Programy szkoleniowe
JESTEŚMY PRAKTYKAMI RYNKU I WIEMY JAKIE SĄ WYZWANIA ORGANIZACJI W DZISIEJSZYCH CZASACH.
Budujemy cykle szkoleniowe (Akademie) i dedykowane szkolenia w oparciu o Państwa potrzeby. Dopasowujemy szkolenie do potrzeb firmy, organizacji uczestników oraz wyzwań w danej branży. Po wstępnej analizie wyzwań do każdego tematu dobieramy odpowiedniego Trenera lub Trenerów praktyków biznesu pasujących do potrzeb Państwa organizacji.
Istnieje możliwość łączenia różnych modułów lub kształtowania wyłącznie poszczególnych kompetencji poprzez szkolenia podstawowe i treningi dla osób zaawansowanych.
SZKOLENIA MIĘKKIE, BIZNESOWE W WIĘKSZOŚCI ORGANIZOWANE SĄ W FORMIE ZAMKNIĘTEJ – DEDYKOWANEJ ORGANIZACJOM
Kliknij poniżej i rozwiń interesującą Cię kategorię szkoleń!
- Leadership, czyli przywództwo
- Budowanie autorytetu i kształtowanie wizerunku menadżera
- Podstawy zarządzania zespołem pracowników
- Nowoczesne style kierowania w zarządzaniu pracownikami
- Planowanie i organizowanie pracy zespołu
- Strategie efektywnego podejmowania decyzji menedżerskich
- Sztuka delegowania
- Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Rekrutacja i budowanie zespołu handlowego/operacyjnego – dla samodzielnie rekrutujących menadżerów
- Budowanie zespołów i efektywna komunikacja
- Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami
- Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Automotywacja w pracy – zapobieganie wypaleniu zawodowemu (szkolenie dla menadżerów)
- Coaching w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Warsztat efektywnego Project Manager’a – dla doświadczonych Project Managerów
- Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Strategiczne zarządzanie zmianą dla Top Menadżerów (Zarząd, Dyrektorzy)
- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
- Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy. Szkolenie dla Dyrektorów, Kierowników DOK, Sprzedaży i Marketingu
- Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC®
- Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
- Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym – HIT!
- Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie
- Zarządzanie różnorodnością w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej
- Zarządzanie przez cele
- Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu – NOWOŚĆ!
- Zarządzanie zespołem hybrydowym – NOWOŚĆ!
- Przywództwo według Maxwella
- First time manager
- Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
- Skuteczna sprzedaż przez telefon – podstawy telemarketingu (szkolenie podstawowe)
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym (szkolenie zaawansowane) – HIT!
- Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
- Sprzedaż produktów i usług finansowych przez telefon
- Kreatywna sprzedaż przez telefon
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta w Salonie Firmowym
- Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
- Sprzedaż bezpośrednia – elementarz pracy handlowca
- Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
- Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management – HIT!
- Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2C
- Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2B
- Techniki pokonywania obiekcji i obrony ceny
- Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
- Cross- i up – selling w sprzedaży bezpośredniej
- Skuteczne finalizowanie sprzedaży
- Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
- Perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży
- Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej?
- Negocjacje handlowe (szkolenie podstawowe)
- Negocjacje handlowe – doskonalenie umiejętności negocjacyjnych (szkolenie zaawansowane)
- Negocjacje sprzedażowe
- Rozmowa negocjacyjno-handlowa
- Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza)
- Profesjonalny wizerunek biznesowy Przedstawiciela Handlowego
- Profesjonalna obsługa klienta
- Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym – HIT
- Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.
- Profesjonalna obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego – HIT
- Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
- Reklamacje i obsługa trudnego klienta
- Reklamacje i obsługa trudnego klienta w kontakcie telefonicznym
- Postawa asertywna w obsłudze trudnego klienta
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Korespondencja biznesowa – standardy komunikacji pisemnej
- Profesjonalna korespondencja biznesowa – e -mail korespondencja
- Profesjonalna pisemna korespondencja biznesowa z elementami budowania relacji
- Skuteczne prowadzenie badań telefonicznych
- Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management – HIT!
- Coaching na stanowisku pracy – szkolenie On the Job Training
- Obsługa klienta przez live czat – szkolenie dla osób obsługujących czat
- Szkolenie dla Doradców Technicznych i Serwisantów z obsługi klienta na odległość – NOWOŚĆ!
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center – szkolenie dla menadżerów call center
- Zarządzanie zespołami call center – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
- Zarządzanie zespołem infolinii – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym w call center
- Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center – HIT!
- Motywowanie pracowników call center (obsługa klienta i telemarketing)
- Raportowanie i analiza danych w call center – szkolenie podstawowe
- Analiza wskaźników call center – zaawansowane szkolenie dla doświadczonych menadżerów call center
- Zarządzanie projektami call center – dla kierowników projektów w call center
- Zarządzanie zespołami call center – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
- Sprzedaż konsultacyjna projektów call center – działy sprzedaży call center
- Rekrutacja i selekcja pracowników call center – szkolenie dla HR call center
- Ocena okresowa pracowników call center
- Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja (szkolenie podstawowe) – HIT!
