Za marką HILLWAY stoją konkretne doświadczenia i wdrożenia. W każdym roku przeprowadzamy kilkaset projektów dla bardzo wymagających Klientów. Każdy projekt jest indywidualnie dopasowywany pod Państwa potrzeby. Jesteśmy praktykami zarządzania i wiemy, że tylko to gwarantuje sukces wdrożenia. Bo czasu jest zawsze za mało, budżet ograniczony, a wyniki potrzebne są na już.
PRZEDSTAWIAMY WYBRANE DOŚWIADCZENIA I NASZE KOMPETENCJE, ROZWIĄZANIA OFEROWANE PRZEZ HILLWAY DLA PRZEDSTAWICIELI RÓŻNYCH BRANŻ
SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BANKÓW I FIRM UBEZPIECZENIOWYCH
- doradztwo wdrażanie CEM (customer experience management)
- badanie wewnętrzne – natężenia interakcji z klientem w poszczególnych jednostkach organizacji
- badanie opinii klientów w kontekście zmian w procesach obsługowych
- doradztwo i konsultacje w zakresie standardów obsługi klienta (tworzenie, aktualizacje, przygotowanie koncepcji wypracowania i wdrożenia)
- warsztaty facylitacyjne moderowane przez Trenera HILLWAY dla kluczowych dyrektorów organizacji w kontekście rozwiązania problemu i wypracowania rozwiązania
- stworzenie koncepcji i przeprowadzenie w ścisłej współpracy z klientem programu rozwojowego poprawiającego wizerunek działu obsługi klienta w organizacji (z zaangażowaniem prezesa i wszystkich działów w firmie)
- szkolenia menedżerskie z zarządzania zespołem
- szkolenia dla call center
- szkolenia z zarządzania zespołem dla managerów call/contact center
- szkolenia dla kierowników operacyjnych
- szkolenia dla Trenerów wewnętrznych
- szkolenia dla działu obsługi klientów strategicznych
- szkolenia sprzedażowe i z telemarketingu dla pracowników sprzedaży
- szkolenia z dosprzedaży (cross i up selling w biurze obsługo klienta)
- przejmowanie klienta konkurencji w dziale likwidacji szkód
- szkolenia dla maklerów i doradców towarzystw inwestycyjnych – praca z klientem, komunikacja, sprzedaż
- szkolenia dla maklerów z analizy finansowej i oceny płynności firm z elementami wyceny
- szkolenia dla prawników towarzystw ubezpieczeniowych z obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego)
- szkolenia dla zespołów monitoringu należności i windykacji (od monitoringu należności, telewindykację, po restrukturyzację kredytów hipotecznych + prawne aspekty windykacji)
- szkolenia dla trenerów i zespołów monitoringu jakości
- szkolenia i konsultacje z biznesplanu i prowadzenia działalności gospodarczej dla właścicieli punktów/placówek sieci
- coachingi indywidualne dla dyrektorów np. w zakresie sztuki prezentacji i wystąpień publicznych
- konsultacje odnośnie używanych w procesach np. obsługi klienta, sprzedaży narzędzi np. karta oceny pracownika, karta coachingowa, karta oceny jakości obsługi klienta
- warsztaty dla kadry menedżerskiej i ok. 100 pracowników działu HR wspierające wypracowanie strategii pracy działu HR na kolejny rok połączone z eventem integracyjnym
SZKOLENIA I DORADZTWO DLA FIRM FINANSOWYCH, FIRMY POŻYCZKOWYCH
- doradztwo HR – wdrożenie nowego modelu kompetencyjnego z wsadem do systemu oceny kompetencji
- szkolenia z zarządzania zespołem handlowym dla Dyrektorów i Kierowników (wyznaczanie celów, monitoring celów w kontekście poprawy efektywności pracy zespołu handlowego)
