Harmonogram współpracy 

Szkolenia HILLWAY są efektywne. Dlaczego warto z nami pracować i co nas odróżnia od 10 000 innych firm szkoleniowych?

  • Prowadzimy projekty według cały czas aktualizowanego know-how związanego z metodologią projektów doradczo ? szkoleniowych, a we współpracy cenimy sobie zaufanie, partnerstwo i ścisłą współpracę.
  • Nasze projekty rozpoczynają się na długo przed szkoleniem i nie kończą się od razu po szkoleniu
  • Uważamy, iż nie ma dwóch takich samych projektów – każda firma, organizacja jest inna, ma inne problemy i oczekiwania, w każdej organizacji pracują różni ludzie – nie robimy ,,szkoleń z pudełka” . Dla nas każdy Klient jest inny.
  • Obserwujemy, badamy rynek i zmieniające się:
    • trendy w zakresie zarządzania, obsługi klienta, sprzedaży, marketingu
    • oczekiwania klientów, kontrahentów, pracowników
    • wyzwania związane ze zmianami gospodarczymi

Odzwierciedlenie naszej wiedzy ma bezpośredni wpływ na efektywność Państwa projektów.

  • Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, mamy doświadczenie w pracy i współpracy z największymi polskimi i międzynarodowymi  firmami. W ciągu jedynie 2 lat naszej działalności współpracę z nami rozpoczęło wiele znakomitych firm. Wszystkie projekty realizowane są komercyjnie, a nie w ramach EFS. To Państwo decydujecie o rozpoczęciu współpracy z HILLWAY.
  • Pracujemy z najlepszymi dla najlepszych.
  • Nasi Klienci wracają i współpracują z nami cały czas w różnych obszarach. Dlaczego? Bo warto!

Poniżej prezentujemy przykładowy model współpracy

Harmonogram współpracy

START: ZAPYTANIE OFERTOWE, CHĘĆ WSPÓŁPRACY Z HILLWAY

1. WSTĘPNE  BADANIE POTRZEB ORGANIZACJI, OKREŚLENIE CELÓW PROJEKTU (weryfikujemy strategię i oczekiwania firmy, określamy cele projektu)

2. WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE KONCEPCJI PROJEKTU

3. AKCEPTACJA OFERTY

4. SZCZEGÓŁOWE BADANIE POTRZEB ORGANIZACJI I UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

5 ZAANGAŻOWANIE UCZESTNIKÓW I PRZEŁOŻONYCH W PROCES PRZYGOTOWYWANIA SZKOLENIA

6. PRZYGOTOWANIE SZCZEGÓŁOWEGO PROGRAMU SZKOLENIA I DOBÓR ODPOWIEDNICH NARZĘDZI SZKOLENIOWYCH

7. TWORZENIE ATMOSFERY OCZEKIWANIA NA SZKOLENIE

8. REALIZACJA PROJEKTU

9. DZIAŁANIA “PO-SZKOLENIOWE” – WZMOCNIENIE EFEKTU SZKOLENIA

10. PODSUMOWANIE SZKOLENIA – RAPORT REKOMENDACYJNY

11. OMÓWIENIE REKOMENDACJI


Uwaga – Jeżeli decydujecie się Państwo na dwudniowe szkolenie to dla nas oznacza to ok. 40-60 dni zaangażowania w rozwój Państwa organizacji i uczestników szkolenia.

Skip to content