Konkurs Polish Contact Center Awards
W dniu 08.06.2022 odbyła się Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Polish Contact Center Awards to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer care/service. Do jego przygotowania i realizacji co roku zaangażowanych jest ponad 100 ekspertów/specjalistów branży contact center.
Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards z udziałem eksperta od HILLWAY
Podczas gali finałowej najważniejszego konkursu branży contact center nie zabrakło akcentu od HILLWAY. Z przyjemnością pragniemy poinformować, że Joanna Ziętara – trener obsługi klienta z Hillway Training & Consulting – wręczyła statuetki najlepszym specjalistom i firmy w obszarze zdalnej komunikacji z klientem. Nasza trenerka była Liderem dwóch zespołów Jury konkursu PCCA w dwóch kategoriach Windykacja i Customer Care in English. Prace przy konkursie zajęły 6 miesięcy.
Laureaci konkursu Polish Contact Center Awards
Statuetki w tegorocznym konkursie otrzymali:
- mBank Polska
- Polskie ePłatności
- Orange
- Bank Millennium
- Allegro
- KRUK S.A. – Porozmawiajmy o wyjściu z długów
- Sitel
- PZU
- PKO Bank Polski
- e.on
- Urząd Miasta Poznania
Serdecznie gratulujemy laureatom i wszystkim zwycięzcom oraz nominowanym do konkursu Polish Contact Center Awards!