- szkolenia dla nowo mianowanych managerów z podstaw zarządzania zespołem pracowników
- szkolenia dla pracowników sprzedaży i handlowców z umawiania spotkań handlowych (kilkadziesiąt szkoleń u jednego klienta)
- wypracowanie z klientem koncepcji na dotarcie do grupy docelowej poprzez organizację darmowych warsztatów z unikalnego, interesującego tematu i przeprowadzenie przez HILLWAY warsztatów dla księgowych ,,Jak współpracować z urzędem skarbowym”
- szkolenia z monitoringu należności i telewindykacji
SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ
- doradztwo i coachingi indywidualne dla dyrektorów, managerów różnych działów
- doradztwo w zakresie strategii obsługi klientów kluczowych i stworzenie oraz wdrożenie z sukcesem strategii w Polsce
- doradztwo w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedaży – wsparcie w ustawieniu procesów
- badania opinii klientów – badania oczekiwań klienta wobec kontaktu z firmą farmaceutyczną
- programy rozwojowe z grupowymi sesjami coachingowymi dla nowych zespołów (budowanie efektywnego, współpracującego zespołu)
- szkolenia z zarządzania zespołem wirtualnym i rozproszonym
- szkolenia dla Key Account Managerów z pracy z klientem strategicznym
- szkolenia handlowe dla przedstawicieli firm farmaceutycznych (różne działy – wszystkie procesy od prospectingu i budowania bazy, po finalizację oraz szkolenia rozwojowe z efektywności osobistej np. z zarządzania czasem)
- szkolenia z efektywności osobistej
SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY ENERGETYCZNEJ
- doradztwo HR – tworzenie dedykowanych zadań kompetencyjnych opartych o realia Klienta (assesment’ów) wspierających rekrutację na kluczowe stanowiska w firmie + ocena zadań przez doświadczonego asesora
- szkolenia z telefonicznej obsługi klienta, obsługi trudnego klienta dla call center
- szkolenia z zarządzanie zespołem np. pracowników infolinii
- szkolenia z zarządzania call center (raportowanie i analiza danych w call center)
- szkolenia sprzedażowe dla pracowników Biur Obsługi Klienta (zmiana taryf, do-sprzedaż usług)
- szkolenia dla dyspozytorów Pogotowia Energetycznego z obsługi zgłoszeń na infolinii alarmowej
- szkolenia dla Trenerów wewnętrznych z Train the Trainers – poziom zaawansowany
- szkolenia z inteligencji emocjonalnej i zarządzania emocjami dla grupy pracowników wyodrębnionych w ramach programu zarządzania talentami w firmie
SZKOLENIA DLA BRANŻY MEDYCZNEJ
- szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży dla pracowników recepcji
- szkolenia dla call center – z profesjonalnej obsługi pacjenta i sprzedaży, obsługi trudnego pacjenta
- szkolenia dla menedżerów zespołów z zarządzania zespołem
- szkolenia z coachingu w procesie zarządzania jakością i efektywnością w call center
- szkolenia ze sztuki prezentacji i wystąpień publicznych na konferencjach merytorycznych dla specjalistów, ekspertów branżowych
- szkolenia ze strategii marketingu i nowoczesnych kanałów promocji marki dla zespołów marketingu i pr
Wśród Klientów HILLWAY są znane marki niepublicznej służby zdrowia, kliniki medycyny estetycznej, kliniki dentystyczne oraz firmy medyczne, biotechnologiczne tworzące i oferujące nowoczesne rozwiązania medyczne.
SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY TSL – transport, spedycja, logistyka
- doradztwo i zarządzanie strategiczne – zarządzanie firmą po przejęciach, układanie struktury – współpraca z Zarządem i kluczowymi Dyrektorami
- doradztwo HR – doradztwo i wsparcie w rekrutacji Dyrektora Operacyjnego
- zaprojektowanie szkoleń menedżerskich w zarządzaniu zmianą
- szkolenia menedżerskie z zarządzania zespołem (dyrektorzy, managerowie regionalni, managerowie operacyjni)
- szkolenia menedżerskie z zarządzania zmianą (od Zarządu po kadrę menedżerów liniowych)
- szkolenia sprzedażowe i negocjacyjne dla spedytorów kraj0wych i międzynarodowych
- szkolenia dla zespołów obsługi klienta z profesjonalnej obsługi klienta
- szkolenia z wyznaczania KPI – kluczowych wskaźników efektywności
- integracja i team building dla kilkuset osób z dedykowaną grą szkoleniową, warsztatami ujęte w kluczowe wartości firmy i wspierające rozwój kompetencji strategicznej – realizowane w dwóch kolejnych latach u tego samego klienta
SZKOLENIA DLA BRANŻY NIERUCHOMOŚCI (REAL ESTATE)
- szkolenia ze sprzedaży nieruchomości (w tym ćwiczenie umiejętności oprowadzania i korekta zaprojektowanej ścieżki prezentacji)
- szkolenia ze sprzedaży luksusowych apartamentów
- szkolenia handlowe z prospectingu
- szkolenia z umawiania spotkań handlowych
- szkolenia z negocjacji handlowych w procesie sprzedaży nieruchomości
- szkolenia z networkingu i nawiązywania relacji na nieformalnych spotkaniach, eventach, wydarzeniach sportowych itd.
- szkolenia menedżerskie z zarządzania zespołem, z zarządzania zespołem handlowym
SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ
- stworzenie koncepcji kaskadowania wartości w organizacji (program rozwojowy z dedykowanymi warsztatami)
- szkolenia z zarządzania partnerami outsourcingowymi
- szkolenia rozwojowe dla pracowników rożnych działów np. sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne
SZKOLENIA DLA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ
- szkolenia z coachingowego stylu zarządzania zespołem i stylów zarządzania wg Blancharda dla managerów salonów sprzedaży samochodów ciężarowych
- szkolenia dla serwisów samochodowych – z obsługi klienta i sprzedaży
- szkolenia dla pracowników warsztatów samochodowych z profesjonalnej obsługi klienta warsztatu, w tym obsługi kobiety w warsztacie samochodowym
SZKOLENIA DLA SIECI HANDLOWYCH
- szkolenia dla dyrektorów sieci handlowych z umiejętności miękkich z obszaru efektywności osobistej
- szkolenia z zarządzania stresem
- szkolenia z windykacji i monitoringu należności dla partnerów biznesowych sieci handlowych
SZKOLENIA DLA KANCELARII PRAWNYCH
- szkolenia z komunikacji interpersonalnej dla prawników i adwokatów
- szkolenia dla prawników towarzystw ubezpieczeniowych z obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego)
SZKOLENIA DLA BPO/SSC CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
- szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta
- szkolenia z obsługi klienta wewnętrznego – komunikacja z klientem wewnętrznym
- szkolenia z pracy z trudnym klientem
-
szkolenia z monitoringu należności O2C z elementami różnic kulturowych (praca z klientem zagranicznym – szkolenia po polsku i po angielsku)
SZKOLENIA DLA ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ, ORGANIZACJE NGO, UCZELNI PAŃSTWOWYCH i ORGANIZACJI STUDENCKICH
- szkolenia z zarządzania zespołem
- szkolenia z obsługi klienta wewnętrznego i efektywnej współpracy projektowej (działy wspierające vs. działy operacyjne)
- szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie
- szkolenia z profesjonalnej obsługi telefonicznej klienta urzędu
- szkolenia z prowadzenia rozmów trudnych i obsługi reklamacji, zażaleń
- szkolenia z asertywności
- szkolenia ze sztuki prezentacji wystąpień publicznych
- szkolenia z zarządzania projektami
- szkolenia z efektywnej organizacji czasu pracy i zarządzania sobą w czasie
- szkolenia dla pracowników infolinii alarmowej 112
SZKOLENIA DLA KLINIK WETERYNARYJNYCH
- szkolenie Inteligencja emocjonalna i budowanie świadomości biznesowej dla Lekarzy weterynarii
- szkolenie Profesjonalna obsługa klienta w klinice weterynaryjnej
Wśród naszych Klientów są m.in. Ministerstwa, urzędy marszałkowskie. Przedstawiciele administracji państwowej, którzy są częstymi uczestnikami naszych szkoleń otwartych.
Tel: +48 22 250 22 82
E-mail: [email protected]
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.