Konkurs Polish Contact Center Awards

W dniu 08.06.2022 odbyła się Gala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Polish Contact Center Awards to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer care/service. Do jego przygotowania i realizacji co roku zaangażowanych jest ponad 100 ekspertów/specjalistów branży contact center.

Gala call center Polish Contact Cenetr AwardsGala finałowa Konkursu Polish Contact Center Awards z udziałem eksperta od HILLWAY

Podczas gali finałowej najważniejszego konkursu branży contact center nie zabrakło akcentu od HILLWAY. Z przyjemnością pragniemy poinformować, że Joanna Ziętara – trener obsługi klienta z Hillway Training & Consulting – wręczyła statuetki najlepszym specjalistom i firmy w obszarze zdalnej komunikacji z klientem. Nasza trenerka była Liderem dwóch zespołów Jury konkursu PCCA w dwóch kategoriach Windykacja i Customer Care in English. Prace przy konkursie zajęły 6 miesięcy.

Laureaci konkursu Polish Contact Center Awards

Statuetki w tegorocznym konkursie otrzymali:

  • mBank Polska
  • Polskie ePłatności
  • Orange
  • Bank Millennium
  • Allegro
  • KRUK S.A. – Porozmawiajmy o wyjściu z długów
  • Sitel
  • PZU
  • PKO Bank Polski
  • e.on
  • Urząd Miasta Poznania

Serdecznie gratulujemy laureatom i wszystkim zwycięzcom oraz nominowanym do konkursu Polish Contact Center Awards!

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12