Szkolenie Telefoniczne umawianie spotkań handlowych

Głównym założeniem w umawianiu spotkań handlowych przez telefon jest umiejętność docierania do osoby decyzyjnej, umiejętność pokonywania ,,sekretariatów” oraz umiejętność wzbudzenia zainteresowania i umówienie efektywnego spotkania.

Sprzedaż nie jest dziś tradycyjną sprzedażą usług – to sprzedaż nie produktu, a rozwiązań. To sprzedaż oparta na konsultacjach i doradztwie budowanych na relacjach partnerskich. Stąd kluczowym elementem w procesie sprzedaży jest spotkanie handlowe.

Szkolenie HILLWAY Telefoniczne umawianie spotkań handlowych

Kluczowym warunkiem osiągania dobrych wyników sprzedażowych jest sprawny i ciągły proces umawiania spotkań sprzedażowych z potencjalnymi Klientami.

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

Szkolenie Telefoniczne umawianie spotkań handlowych skierowane jest do osób zajmujących się regularnym lub sporadycznym umawianiem spotkań handlowych (nie sprzedażą przez telefon), którym zależy na podniesieniu swojej efektywności, a także na realizacji postawionych przez organizację celów.

  • Key Account Managerowie,Przedstawiciele Handlowi
  • Doradcy Klienta, Reprezentanci, Opiekunowie Klienta
  • Agenci ubezpieczeniowi, Doradcy Finansowi
  • Agenci Nieruchomości, pośrednicy obrotu nieruchomości
  • Telemarketerzy w in-house’ach, Działy Wsparcia Sprzedaży
  • Telemarketerzy w outsourcingowych call center

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań handlowych jest podniesienie kompetencji kadry w zakresie umawiania spotkań sprzedażowych z wykorzystywaniem tzw. cold call’i, czyli zimnych telefonów – kontaktowanie się z osobami, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu i praca z kontaktami ocieplonymi (np. z polecenia).

Na szkoleniu uczestnicy warsztatów otrzymają praktyczne wskazówki związane z umawianiem spotkań handlowych podnoszące efektywność osobistą w tym zakresie – określanie celów, zarządzanie czasem i planowanie.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Po ukończeniu szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań handlowych uczestnicy będą wiedzieli:

  • jakie są różne modele prowadzenia rozmów mających na celu umówienie spotkania
  • jak prowadzić rozmowy z osobami indywidualnymi, a klientami B2B
  • jak umiejętnie docierać do osoby decyzyjnej (gdy znamy jej nazwisko i stanowisko, gdy nie znamy imienia i nazwiska)
  • jak pokonywać sekretariaty i asystentki i budować relację z asystentką
  • jak nie doprowadzić do powstania obiekcji, a wzbudzić zainteresowanie  umówić efektywne spotkanie
  • jakimi technikami pokonywać obiekcję ,,Nie, dziękuję”; ,,Dziękuję, nie jesteśmy zainteresowani”, ,,Jesteśmy zadowoleni z usług obecnego dostawcy”, ,,Proszę wysłać ofertę na maila”
  • jak budować relacje z Klientem, z którym nie udało się umówić spotkania w pierwszej próbie
  • jak przeprowadzać ,,biały wywiad” – czyli wykorzystując ogólnodostępne dane lokalizować osobę decyzyjną w firmie
  • jak zarządzać rozmową telefoniczną i być przygotowanym na trudne sytuacje (Klient rozgadujący się, zadający trudne pytania, Klient, który chce otrzymać wszystkie informacje przez telefon)
  • jak wzmacniać swoją motywację wewnętrzną do wykonywania telefonów

Program szkolenia

Główna część szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań będzie poświęcona praktycznemu tworzeniu bazy najczęściej pojawiających się obiekcji i sposobów ich pokonywania, czyli przejście przez elementy komunikacji i technik wzbudzania zainteresowania, sprzedaży i metod NLP.

Uczestnicy warsztatów nauczą się  jak prezentować siebie i swoją ofertę w sposób wiarygodny, a także co zrobić, by przekonać decydenta do spotkania z  handlowcem.

Dodatkowym celem warsztatów – w przypadku telemarketerów umawiających spotkania dla Handlowców, Doradców Finansowych jest wypracowanie efektywnej metody pracy i współpracy z Handlowcami, która przełoży się na osiąganie wyników sprzedażowych w myśl zasady nie tylko ilość spotkań, ale też jakość umówionego spotkania.

Podczas szkolenia mogą być poruszane zagadnienia związane z  poszukiwaniem leadów do obdzwaniania i interakcji z Klientem w kontakcie e-mailowym.

Trener prowadzący szkolenie

KAMILA KRAWCZYK – STRAWIŃSKA

Trener praktyk,  socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia call center w Communication One Consulting. Następnie w Europe Calling międzynarodowym call center pełniła funkcję jako Dyrektor HR. Obecnie Prezes Zarządu Multi Interactive Solutions.

Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży call center.

Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności sprzedaży telefonicznej w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują wzrost motywacji pracowników.

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

SZKOLENIA STACJONARNE

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

SZKOLENIE ONLINE

Przeprowadzane zdalnie na licencji HILLWAY np. do ZOOM lub narzędziu Klienta. Pełen warsztat z aktywnym uczestnictwem oraz włączonymi kamerami. Praca w podgrupach, treningi na żywo, praca z argumentacją, zadania pomiędzy sesjami online.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content