Train the trainers – podstawy pracy Trenera
Szkolenie dedykowane jest osobom, które pracują jako coach, trener, konsultant bądź zamierzają taką pracę rozpocząć. Szkolenie Train the trainers – podstawy pracy Trenera przeznaczone jest dla osób początkujących oraz doświadczonych, które chcą usystematyzować wiedzę z zakresu przygotowywania szkolenia oraz doskonalić swoje umiejętności trenerskie.
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
- nabycie przez uczestnika umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz ustalania celów szkolenia
- uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie tworzyć materiały oraz ćwiczenia szkoleniowe
- nabycie umiejętności planowania i kierowania pracą grupy
- zdobycie umiejętności wzbudzania zainteresowania słuchaczy
- uczestnicy poznają i przećwiczą metody oraz techniki szkoleniowe
- udoskonalenie umiejętności związanych z prowadzeniem szkolenia w warunkach nietypowych
- uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie prezentować się podczas szkolenia.
- Rola Trenera na Sali szkoleniowej
- Cechy dobrego Trenera
- Jakim jestem Trenerem?
- Moje mocne i słabe strony jako Trenera szkoleń
Ćwiczenia: pomagające określić mocne strony oraz obszary do zmiany
PRZYGOTOWANIE DO SZKOLENIA
- Badanie potrzeb szkoleniowych uczestników i przełożonych
- Ustalenie oraz przedstawienie celów szkolenia
- Opracowanie scenariusza szkolenia – czy zawsze jest potrzebny?
- Przygotowanie materiałów oraz ćwiczeń – podstawowe zasady
- Przygotowanie prezentacji multimedialnej – kiedy ona jest potrzebna?
- Przygotowanie Sali szkoleniowej
- Odpowiedni dobór Sali
- Ustawienie krzeseł, flipchartu, stołu, cateringu
- Ankieta ewaluacyjna
- Wybór narzędzi wspierających szkolenie m.in. kolorowe kartki, posity, markery, poduszki
Uczestnicy mają do wglądu w trakcie szkolenia przykładowe różne scenariusze szkoleń, materiały oraz ćwiczenia.
REALIZACJA SZKOLENIA
- Pierwsze pozytywne wrażenie – nawiązanie kontaktu z grupą
- Budowanie odpowiedniej atmosfery podczas szkolenia
- Sposoby angażowania/aktywizowania uczestników
- Odpowiednie tempo szkolenia
- Informacja zwrotna dla uczestników
- Panowanie nad grupą
- Końcowe pozytywne wrażenie – podsumowanie szkolenia, rozdanie certyfikatów
AUTOPREZENTACJA I DRESS CODE W PRACY TRENERA
- Techniki prezentacyjne
- Budowanie autorytetu
- Jak się zachowywać?
- Strój Trenera – kiedy garnitur, kiedy casual?
- Co robić ze wzrokiem, rękoma, głosem?
- Siedzieć, stać a może chodzić?
- Stres, czyli techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami
- Zasady używania pomocy wizualnych
- Rady na koniec, czyli „coś” więcej niż podstawy
METODY SZKOLENIOWE – kiedy je stosować, wady i zalety danych metod szkoleniowych
- Mini-wykłady
- Burza mózgów
- Pytania prowokacyjne indywidualne i grupowe
- Antyprzykłady
- Energizery
- Studium przypadku
- Testy szkoleniowe
- Dyskusje
- Praca w grupach
- Lodołamacze
KOMUNIKACJA W PRACY TRENERA
- Jak w zrozumiały i atrakcyjny sposób przekazać wiedzę?
- Sztuka zadawania pytań i ich wpływ na poziom szkolenia
- Aktywne słuchanie i narzędzia w tym pomagające
- Słowa i zwroty budujące relacje z uczestnikami
- W jaki sposób dostosować swój komunikat do osobowości uczestników
- Bariery utrudniające skuteczne komunikowanie się
- Łatwość wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka
- Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – Język korzyści
- Błędy językowe, czarne „słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne
Ćwiczenie: Budowanie komunikatów wzmacniających przekaz werbalny
TRUDNE SYTUACJE PODCZAS SZKOLENIA
- Trudny uczestnik szkolenia: gaduła, ja wiem lepiej, nastawiony na nie, skryty, nieszczery
- Awaria sprzętu
- Nieplanowane sytuacje
Od 2004 roku zajmuje się rozwojem ludzi i ich kompetencji. Swoją karierę rozpoczęła w branży call center, jako Trener i Coach. Współpracowała z firmą z branży ubezpieczeniowej jako Sales Manager, zarządzała zespołem agentów ubezpieczeniowych oraz dbała o odpowiedni proces szkoleniowy w organizacji, koordynowała szkolenia pod nadzorem KNF oraz realizowała Assesment Center i Development Center. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w spółkach Call Center Poland i Communication One Consulting, w których realizowała projekty szkoleniowe z zakresów: sprzedaży, obsługi, reklamacji, windykacji, komunikacji, coachingu i monitoringu, assessment center, zarządzania zespołami sprzedażowymi i wiele innych.
Certyfikowany Trener Grupowy przez Laboratorium Psychoedukacji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Almamer Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie. Prowadziła zajęcia w Wyższej Szkole Promocji z efektywnego wykorzystania czasu, zarządzania zasobami ludzkimi.
METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
Cena szkolenia: 1 700 zł netto/os. za dwudniowy warsztat
System rabatowy:
Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu
Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu
Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
W cenie szkolenia otwartego:
- Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu.
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami.
- Dyplomy uczestnictwa.
- Konsultacje po – szkoleniowe.
- Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
Szkolenie dwudniowe. Odbędzie się w Warszawie – Centrum lub Mokotów.
Sprawdź aktualne terminy szkolenia –> kliknij
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij
Warunki uczestnictwa –> kliknij
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.