Za marką HILLWAY stoją konkretne doświadczenia i wdrożenia. W każdym roku przeprowadzamy  kilkaset projektów dla bardzo wymagających Klientów. Każdy projekt jest indywidualnie dopasowywany pod Państwa potrzeby.  Jesteśmy praktykami zarządzania i wiemy, że tylko to gwarantuje sukces wdrożenia. Bo czasu jest zawsze za mało, budżet ograniczony, a wyniki potrzebne są na już.

Case study HILLWAY Rozwój organizacji

PRZEDSTAWIAMY  WYBRANE DOŚWIADCZENIA  I  NASZE KOMPETENCJE, ROZWIĄZANIA  OFEROWANE   PRZEZ  HILLWAY DLA  PRZEDSTAWICIELI  RÓŻNYCH BRANŻ 

SZKOLENIA  I  DORADZTWO  DLA  BANKÓW  I FIRM  UBEZPIECZENIOWYCH

  • doradztwo wdrażanie CEM (customer experience management)
  • badanie wewnętrzne – natężenia interakcji z klientem w poszczególnych jednostkach organizacji
  • badanie opinii klientów w kontekście zmian w procesach obsługowych
  • doradztwo i konsultacje w zakresie standardów obsługi klienta (tworzenie, aktualizacje, przygotowanie koncepcji wypracowania i wdrożenia)
  • warsztaty facylitacyjne moderowane przez Trenera HILLWAY dla kluczowych dyrektorów organizacji w kontekście rozwiązania problemu i wypracowania rozwiązania
  • stworzenie koncepcji i przeprowadzenie w ścisłej współpracy z klientem programu rozwojowego poprawiającego wizerunek działu obsługi klienta w organizacji (z zaangażowaniem prezesa i wszystkich działów w firmie)
  • szkolenia menedżerskie z zarządzania zespołem
  • szkolenia dla call center
  • szkolenia z zarządzania zespołem dla managerów call/contact center
  • szkolenia dla kierowników operacyjnych
  • szkolenia dla Trenerów wewnętrznych
  • szkolenia dla działu obsługi klientów strategicznych
  • szkolenia sprzedażowe i z telemarketingu dla pracowników sprzedaży
  • szkolenia z dosprzedaży (cross i up selling w biurze obsługo klienta)
  • przejmowanie klienta konkurencji w dziale likwidacji szkód
  • szkolenia dla maklerów i doradców towarzystw inwestycyjnych – praca z klientem, komunikacja, sprzedaż
  • szkolenia dla maklerów z analizy finansowej i oceny płynności firm z elementami wyceny
  • szkolenia dla prawników towarzystw ubezpieczeniowych z obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego)
  • szkolenia dla zespołów monitoringu należności i windykacji (od monitoringu należności, telewindykację, po restrukturyzację kredytów hipotecznych + prawne aspekty windykacji)
  • szkolenia dla trenerów i zespołów monitoringu jakości
  • szkolenia i konsultacje z biznesplanu i prowadzenia działalności gospodarczej dla właścicieli punktów/placówek sieci
  • coachingi indywidualne dla dyrektorów np. w zakresie sztuki prezentacji i wystąpień publicznych
  • konsultacje odnośnie używanych w procesach np. obsługi klienta, sprzedaży narzędzi np. karta oceny pracownika, karta coachingowa, karta oceny jakości obsługi klienta
  • warsztaty dla kadry menedżerskiej i ok. 100 pracowników działu HR wspierające wypracowanie strategii pracy działu HR na kolejny rok połączone z eventem integracyjnym

SZKOLENIA I DORADZTWO DLA FIRM FINANSOWYCH, FIRMY POŻYCZKOWYCH

  • doradztwo HR – wdrożenie nowego modelu kompetencyjnego z wsadem do systemu oceny kompetencji
  • szkolenia z zarządzania zespołem handlowym dla Dyrektorów i Kierowników (wyznaczanie celów, monitoring celów w kontekście poprawy efektywności pracy zespołu handlowego)
  • szkolenia dla nowo mianowanych managerów z podstaw zarządzania zespołem pracowników
  • szkolenia dla pracowników sprzedaży i handlowców z umawiania spotkań handlowych (kilkadziesiąt szkoleń u jednego klienta)
  • wypracowanie z klientem koncepcji na dotarcie do grupy docelowej poprzez organizację darmowych warsztatów z unikalnego, interesującego tematu i przeprowadzenie  przez HILLWAY warsztatów dla księgowych ,,Jak współpracować z urzędem skarbowym”
  • szkolenia z monitoringu należności i telewindykacji

SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ

  • doradztwo i coachingi indywidualne dla dyrektorów, managerów różnych działów
  • doradztwo w zakresie strategii obsługi klientów kluczowych i stworzenie oraz wdrożenie z sukcesem strategii w Polsce
  • doradztwo w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedaży – wsparcie w ustawieniu procesów
  • badania opinii klientów – badania oczekiwań klienta wobec kontaktu z firmą farmaceutyczną
  • programy rozwojowe z grupowymi sesjami coachingowymi dla nowych zespołów (budowanie efektywnego, współpracującego zespołu)
  • szkolenia z zarządzania zespołem wirtualnym i rozproszonym
  • szkolenia dla Key Account Managerów z pracy z klientem strategicznym
  • szkolenia handlowe dla przedstawicieli firm farmaceutycznych (różne działy – wszystkie procesy od prospectingu i budowania bazy, po finalizację oraz szkolenia rozwojowe z efektywności osobistej np. z zarządzania czasem)
  • szkolenia z efektywności osobistej

SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY ENERGETYCZNEJ

  • doradztwo HR – tworzenie dedykowanych zadań kompetencyjnych opartych o realia Klienta (assesment’ów) wspierających rekrutację na kluczowe stanowiska w firmie + ocena zadań przez doświadczonego asesora
  • szkolenia z telefonicznej obsługi klienta, obsługi trudnego klienta dla call center
  • szkolenia z zarządzanie zespołem np. pracowników infolinii
  • szkolenia z zarządzania call center (raportowanie i analiza danych w call center)
  • szkolenia sprzedażowe dla pracowników Biur Obsługi Klienta (zmiana taryf, do-sprzedaż usług)
  • szkolenia dla dyspozytorów Pogotowia Energetycznego z obsługi zgłoszeń na infolinii alarmowej
  • szkolenia dla Trenerów wewnętrznych z Train the Trainers – poziom zaawansowany
  • szkolenia z inteligencji emocjonalnej i zarządzania emocjami dla grupy pracowników wyodrębnionych w ramach programu zarządzania talentami w firmie

SZKOLENIA DLA BRANŻY MEDYCZNEJ

  • szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży dla pracowników recepcji
  • szkolenia dla call center – z profesjonalnej obsługi pacjenta i sprzedaży, obsługi trudnego pacjenta
  • szkolenia dla menedżerów zespołów z zarządzania zespołem
  • szkolenia z coachingu w procesie zarządzania jakością i efektywnością w call center
  • szkolenia ze sztuki prezentacji i wystąpień publicznych na konferencjach merytorycznych dla specjalistów, ekspertów branżowych
  • szkolenia ze strategii marketingu i nowoczesnych kanałów promocji marki dla zespołów marketingu i pr

Wśród Klientów HILLWAY są znane marki niepublicznej służby zdrowia, kliniki medycyny estetycznej, kliniki dentystyczne oraz firmy medyczne, biotechnologiczne tworzące i oferujące nowoczesne rozwiązania medyczne. 

SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY TSL – transport, spedycja, logistyka

  • doradztwo i zarządzanie strategiczne – zarządzanie firmą po przejęciach, układanie struktury – współpraca z Zarządem i kluczowymi Dyrektorami
  • doradztwo HR – doradztwo i wsparcie w rekrutacji Dyrektora Operacyjnego
  • zaprojektowanie szkoleń menedżerskich w zarządzaniu zmianą
  • szkolenia menedżerskie z zarządzania zespołem (dyrektorzy, managerowie regionalni, managerowie operacyjni)
  • szkolenia menedżerskie z zarządzania zmianą (od Zarządu po kadrę menedżerów liniowych)
  • szkolenia sprzedażowe i negocjacyjne dla spedytorów kraj0wych i międzynarodowych
  • szkolenia dla zespołów obsługi klienta z profesjonalnej obsługi klienta
  • szkolenia z wyznaczania KPI – kluczowych wskaźników efektywności
  • integracja i team building dla kilkuset osób z dedykowaną grą szkoleniową, warsztatami ujęte w kluczowe wartości firmy i wspierające rozwój kompetencji strategicznej – realizowane w dwóch kolejnych latach u tego samego klienta

