Programy szkoleniowe HILLWAY
JESTEŚMY PRAKTYKAMI RYNKU I WIEMY JAKIE SĄ WYZWANIA ORGANIZACJI W DZISIEJSZYCH CZASACH.
Dopasowujemy szkolenie do potrzeb firmy – organizacji i uczestników oraz wyzwań w danej branży, budujemy cykle szkoleniowe (Akademie) i dedykowane szkolenia w oparciu o Państwa potrzeby. Po wstępnej analizie do każdego tematu dobieramy odpowiedniego Trenera lub Trenerów praktyków biznesu pasujących do wyzwań w Państwa organizacji.
Istnieje możliwość łączenia różnych modułów lub kształtowania wyłącznie poszczególnych kompetencji poprzez szkolenia podstawowe, jak również treningi dla osób zaawansowanych.
SZKOLENIA BIZNESOWE W WIĘKSZOŚCI ORGANIZOWANE SĄ W FORMIE ZAMKNIĘTEJ – DEDYKOWANEJ ORGANIZACJOM
Kliknij poniżej i rozwiń interesującą Cię kategorię szkoleń!
- Leadership, czyli przywództwo
- Budowanie autorytetu i kształtowanie wizerunku menadżera
- Podstawy zarządzania zespołem pracowników
- Nowoczesne style kierowania w zarządzaniu pracownikami
- Planowanie i organizowanie pracy zespołu
- Strategie efektywnego podejmowania decyzji menedżerskich
- Sztuka delegowania
- Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Rekrutacja i budowanie zespołu handlowego/operacyjnego – dla samodzielnie rekrutujących menadżerów
- Budowanie zespołów i efektywna komunikacja
- Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami
- Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Automotywacja w pracy – zapobieganie wypaleniu zawodowemu (szkolenie dla menadżerów)
- Coaching w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Warsztat efektywnego Project Manager’a – dla doświadczonych Project Managerów
- Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Strategiczne zarządzanie zmianą dla Top Menadżerów (Zarząd, Dyrektorzy)
- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
- Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy. Szkolenie dla Dyrektorów, Kierowników DOK, Sprzedaży i Marketingu
- Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® HIT!
- Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
- Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym – HIT!
- Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
- Zarządzanie różnorodnością w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej
- Zarządzanie przez cele
- Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu
- Zarządzanie zespołem hybrydowym – NOWOŚĆ!
- Przywództwo według Maxwella
- First Time Manager HIT!
- Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Skuteczna sprzedaż przez telefon – podstawy telemarketingu (szkolenie podstawowe)
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym (szkolenie zaawansowane) – HIT!
- Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
- Sprzedaż produktów i usług finansowych przez telefon
- Kreatywna sprzedaż przez telefon
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta w Salonie Firmowym
- Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
- Sprzedaż bezpośrednia – elementarz pracy handlowca
- Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów HIT!
- Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management – HIT!
- Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2C
- Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2B
- Techniki pokonywania obiekcji i obrony ceny
- Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
- Cross- i up – selling w sprzedaży bezpośredniej
- Skuteczne finalizowanie sprzedaży
- Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
- Perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży
- Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej?
- Negocjacje handlowe (szkolenie podstawowe)
- Negocjacje handlowe – doskonalenie umiejętności negocjacyjnych (szkolenie zaawansowane)
- Negocjacje sprzedażowe
- Rozmowa negocjacyjno-handlowa
- Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza)
- Profesjonalny wizerunek biznesowy Przedstawiciela Handlowego
- Szkolenie Jak podnieść ceny w 2022? Waloryzacje i podwyżki cen w rozmowach handlowych NOWOŚĆ!
- Profesjonalna obsługa klienta
- Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Profesjonalna obsługa klienta – HIT
- Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.
- Profesjonalna obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego – HIT
- Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
- Reklamacje i obsługa trudnego klienta
- Reklamacje i obsługa trudnego klienta w kontakcie telefonicznym
- Postawa asertywna w obsłudze trudnego klienta
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Korespondencja biznesowa – standardy komunikacji pisemnej
- Profesjonalna korespondencja biznesowa – e -mail korespondencja
- Profesjonalna pisemna korespondencja biznesowa z elementami budowania relacji
- Skuteczne prowadzenie badań telefonicznych
- Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management – HIT!
