Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
Masz swojego idealnego kandydata. Udało Ci się zaprosić go do postępowania rekrutacyjnego, spełnia warunki i idealnie pasuje do oferowanego przez Ciebie stanowiska. Ale on nie jest zainteresowany Twoją ofertą pracy lub mówi, że się zastanowi i podejmie decyzję… i co wtedy? Twoja firma lub Twój Klient potrzebuje tego pracownika ,,na już”. I co dalej?
Dziś – w obliczu zmian na rynku – kluczowa jest umiejętność przyciągnięcia kandydata do pracy, a następnie sprzedaż oferty pracy tak, by ten idealny kandydat podjął pracę właśnie u nas, a nie u konkurencji. Pomimo, że na rynku jest wielu kandydatów do pracy, co raz większą trudnością jest zatrudnienie tego, którego chcemy.
Przy rekrutacji na niektóre stanowiska proces selekcji kandydatów ma co raz mniejsze znaczenie. W nawiązaniu do zmian na rynku co raz ważniejsze jest przyciągnięcie odpowiednich kandydatów do pracy oraz umiejętności sprzedażowo – negocjacyjne rekrutera / head huntera.
Jak rekrutować skutecznie i szybko, optymalizując jednocześnie koszt rekrutacji? – Podnieść kompetencje sprzedażowo – negocjacyjne Rekrutera
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
Szkolenie skierowane jest do rekruterów (Specjalistów ds. Rekrutacji) i head hunterów, którym zależy na zwiększeniu efektywności swojej pracy i zatrudnieniu właściwych kandydatów.
WIZERUNEK REKRUTERA WIZYTÓWKĄ FIRMY
- zmiany rynkowe, a pozycja rekrutera
- pewność siebie w pracy rekrutera – czy zawsze jesteś górą?
- strój rekrutera (dopasowanie do rekrutacji różnych stanowisk)
- mowa ciała rekrutera
PPW – PIERWSZE POZYTYWNE WRAŻENIE
- odpowiednie powitanie
- budowanie zaufania z kandydatem
- empatia
KANDYDAT DO PRACY – MOTYWY ZAKUPU OFERTY PRACY
- co się liczy dla kandydatów do pracy w zależności od poziomu wynagrodzenia
- odpowiednia komunikacja z kandydatem podstawą do sprzedaży oferty pracy
- inrovertyk vs. ekstrawertyk
- style komunikacyjne – czyli jak efektywnie rozmawiać z każdym kandydatem?
- odkrywanie motywów poszukiwania pracy – ,,motywów zakupu” oferty pracy
- poznanie oczekiwań wobec idealnej pracy lub Pracodawcy
- mowa ciała kandydata
SPRZEDAŻ OFERTY PRACY –
- dopasowanie się do kandydata na poziomie komunikacji
- język korzyści w rekrutacji
- mówienie językiem korzyści
- bazowanie na ,,motywach zakupu” Kandydata
- cecha oferty pracy – korzyść dla kandydata – wyobrażenie
- metody wywierania wpływu w sprzedaży oferty pracy (efektywnej rekrutacji)
ATRAKCYJNA PREZENTACJA OFERTY PRACY
- jak prezentować ofertę pracy?
- narzędzia wsparcia dla Rekrutera/HR
NEGOCJACJE Z KANDYDATEM DO PRACY
- poznanie obiekcji kandydata
- negocjacje z kandydatem
- pokonywanie obiekcji i poszukiwanie płaszczyzn porozumienia
FINALIZACJA OFERTY PRACY
BUDOWANIE RELACJI Z KANDYDATEM DO PRACY

HR to jego pasja. Współpraca z ludźmi jest dla niego źródłem satysfakcji i spełnienia.
Jest uznanym headhunterem. Dzięki wiedzy biznesowej potrafi świetnie zrozumieć oczekiwania biznesu i klienta docelowego; wiedza HR i z zakresu psychologii pozwala mu zrozumieć jakiego kandydata potrzebuje firma, i odwrotnie dopasować idealnego kandydata do firmy. Wynika to zapewne z tego, że jest otwarty na poznanie drugiej strony, poznanie intencji, a także świetnie, ale obiektywnie ocenia kompetencje miękkie. Dodatkowo nastawienie na długofalowe relacje sprawia, że obie strony są zadowolone ze współpracy z Adamem.
Adam Komaiszko uważa, że w obecnych realiach najwyższą wartością są otaczający nas ludzie. To właśnie takie podejście sprawia, że stara się w każdym Kliencie dostrzegać nie tylko partnera biznesowego, ale także człowieka w ogóle. To dlatego również, z prawdziwym entuzjazmem odkrywa i definiuje najmocniejsze strony ludzi, a pomagając im w wykorzystaniu kompetencji w celu osiągnięcia sukcesu w pełni się realizuje.
[
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.