SZKOLENIA DLA BRANŻY  NIERUCHOMOŚCI (REAL ESTATE)

  • szkolenia ze sprzedaży nieruchomości (w tym ćwiczenie umiejętności oprowadzania i korekta zaprojektowanej ścieżki prezentacji)
  • szkolenia ze sprzedaży luksusowych apartamentów
  • szkolenia handlowe z prospectingu
  • szkolenia z umawiania spotkań handlowych
  • szkolenia z negocjacji handlowych w procesie sprzedaży nieruchomości
  • szkolenia z networkingu i nawiązywania relacji na nieformalnych spotkaniach, eventach, wydarzeniach sportowych itd.
  • szkolenia menedżerskie z zarządzania zespołem,  z zarządzania zespołem handlowym

SZKOLENIA I DORADZTWO DLA BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ

  • stworzenie koncepcji kaskadowania wartości w organizacji (program rozwojowy z dedykowanymi warsztatami)
  • szkolenia z zarządzania partnerami outsourcingowymi
  • szkolenia rozwojowe dla pracowników rożnych działów np. sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne

SZKOLENIA DLA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

  • szkolenia z coachingowego stylu zarządzania zespołem i stylów zarządzania wg Blancharda dla managerów salonów sprzedaży samochodów ciężarowych
  • szkolenia dla serwisów samochodowych – z obsługi klienta i sprzedaży
  • szkolenia dla pracowników warsztatów samochodowych z profesjonalnej obsługi klienta warsztatu, w tym obsługi kobiety w warsztacie samochodowym

SZKOLENIA DLA SIECI HANDLOWYCH

  • szkolenia dla dyrektorów sieci handlowych z umiejętności miękkich z obszaru efektywności osobistej
  • szkolenia z zarządzania stresem
  • szkolenia z windykacji i monitoringu należności dla partnerów biznesowych sieci handlowych

SZKOLENIA DLA KANCELARII PRAWNYCH

  • szkolenia z komunikacji interpersonalnej dla prawników i adwokatów
  • szkolenia dla prawników towarzystw ubezpieczeniowych z obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego)

SZKOLENIA DLA BPO/SSC CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

  • szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta
  • szkolenia z obsługi klienta wewnętrznego – komunikacja z klientem wewnętrznym
  • szkolenia z pracy z trudnym klientem
  • szkolenia z monitoringu należności O2C z elementami różnic kulturowych (praca z klientem zagranicznym – szkolenia po polsku i po angielsku)

SZKOLENIA DLA ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ, ORGANIZACJE NGO, UCZELNI PAŃSTWOWYCH i ORGANIZACJI STUDENCKICH

  • szkolenia z zarządzania zespołem
  • szkolenia z obsługi klienta wewnętrznego i efektywnej współpracy projektowej (działy wspierające vs. działy operacyjne)
  • szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie
  • szkolenia z profesjonalnej obsługi telefonicznej klienta urzędu
  • szkolenia z prowadzenia rozmów trudnych i obsługi reklamacji, zażaleń
  • szkolenia z asertywności
  • szkolenia ze sztuki prezentacji wystąpień publicznych
  • szkolenia z zarządzania projektami
  • szkolenia z efektywnej organizacji czasu pracy i zarządzania sobą w czasie
  • szkolenia dla pracowników infolinii alarmowej 112

SZKOLENIA DLA KLINIK WETERYNARYJNYCH

  • szkolenie Inteligencja emocjonalna i budowanie świadomości biznesowej dla Lekarzy weterynarii
  • szkolenie Profesjonalna obsługa klienta w klinice weterynaryjnej

 Wśród naszych Klientów są m.in. Ministerstwa, urzędy marszałkowskie. Przedstawiciele administracji państwowej, którzy są częstymi uczestnikami naszych szkoleń otwartych.

Zapraszamy do kontaktu!

Tel: +48 22 250 22 82

E-mail: [email protected]

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Programy szkoleniowe HILLWAY
Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12