Masz swojego idealnego kandydata. Udało Ci się zaprosić go do postępowania rekrutacyjnego, spełnia warunki i idealnie pasuje do oferowanego przez Ciebie stanowiska. On jednak nie jest zainteresowany Twoją ofertą pracy lub mówi, że się zastanowi i podejmie decyzję… i co wtedy? Twoja firma lub Twój Klient potrzebuje tego pracownika ,,na już”. I co dalej?

Skuteczna rekrutacja to nie tylko zatrudnienie odpowiedniej osoby na odpowiednie stanowisko. To także minimalizacja kosztów, budowanie wizerunku firmy oraz  pozyskiwanie i rozwijanie talentów, cennych z perspektywy przedsiębiorstwa.

Szkolenie Efektywna rekrutacja: Sprzedaż oferty pracy – szkolenie dla rekruterów i headhunterów

Dziś – w obliczu zmian na rynku – kluczowa jest umiejętność przyciągnięcia kandydata do pracy, a następnie sprzedaż oferty pracy tak, by ten idealny kandydat podjął pracę właśnie u nas, a nie u konkurencji. Pomimo że na rynku jest wielu kandydatów do pracy, coraz większą trudnością jest zatrudnienie tego, którego chcemy.

Przy rekrutacji na niektóre stanowiska proces selekcji kandydatów ma coraz mniejsze znaczenie. W związku ze zmianami na rynku coraz ważniejsze jest przyciągnięcie odpowiednich kandydatów do pracy oraz umiejętności sprzedażowo – negocjacyjne rekrutera / headhuntera.

Jak rekrutować skutecznie i szybko, optymalizując jednocześnie koszt rekrutacji? – Podnieść kompetencje sprzedażowo – negocjacyjne Rekrutera

Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

Rekrutacją zajmują się tysiące osób pracując bezpośrednio w Działach HR firm lub w Agencjach Zatrudnienia. Co różni wybitnych od przeciętnych rekruterów?

Szkolenie skierowane jest do rekruterów (Specjalistów ds. Rekrutacji) i head hunterów, którym zależy na zwiększeniu efektywności swojej pracy i zatrudnieniu właściwych kandydatów.

Program szkolenia

SPRZEDAŻ  NA  ETAPIE  PROCESU  REKRUTACJI  I  SELEKCJI  KANDYDATÓW

WIZERUNEK REKRUTERA WIZYTÓWKĄ FIRMY

  • zmiany rynkowe, a pozycja rekrutera
  • pewność siebie w pracy rekrutera – czy zawsze jesteś górą?
  • strój rekrutera (dopasowanie do rekrutacji różnych stanowisk)
  • mowa ciała rekrutera

PPW – PIERWSZE  POZYTYWNE  WRAŻENIE

  • odpowiednie powitanie
  • budowanie zaufania z kandydatem
  • empatia

KANDYDAT DO PRACY – MOTYWY  ZAKUPU  OFERTY  PRACY

  • co się liczy dla kandydatów do pracy w zależności od poziomu wynagrodzenia
  • odpowiednia komunikacja z kandydatem podstawą do sprzedaży oferty pracy
  • introwertyk vs. ekstrawertyk
  • style komunikacyjne – czyli jak efektywnie rozmawiać z każdym kandydatem?
  • odkrywanie motywów poszukiwania pracy – ,,motywów zakupu” oferty pracy
  • poznanie oczekiwań wobec idealnej pracy lub Pracodawcy
  • mowa ciała kandydata

SPRZEDAŻ OFERTY PRACY –

  • dopasowanie się do kandydata na poziomie komunikacji
  • język korzyści w rekrutacji
  • mówienie językiem korzyści
  • bazowanie na ,,motywach zakupu” Kandydata
  • cecha oferty pracy – korzyść dla kandydata – wyobrażenie
  • metody wywierania wpływu w sprzedaży oferty pracy (efektywnej rekrutacji)

ATRAKCYJNA  PREZENTACJA  OFERTY  PRACY

  • jak prezentować ofertę pracy?
  • narzędzia wsparcia dla Rekrutera/HR

NEGOCJACJE  Z  KANDYDATEM  DO  PRACY

  • poznanie obiekcji kandydata
  • negocjacje z kandydatem
  • pokonywanie obiekcji i poszukiwanie płaszczyzn porozumienia

FINALIZACJA  OFERTY  PRACY

BUDOWANIE   RELACJI Z  KANDYDATEM  DO  PRACY

SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Efektywna rekrutacja – sprzedaż oferty pracy – case study HILLWAY

Zachęcamy do zapoznania się z studium przypadku realizacji szkolenia HILLWAY Efektywna rekrutacja – sprzedaż oferty pracy realizowanego na zlecenie Klienta z branży technologicznej.

  • Z jakimi wyzwaniami mierzył się Klient?
  • Jak przebiegł proces przygotowania i realizacji szkoleń dla pracowników HR?
  • Jakie były efekty projektu szkoleniowego HILLWAY?

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: [email protected]

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12