Kompetencje Project Managera są dziś kluczowe we wszystkich sferach naszego działania. Każdy z nas chciałby zawsze osiągać swoje cele na czas, w ramach budżetu, zgodnie z ustalonym zakresem i to niezależnie czy mówimy o życiu zawodowym czy prywatnym. Trudno w to uwierzyć, ale w XXI wieku nadal 68% projektów kończy się niepowodzeniem. U podstaw ich porażki leży błędne definiowanie celów, lekceważenie ryzyka, błędy w zarządzaniu zespołem oraz inne podstawowe problemy. My wiemy jak ich uniknąć.

Warsztat Efektywnego Project Managera to kompilacja praktycznych i łatwych w wykorzystaniu narzędzi, przydatnych zarówno dla profesjonalnych kierowników jak i początkujących członków zespołów projektowych. Swoją wiedzę opieramy o klasyczne metodologie (PMBok/Prince2/Six Sigma) wzbogacone o własne doświadczenia przy realizacji przedsięwzięć każdego kalibru.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Cele szkolenia
Efekt szkolenia:
- Zbudowanie świadomości zarządzania projektami i jej znaczenia dla organizacji
- Zwiększenie efektywności działań projektowych umożliwiających realizację na czas, w ustalonym zakresie oraz budżecie
- Usystematyzowanie wiedzy i ujednolicenie standardów zarządzania projektami w organizacji
Wiedza:
- Podstawowe informacje o zarządzaniu projektami ? Dobre Praktyki
- Techniki planowania i prowadzenia projektów
- Praktyczne przykłady zarządzania projektami
- Podstawowe narzędzia Project Managera
Umiejętności:
- Organizowania pracy projektowej
- Skutecznego zarządzania zespołem projektowym
- Optymalizacji działań podczas projektu
Program szkolenia
Plan szkolenia jest oparty o cykl życia projektu. Przechodząc przez kolejne fazy będziemy poruszali typowe zagadnienia pojawiające się na danym etapie. Do każdej z sekcji posiadamy przykłady oraz ćwiczenia, które pomogą we wdrożeniu wiedzy na stanowisku pracy.
Proponowane zagadnienia szkoleniowe:
- Definicje projektowe – standardy zarządzania projektami
- Szkoły zarządzania projektami i co z nich warto wykorzystać
- Cykl życia projektu – od planu do działania
- Podstawowe elementy projektu i “Balance Quadrant”
- Rola project managera kontra rola zespołu
- Kluczowe czynniki sukcesu w projektach i jak unikać porażek
- Efektywne definiowanie i wyznaczanie celów projektu
- Budowanie “Mapy Projektowej”
- Zarządzanie zakresem i zmianami w projekcie
- WBS oraz zarządzanie zasobami
- Zarządzanie jakością
- Organizowanie struktury projektu
- Zarządzanie czasem w projekcie
- Zarządzanie budżetem w projekcie
- Planowanie oraz zarządzanie ryzykiem
- Kierowanie zespołem projektowym i “tempem” pracy
- Komunikacja w projekcie oraz komercjalizacja wyników pracy
- Narzędzia kontroli w projekcie
- Jak promować dobrze wykonany projekt oraz zespół
- “Dobre praktyki”
Proponowane działania szkoleniowe:
- Analiza potrzeb szkoleniowych oraz budowa case studies
- Przeprowadzenie zajęć
- Ewaluacja szkolenia
- Konsultacje trenerskie oraz On-the-job training
Trener prowadzący szkolenia
Agnieszka Nowicka – Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menedżer w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Trener biznesu z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowanie zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej, w ramach której uczestniczyła w zajęciach z zakresu stylizacji, dress code i historii mody.
Obecnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu historii mody będąc wykładowcą tego przedmiotu na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni. Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym coachem stylu, który pragnie dotrzeć do tych, dla których wizerunek to istotne uzupełnienie merytorycznej wiedzy i pozycji zawodowej.
Agnieszka Nowicka jest obecnie studentem na studiach doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponadto jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.
SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
Zarówno symulacje z podziałem na role, scenki, studium przypadków, demonstracje prowadzącego, anty-przykłady, gry przygotowane są na podstawie naszych praktycznych doświadczeń. Scenariusze tych zadań opisują realne sytuacje zawodowe uczestników (dane z badania potrzeb organizacji).
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.