24 maja 2018 w Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się Gala Konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawki. Poznaliśmy Laureatów i wyróżnionych w 8 kategoriach zakresie najlepszej telefonicznej obsługi klienta i szeroko rozumianego telemarketingu w Polsce. Wybrano również najlepszego managera call center, najlepsze zespoły i najlepsze projekty, które uhonorowano Złotą Słuchawką.
Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Konkurs po raz pierwszy został przeprowadzony w 2009 roku, a w 2018 roku odbędzie się jego 10. edycja. To jedyne tego typu wydarzenie branży call i contact center, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm zgłaszających konsultantów telefonicznych. Po dziesięciu edycjach konkursu liczba uczestników zwiększyła się z 54 do ponad 200.
Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy konsultanta telefonicznego. SMB zależy na tym, aby poprzez konkurs promować najlepsze standardy i praktyki w telefonicznej komunikacji z klientami, co przyczyni się do poprawy wizerunku branży call center w Polsce.
Zwycięzcy X edycji konkursu Telemarketer Roku 2018:
Kategoria Obsługa klienta
- Telemarketer Roku: Radosław Kowalczyk ? Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
- Wyróżnienie: Michał Zapart ? BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Kategoria Helpdesk dla klientów
- Telemarketer Roku: Dawid Maszorek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
- Wyróżnienie: Wiktoria Lubera ? Alior Bank
Kategoria Helpdesk wewnętrzny
- Telemarketer Roku: Krzysztof Pater – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Kategoria Sprzedaż inbound
- Telemarketer Roku: Klaudia Cieślińska ? Skarbnica Narodowa Sp. z o.o.
Kategoria Sprzedaż outbound
- Telemarketer Roku: Mateusz Saja ? Forum Media Polska Sp. z o.o.
- Wyróżnienie: Łukasz Świdwa ? Skarbnica Narodowa
- Wyróżnienie: Sylwia Gajewska ? Bank Millennium
Kategoria Windykacja
- Telemarketer Roku: Marta Nowaczkiewicz ? PKO Bank Polski S.A.
Kategoria Inne Projekty telefoniczne
- Telemarketer Roku: Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Kategoria Wideorozmowa
- Telemarketer Roku: Katarzyna Kowalska ? Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
Grand Prix Telemarketera Roku 2018
- Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka:
Kategoria Razem ? projekty z wykorzystaniem outsourcing cc
- Nagroda główna: Voice Contact Center za projekt ?Strefa Beauty w VCC?
- Wyróżnienie: Delta Contact za projekt ?Delta Contact + hapipożyczki = hapizadowolony klient?
Kategoria Doskonała komunikacja z klientami
- Nagroda główna: PZU za projekt ?Preobsługa szkód?
- Wyróżnienie: mBank za projekt ?Rozmawiaj z klientem, jak z dobrym znajomym?
Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Nagroda główna: Euro Bank za projekt ?Telematrix?
Wyróżnienie: Bank Millennium za projekt ?Jesteś MILLE widziany :)?
Kategoria Najlepszy Zespół Contact Center
- Nagroda główna: Zespół Assistance, PZU
- Wyróżnienia: Zespół Social Media mBanku, mBank
Kategoria Najlepszy Manager Contact Center
- Nagroda główna: Anna Łabęta, Euro Bank
Oprócz statuetek zwycięzcy otrzymywali również sprzęt audio ufundowany przez firmy Kontel i Plantronics. Po wręczeniu nagród tradycyjnie odbył się koktajl.
W naszej ocenie na ogromne uznanie zasługuje również Energa Obrót, która po raz pierwszy wystąpiła w Konkursie Telemarketer Roku. I to od razu z sukcesem. Konsultantka Energi, Beata Woźniak z Gdańska znalazła się w gronie czterech finalistów konkursu Telemarketer Roku 2018, w kategorii ?Obsługa klienta?. Była to najpopularniejsza kategoria tegorocznej edycji. O nagrodę w niej walczyło aż 60 uczestników. Wyróżnienie cieszy podwójnie, ponieważ Energa była jedyną firmą z branży energetycznej, której przedstawiciel znalazł się w pierwszej czwórce w Polsce.
Galę prowadził Grzegorz Tomaszewski – Trener prowadzący w HILLWAY szkolenia z wystąpień publicznych. W Jury Konkursu znaleźli się również przedstawiciele HILLWAY – Trener telewindykacji i obsługi klienta Joanna Ziętara.
HILLWAY od początku wspiera inicjatywę Konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. Promowanie najlepszych praktyk z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, windykacji, help desk czy obszaru zarządzania call center jest bardzo potrzebne całej branży.
Gratulujemy laureatom, wyróżnionym i wszystkim uczestnikom konkursu – wszyscy jesteście wygranymi! Dbacie o wysoką jakość obsługi klienta, a to jest determinanta, która już dziś decyduje o przewadze wielu firm.