Storytelling w sprzedaży

LUDZIE LUBIĄ SŁUCHAĆ HISTORII…

Storytelling- opowiadanie ciekawych historii, które rozbudzą ciekawość Klienta, przyciągną jego uwagę i pozwolą zbudować wyjątkową relację. W dzisiejszych czasach rozmowy, tworzenie więzi to głównym czynniki sukcesu sprzedaży i oddziaływania na ludzi.

Storytelling stanowi odmianę, wyróżnia się w świecie wszechobecnej reklamy i zarzucania nas sloganami. Ciekawa opowieść sprawi, że i MY wyróżnimy się w tłumie.

 

CELE SZKOLENIA
Cele szkolenia Storytelling w sprzedaży:

  • Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?
  • Cechy dobrych i chwytliwych historii.
  • Nabycie wprawy i swobody w żonglowaniu historiami.
  • Odkrycie źródeł dobry historii.
  • Wyrobienie nawyku zbierania historii w codziennej praktyce zawodowej.
  • Rozwój kompetencji sprzedażowych.
  • Nabycie nowych narzędzie służących budowaniu wizerunku eksperta oraz silnej marki
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
Dzięki warsztatom uczestnicy:

  • będą potrafili świadomie wzbogacać swoje prezentacje historiami, które działają na emocje,
  • zwiększą swoje umiejętności sprzedażowe oraz autoprezentacyjne,
  • poznają wygodne struktury, które sprawią, że nie będą potrzebować kartek, by osiągnąć cel swojego wystąpienia,
  • zdobędą narzędzia i techniki, które pomagają reagować na obiekcje i trudne pytania Klientów,
  • będą formułować atrakcyjny przekaz, który przykuje uwagę słuchaczy, zwiększy wiarygodność i autentyczność mówcy oraz zwiększy siłę perswazji.
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ 1.

I. Główne atuty story

  • siła przyciągania uwagi,
  • przekaz doświadczenia zamiast suchej wiedzy,
  • budowanie wizerunku eksperta,
  • zmniejszenie dystansu między mówcą a audytorium,
  • przekaz, które pozwala publiczności zobaczyć idee,
  • zmiana kierunku myślenia słuchaczy,
  • długotrwały efekt.

II. Struktura narracji wg Gustava Freytaga

  • Otwarcie (wprowadzenie),
  • Rozwój akcji,
  • Punkt kulminacyjny,
  • Rozwiązanie akcji,
  • Zakończenie (happy end lub katastrofa).

III. Budowanie napięcia

  • kontrast jako tok narracji,
  • kontrast emocjonalny,
  • kontrasty stylu prezentowania,
  • kontrast treści – zaskoczenie.

Dzień 2.

I. Figury retoryczne w budowaniu historii

  • Metafora
  • Łańcuch
  • Mistrzowska gra słów: „Stay hungry, stay foolish”.

II. Komunikacja pozawerbalna – jak wzmocnić siłę historii i uzyskać pożądany efekt?

  • Postawa,
  • Kontakt wzrokowy,
  • Mimika,
  • Siła uśmiechu,
  • Gestykulacja,

III. Odpowiedzi na ważne pytania

  • Jak zastosować historie w prezentacji biznesowej – jak to robią najlepsi?
  • Gdzie szukać pomysłów?
  • Jak wyrażać emocje?
  • Jakie argumenty działają w opowieści?
TRENER PROWADZĄCY
Grzegorz Tomaszewski 

Trener biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, zarządzania emocjami, współpracy, sprzedaży relacyjnej oraz autoprezentacji, storytellingu, retoryki, perswazji i wystąpień publicznych. Przygotowuje inżynierów, architektów, prawników, menedżerów i członków rad nadzorczych do wystąpień na konferencjach, spotkaniach biznesowych, debatach publicznych oraz w mediach.

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Coachingu i Trenerów Biznesu Grupy TROP, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (PTP) oraz Akademii Umiejętności Trenerskich House of Skills. Asystent programu terapii grupowej „12 Kroków ku pełni życia”.

Posiada certyfikat I stopnia coacha i trenera metody Trop. Brał udział w wielu warsztatach: „Wstań i mów” – Andy Harrington (Public Speakers University), „Spectacular Speaking” – Olivia Schofield, Florian Mueck, Jerzy Zientkowski, John Zimmer, Peter Zinn, 2015 czy „Coaching Zespołowy i Grupowy” – Professional Certified International Coach Federation, 2014. Uczestniczy stale w indywidualnych zajęciach mentorskich na temat storrytelingu (pod okiem Marka Stączka z Edison Team) oraz retoryki i sztuki perswazji u dr. hab. Jacka Wasilewskiego (Zakład Retoryki Instytutu Dziennikarstwa UW).

Wykłada psychologię społeczną m.in. na Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie.

Systematycznie występuje i prowadzi warsztaty na scenie Klubu Toastmasters Polska, międzynarodowej organizacji zrzeszającej 350 tys. mówców z całego świata.

SZKOLENIE OTWARTE – szczegóły
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników. 

METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO

Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Cena szkolenia: 1 570 netto/os. za dwudniowy warsztat

System rabatowy:

Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu

Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu

Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.

W cenie szkolenia otwartego:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
  • Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po – szkoleniowe.
  • Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Sprawdź aktualne terminy szkolenia –> kliknij 

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym przy ul. Grażyny 13/15 (Stary Mokotów).

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij 

Warunki uczestnictwa –> kliknij 

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie,  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?

Jesteś zainteresowany organizacją szkolenia zamkniętego o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center, zarządzania jakością obsługi klienta?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.