Skuteczne pozapłacowe metody motywowania pracowników oraz instrumenty pobudzania motywacji w call center/telemarketingu
“Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.? (Napoleon Hill ? guru motywowania)
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
[toggle title=”GRUPA DOCELOWA ? UCZESTNICY SZKOLENIA” style=”2″]
Szkolenie Motywowanie pracowników w call center przeznaczone jest dla Kierowników Call Center i osób bezpośrednio nadzorujących pracę konsultantów telefonicznych, telemarketerów, telesprzedawców i pracowników centrów obsługi klienta (team leaderzy, koordynatorzy ds. jakości, supervisor); pracujących zarówno w outsourcingu, jak i w in-housach.
Szkolenie Motywowanie pracowników call center skierowane jest do organizacji, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianiu samooceny pracowników, a przez to pielęgnowaniu dobrej atmosfery pracy i pokazywaniu mocnych stron jednostek.
[/toggle]
[toggle title=”CELE SZKOLENIA” style=”2″]
Określenie różnicy pomiędzy potrzebami a motywatorami, zidentyfikowanie czynników motywujących i demotywujących. Rozpoznanie, co motywuje pracowników oraz dobór czynników motywacyjnych, potrafiących zmotywować cały zespół.
[/toggle]
[toggle title=”KORZYŚCI ZE SZKOLENIA” style=”2″]
Po ukończeniu warsztatów uczestnicy będą wiedzieli jak:
- Umiejętnie stosować systemy motywacji pozapłacowej;
- Przekazywać wiedzę na temat motywowania;
- Wyeliminować czynniki demotywujące;
- Prowadzić rozmowy oceniające pracę, udzielać informacji zwrotnych;
- Skutecznie stosować techniki motywowania pracowników call center w trakcie akcji przychodzących (obsługa klienta, zamówienia, badania, infolinie) i wychodzących (telesprzedaż, telewindykacja)
[/toggle]
[toggle title=”PROGRAM SZKOLENIA” style=”2″]
Zasady motywowania pracowników w call center
Stosunek ludzi do pracy – teorie motywacji
- Motywowanie pracowników ? w oparciu o teorię potrzeb Maslowa
- Teoria wzmacniania motywacji i zaangażowania
- Teoria Herzberga
Definicja motywacji
- Motywacja pozytywna ? metody, rezultaty, zalety
- Motywacja negatywna ? metody, rezultaty, wady
Systemy Motywacyjne
- Modele systemów motywacyjnych
- Elementy finansowe i pozafinansowe
Narzędzia motywowania pozapłacowego
- Eliksir motywacji
- Wzmocnienia pozytywne ? rola pochwał, uznania i osiągnięć
- Uprawnienia i odpowiedzialność
- Motywacyjna organizacja pracy
- Szkolenia i rozwój pracowników
Dlaczego niektóre systemy nie przynoszą wyników
- Czynniki sukcesu systemów motywacyjnych
- Jak uniknąć błędów i pułapek motywowania przez płace
Ocena pracy ? czynnik motywujący, czy demotywujący?
- Informacja zwrotna i jej siła
- Obszary, jakie powinna uwzględniać ocena
- Ocena konstruktywna ? na czym polega
- Przygotowanie do rozmowy oceniającej
- Psychologiczne pułapki oceniania
- Zasady udzielania informacji zwrotnej i najczęściej popełniane błędy ? jak ich uniknąć
- Style prowadzenia rozmów oceniających ? metody dobierania stylu rozmowy do pracownika
Jak zarządzać pracownikami i co robić by zespół chciał wspólnie realizować strategię firmy?
Motywowanie zespołu jako element zwiększający efektywność pracy zespołu i zapobiegający rutynie i wypaleniu zawodowemu
- Umiejętność wywierania wspływu na zachowanie jako supervisor oraz członek zespołu
- Atmosfera pracy
- Rozpoznanie konfliktów i stosowanie kreatywnych metod ich rozwiązywania
- Komunikacja celów i strategii organizacji jako skuteczny element wzbudzania zaangażowania
- Zwiększenie efektywności poprzez właściwe zastosowanie sprawnej komunikacji w zespole
- Jak wykorzystać coaching i monitoring we wzbudzaniu działania i zaangażowania pracowników?
- Pokonywanie kryzysów na podstawie wspólnej pomocy
Niestandardowe formy motywacji pozapłacowej pracowników call center z konkretnymi przykładami, czyli jak zamienić MUSZĘ na CHCĘ I MOGĘ
Przykładowe konkursy i gry wzmacniające motywację pracowników call center:
- Chińskie wróżby
- Balony na stanowisku
- Chodząca koperta
- “Piłka plażowa”
- Retrening taneczny
- Nagrody dzienne i tygodniowe ? “zgadnij kotku co mam w środku”
- “Podaj dalej” – rekrutacja przyjaciół – “w cc member get member”
- Tablice mistrzów
- “Księga wspomnień”
PODSUMOWANIE OMÓWIONEGO MATERIAŁU
Wykorzystanie ćwiczeń i dyskusji do podsumowania i sprawdzenia zapamiętanego zakresu wiedzy przez uczestników szkolenia.
[/toggle]
[toggle title=”TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE” style=”2″]
KAMILA KRAWCZYK – STRAWIŃSKA Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia call center w Communication One Consulting. Następnie w Europe Calling międzynarodowym call center pełniła funkcję jako Dyrektor HR. Obecnie Prezes Zarządu Multi Interactive Solutions.
Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży call center.
Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności sprzedaży telefonicznej w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują wzrost motywacji pracowników. ?> czytaj więcej
[/toggle]
[toggle title=”SZKOLENIE DEDYKOWANE – szczegóły” style=”2″]
Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
[/toggle]
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?
Jesteś zainteresowany organizacją szkolenia zamkniętego o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania call center, zarządzania jakością obsługi klienta?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.