- Typologia dłużników i strategie windykacyjne – szkolenie zaawansowane NOWOŚĆ!
- Windykacja w kontakcie bezpośrednim
- Zaawansowane negocjacje windykacyjne
- Windykacja w terenie – On the Job Training
- Prawne aspekty windykacji (szkolenia podstawowe i zaawansowane)
- Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw
- Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości
- Windykacja należności czynszowych (szkolenie dla spółdzielni mieszkaniowych)
- Windykacja dla Przedstawicieli Handlowych
- Jak uniknąć współpracy z niesolidną firmą? BIAŁY WYWIAD – narzędzia weryfikacji wiarygodności kontrahentów biznesowych
- Prawne aspekty umów handlowych
- Prawne aspekty obsługi reklamacji
- Prawa autorskie i ochrona własności intelektualnej w działalności gospodarczej
- Prawne aspekty windykacji (szkolenia podstawowe i zaawansowane)
- Kodeks Spółek Handlowych w zarządzaniu firmą
- Kodeks Spółek Handlowych w praktyce zarządzania grupą kapitałową
- Tajemnica przedsiębiorstwa
- Warunki kontraktowe FIDIC
- Zarządzanie roszczeniami – claim management.
- Assessment/ Development Center jako metody diagnozy kompetencji – szkolenie dla HR
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Train the trainers – podstawy pracy Trenera
- Train the trainers – poziom II
- Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej – NOWOŚĆ!
- Szkolenie rozwiązywanie umów o pracę w czasach COVID – 19 – dla managerów i HR – NOWOŚĆ!
- Finanse dla niefinansistów – dane finansowe w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem – HIT!
- Analiza sprawozdań finansowych – warsztat praktyczny w MS Excel
- Budżetowanie i kontrola kosztów, czyli efektywne planowanie finansowe
- Biznesplan w realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego
- Controlling jako system zarządzania nowoczesną firmą
- Controlling inwestycyjny – Planowanie i analiza opłacalności procesu inwestycyjnego
- Finanse korporacyjne w praktyce – jak zapanować nad ogromną liczbą danych
- Nowoczesny rachunek kosztów i analiza rentowności w przedsiębiorstwie
- Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie
- Dashboard – efektywne tworzenie pulpitów managerskich
- Profesjonalna analiza i ocena projektów inwestycyjnych
- Plany finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Podstawy controllingu w praktyce, czyli jak skutecznie wspierać managerów
- Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce
- Metody wyceny przedsiębiorstwa – szacowanie wartości spółki własnej i kontrahenta
- KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
- Efektywne zarządzanie projektami – Agile Project Management i Scrum – NOWOŚĆ!
- Komunikacja interpersonalna
- Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu (szkolenie dla zespołów pracowników)
- Komunikacja projektowa
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
- Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
- Korporacyjny wojownik – siła automotywacji
- Profesjonalny wizerunek w biznesie
- Autoprezentacja – nowoczesne dbanie o wizerunek własny
- Automotywacja w pracy (szkolenie dla pracowników)
- Automotywacja w pracy (szkolenie dla menadżerów)
- Zarządzanie stresem
- Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
- Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
- Work -life balance – równowaga pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym
- Komunikacja w zespole z wykorzystaniem narzędzi online – NOWOŚĆ!
- Asertywna komunikacja w pracy zdalnej – NOWOŚĆ!
- Efektywna komunikacja w zespole cyfrowym oparta o style osobowości – NOWOŚĆ!
- Job Crafting – nowa metoda na budowanie sensu i większej satysfakcji w pracy
- Myślenie wizualne i sketchnoting w biznesie
- Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
- Profesjonalna asystentka Prezesa Zarządu
- Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i head hunterów
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom średniozaawansowany
- Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom zaawansowany
- Szkolenie dla Doradców Technicznych i Serwisantów z obsługi klienta na odległość – NOWOŚĆ!
- Finanse w pracy Project Managera branży budowlanej
- Jak efektywnie współpracować z Urzędem Skarbowym oraz najnowsze zmiany w prawie w ujęciu praktycznym. Szkolenie dla księgowych.
- Efektywna obsługa klienta w pracy rejestratorek medycznych. – NOWOŚĆ!
- Bezpieczeństwo w hotelu w dobie pandemii – szkolenie dla hoteli – NOWOŚĆ!
PROFESJONALNE SZKOLENIA WARSZAWA, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, GDAŃSK, WROCŁAW, KATOWICE
– organizowane na terenie całej Polski
Możliwość oganizacji szkoleń po angielsku oraz części szkoleń po niemiecku, hiszpańsku i w innych językach.
Zainteresował Cię dany temat szkolenia?
Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci wszystkie szczegóły!
Nie wiesz czego szukasz lub szukasz czegoś dla swojego działu?
Skontaktuj się z nami, pomożemy!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.