefonicznej w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują wzrost motywacji pracowników.
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
SZKOLENIA STACJONARNE
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
SZKOLENIE ONLINE
Przeprowadzane zdalnie na licencji HILLWAY np. do ZOOM lub narzędziu Klienta. Pełen warsztat z aktywnym uczestnictwem oraz włączonymi kamerami. Praca w podgrupach, treningi na żywo, praca z argumentacją, zadania pomiędzy sesjami online.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.