- Coaching na stanowisku pracy – szkolenie On the Job Training
- Obsługa klienta przez live czat – szkolenie dla osób obsługujących czat HIT!
- Szkolenie dla Doradców Technicznych i Serwisantów z obsługi klienta na odległość – NOWOŚĆ!
- Zarządzanie zespołami call center – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
- Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center – HIT!
- Motywowanie pracowników call center (obsługa klienta i telemarketing)
- Raportowanie i analiza danych w call center
- Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja (szkolenie podstawowe) – HIT!
- Typologia dłużników i strategie windykacyjne – szkolenie zaawansowane
- Prawne aspekty windykacji (szkolenia podstawowe i zaawansowane)
- Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw
- Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości
- Assessment/ Development Center jako metody diagnozy kompetencji – szkolenie dla HR
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Train the trainers – podstawy pracy Trenera
- Train the trainers – poziom II
- Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej – NOWOŚĆ!
- Finanse dla niefinansistów – dane finansowe w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem – HIT!
- Analiza sprawozdań finansowych – warsztat praktyczny w MS Excel
- Budżetowanie i kontrola kosztów, czyli efektywne planowanie finansowe HIT!
- Biznesplan w realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego
- Controlling jako system zarządzania nowoczesną firmą
- Controlling inwestycyjny – Planowanie i analiza opłacalności procesu inwestycyjnego
- Finanse korporacyjne w praktyce – jak zapanować nad ogromną liczbą danych
- Nowoczesny rachunek kosztów i analiza rentowności w przedsiębiorstwie
- Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie
- Dashboard – efektywne tworzenie pulpitów managerskich
- Profesjonalna analiza i ocena projektów inwestycyjnych HIT!
- Plany finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Podstawy controllingu w praktyce, czyli jak skutecznie wspierać managerów
- Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce
- Metody wyceny przedsiębiorstwa – szacowanie wartości spółki własnej i kontrahenta
- KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność? HIT!
- Efektywne zarządzanie projektami – Agile Project Management i Scrum – NOWOŚĆ!
- Komunikacja interpersonalna
- Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu (szkolenie dla zespołów pracowników)
- Komunikacja projektowa
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
- Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
- Korporacyjny wojownik – siła automotywacji
- Profesjonalny wizerunek w biznesie
- Autoprezentacja – nowoczesne dbanie o wizerunek własny
- Automotywacja w pracy (szkolenie dla pracowników)
- Automotywacja w pracy (szkolenie dla menadżerów)
- Zarządzanie stresem
- Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
- Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
- Work -life balance – równowaga pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym
- Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online – NOWOŚĆ!
- Asertywna komunikacja w pracy zdalnej – NOWOŚĆ!
- Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości – NOWOŚĆ!
- Job Crafting – nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy
- Myślenie wizualne i sketchnoting w biznesie
- Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
- Zarządzanie energią osobistą – czyli jak wzmocnić efektywność poprzez zarządzanie własną energią – NOWOŚĆ!
- Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej
- Mindfulness – Trening uważności w pracy i w życiu codziennym
- Profesjonalna asystentka Prezesa Zarządu
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom średniozaawansowany
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom zaawansowany
- Szkolenie dla Doradców Technicznych i Serwisantów z obsługi klienta na odległość – NOWOŚĆ!
- Finanse w pracy Project Managera branży budowlanej
- Jak efektywnie współpracować z Urzędem Skarbowym oraz najnowsze zmiany w prawie w ujęciu praktycznym. Szkolenie dla księgowych.
- Efektywna obsługa klienta w pracy rejestratorek medycznych. – NOWOŚĆ!
- Bezpieczeństwo w hotelu w dobie pandemii – szkolenie dla hoteli – NOWOŚĆ!
PROFESJONALNE SZKOLENIA WARSZAWA, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, GDAŃSK, WROCŁAW, KATOWICE
– organizowane na terenie całej Polski
Możliwość organizacji szkoleń po angielsku oraz części szkoleń po niemiecku, francusku, hiszpańsku i w innych językach.
Zainteresował Cię dany temat szkolenia?
Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci wszystkie szczegóły!
Nie wiesz czego szukasz lub szukasz czegoś dla swojego działu?
Skontaktuj się z nami, pomożemy!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.