Nowy numer Outsourcing & More już dostępny, a w nim HILLWAY o jakości i efektywności pracy konsultantów telefonicznych

Outsourcing & More i HILLWAY szkolenia biznesowe

Właśnie ukazał się najnowszy numer magazynu Outsourcing & More, a w nim m.in. artykuł Marzeny Sawickiej, Dyrektor Zarządzającej HILLWAY na temat „Zarządzania jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów outband i inbound”. Z ciekawostek dodamy, że O &M dystrybuowany jest również na Harvardzie!  Zapraszamy do pobrania nowego numeru!

Outsourcing and MoreOutsourcing&More to pierwszy  polsko-angielski dwumiesięcznik poświęcony branży outsourcingowej. Tematem wiodącym we wrześniowym wydaniu będzie CRM, Call i Contact Centre. We wrześniu Outsourcing&More poza stałą dystrybucją trafi do ponad 700 delegatów 6 różnych konferencji, a wśród nich outsourcingowej konferencji ABSL w Sopocie, konferencji International Outsourcing Forum w Sopocie, Polish Outsourcing Forum w Warszawie, VIII Kongres Contact Centre w Warszawie, Call Centre Awards w Warszawie, VI Shares Services and Outsourcing Exchange w Pradze. Będzie też dostępny w siedzibie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, w Polskiej ambasadzie w Londynie i na Uniwersytecie w Oxford, czasopisma dotrze również do kilku tysięcy organizacji i ekspertów outsourcingowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

O&M dostępny jest bezpłatnie w wersji papierowej po zapisaniu się do listy dystrybucyjnej lub w wersji elektronicznej do pobrania w wersji pdf . Aby zapisać się do listy dystrybucyjnej zapraszamy na www.outsourcingandmore.pl.