Miło nam jest poinformować, iż firma HILLWAY Training & Consulting pojawiła się w raporcie Skuteczne strategie sprzedażowe 2015 Nowoczesnej Firmy jako rekomendowana firma oferująca szkolenia dla handlowców (NF samodzielnie dokonała wyboru rekomendowanych firm – nie jest to forma płatnej reklamy, co jest dla nas tym bardziej miłe).
W 45- stronicowym raporcie ,,Skuteczne strategie sprzedażowe 2015″ przeczytasz między innymi o trendach konsumenckich, które mają wpływ na strategie sprzedażowe, sprzedaży ?one-to-one?, kontekstowości, omnichannelu,skutecznym modelu dyfuzji adopcji, wzorcowych mapach procesów sprzedaży, motywacji gamifikacyjnej oraz rytmie życia klienta, a także szereg wywiadów z przedstawicielami m.in. mBanku, Google i Playa.
HILLWAY Training & Consulting jest firmą szkoleniowo -doradczą oferującą doradztwo sprzedażowe i profesjonalne szkolenia sprzedażowe ukierunkowane na efekt.
W zakresie sprzedaży oferujemy
- szkolenia dla telemarketerów (skuteczna sprzedaż przez telefon) i contact center (czat, e-mail, social media)
- szkolenia dla biur obsługi klienta (jak zamknąć sprawę obsługową i przejść do sprzedaży lub przynajmniej spróbować wygenerować leada; jak utrzymać klienta)
- szkolenia dla sieci sprzedaży
- szkolenia dla Przedstawicieli Handlowych
- szkolenia z zarządzania klientem strategicznym.
Budując programy szkoleniowe staramy się odkryć w pierwszej kolejności kluczowe kompetencje sprzedażowe, które są główną przyczyną braku sprzedaży.
Jeżeli mamy dwa dni musimy skupić się na tym, co w pierwszej kolejności przyczyni się do zwiększenia szans na zyski i przyczyni się do uzyskania efektów szkolenia już następnego dnia.
W jednych firmach spotykamy się z problemem zbyt małej ilości prospektów i otwarciem rozmów, w innych przypadkach z brakiem finalizacji sprzedaży i rozciąganiem procesu sprzedaży stąd kluczowe jest dla nas rozpoznanie potrzeb i zdiagnozowanie, gdzie jest główna przyczyna braku sprzedaży.
Dotąd szkoliliśmy i rozwijaliśmy sprzedaż między innymi:
- w bankach (sprzedaż pożyczek, kredytów, kart kredytowych)
- w firmach ubezpieczeniowych (wszelkie ubezpieczenia od turystycznych po ubezpieczenia na życie i dożycie)
- w towarzystwach inwestycyjnych (sprzedaż funduszy, alternatywnych form lokowania kapitału)
- w firmach finansowych (sprzedaż pożyczek, faktoringu, księgowości)
- w firmach energetycznych ( szkoląc ze sprzedaży usług energetycznych dużych operatorów i tych mniejszych-alternatywnych)
- w firmach z branży TSL (transport, spedycja, logistyka na rynku krajowym i międzynarodowym)
- w firmach oferujących usługi płatnej telewizji – szkolenia sieci sprzedaży i call center
- w firmach produkcyjnych – sprzedaż B2B
- w firmach usługowych (sprzedaż usług doradczych, usług rekrutacyjnych, sprzedaż usług szkoleniowych)
- w firmach farmaceutycznych (od telemarketingu po szkolenia przedstawicieli sprzedających do aptek i bezpośrednio do klientów docelowych)
- w firmach medycznych oferujących usługi dla ludności (np. magazynowanie krwi pępowinowej)
- w branży nieruchomości (np. sprzedaż luksusowych nieruchomości, apartamentów)
- w branży wydawniczej
- w serwisach internetowych.
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie stawiając na wspólne rozmowy i współpracę oraz wymianę doświadczeń. Każda firma jest inna i ma inną strategię oraz inne budżety marketingowo-sprzedażowe. Można sprzedawać podobny produkt na wiele sposobów, ważne by wiedzieć i umieć oraz chcieć to sprzedać, a w tym pomaga HILLWAY oferując profesjonalne doradztwo i szkolenia sprzedażowe dla nowoczesnych firm, które przy tak wielu zmianach na rynku chcą być, istnieć i rozwijać się. Szkolenia są w tym wszystkim obowiązkowym elementem rozwoju kadr i zwiększania ich motywacji do wykonywania swojej pracy.