Szkolenie HILLWAY Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management
Zarządzanie klientem kluczowym to realizowanie polityki firmy w odniesieniu do klientów kluczowych dla funkcjonowania firmy. Lojalność klienta oraz jej utrzymanie stały się najważniejszym wyzwaniem dla czołowych polskich firm. Najczęściej specjalista do spraw klientów strategicznych zajmuje się nie tylko bieżącą obsługą strategicznych klientów firmy, a także ich pozyskiwaniem.
Key Account Manager monitoruje bieżące otoczenie rynkowe, ze szczególnym uwzględnieniem działań konkurencji, a pozyskane informacje przekazuje wyższym organom decyzyjnym, uczestnicząc w kreowaniu strategii obsługi klientów kluczowych. Powinien być specjalistą ds. sprzedaży pracującym na najwyższym poziomie oraz osobą potrafiącą budować relacje oparte na wiedzy i eksperckim podejściu do potrzeb Klienta.
- Czy w ostatnich 6 miesiącach Twoja firma straciła kluczowego klienta?
- Czy Twoi kluczowi klienci zgłaszali zastrzeżenia do współpracy z KAM’em lub prosili o zmianę Opiekuna?
- Czy Twój zespół przygotowany jest do obsługi kluczowego klienta?
- Czy masz wrażenie, że poszczególni KAM’owie nie wykorzystują potencjału klienta w generowaniu przychodów z udziału w konkretnych produktach?
- Czy w ostatnich 12 miesiącach Twoja firma wdrożyła produkt, usługę, która może zainteresować kluczowego klienta?
- Czy aby na pewno Twoi KAM’owie odpowiednio współpracują z Działem Sprzedaży i Działem Rozwoju Produktów?
Jeżeli choć raz odpowiedziałeś TAK to szkolenie jest dla Twojego zespołu!
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
SZKOLENIE OTWARTE KAM – POZIOM I
Dedykowane jest Dyrektorom i Kierownikom Sprzedaży, Key Account Specialist, Key Account Managerom i Specjalistom ds. Obsługi Klienta Kluczowego zainteresowanym podniesieniem kompetencji w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klientów strategicznych, klientów kluczowych.
- poznanie najważniejszych pojęć i strategii w zarządzaniu klientem strategicznym
- przeanalizowanie wartości swojego portfela klientów
- zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi
- wyrobienie umiejętności podejmowania decyzji i planowania działań na podstawie analiz zjawisk rynkowych
- zdobycie wiedzy na temat projektowania analiz produktów i usług w stosunku do rodzajów potrzeb klientów
- poszerzenie świadomości w dobieraniu strategii budowania relacji z kluczowymi klientami.
- Jak charakteryzować klientów ze swojego portfela?
- Jakie czynniki wpływają na podnoszenie wartości swojej firmy w oczach klientów?
- Jak trafniej analizować bieżącą sytuację klientów kluczowych i jak planować ich rozwój?
- Jakie mają dominujące style budowania relacji z klientami?
- Jak badać satysfakcję klienta ze współpracy z nami?
- Jak budować analizę KANO?
- Jak sprawić, aby klient dalej chciał być naszym Klientem?
- Jak budować relacje i współpracę z klientem strategicznym?
- Zasady pracy podczas szkolenia on-line
- Określenie celów szkolenia
Moduł I – Charakterystyka klientów oraz podział portfela
- Charakterystyka poszczególnych grup klientów – jakimi kryteriami kierujesz się przy podziale portfela klientów – test dla uczestników
- Podział portfela klientów na grupy: Klienci standardowi, Klienci okazjonalni, Klienci strategiczni – przedstawienie zasad podziału
- Co tworzy wartość klienta dla firmy, jaką wartość tworzy firma dla klienta – analiza przypadków
- Podział własnego portfela klientów (Mentimeter) – analiza uczestników na wybranych klientach
Cele modułu:
Uczestnicy dokonują reasumpcji, którzy klienci obiektywnie twarzą grupę klientów strategicznych. Ponadto, mogą spojrzeć z innej strony na klientów o dużej wartości dla firmy którzy klientami strategicznymi nie są, oraz jakich elementów brakuje, aby takimi klientami można ich było określić.
Dzięki poznaniu podziału klientów na poszczególne grupy Uczestnicy mogą dokonać oceny proporcji własnego portfela klientów i określić czy procentowy udział klientów strategicznych w całości jest właściwy. Następnie Uczestnicy określają jakie działania należy podjąć aby zwiększać liczbę klientów strategicznych
Moduł II – style współpracy w biznesie
- The KAM Proces – przedstawienie procesu
- Jakie działania należy podjąć aby zwiększać liczbę klientów strategicznych? – analiza z uczestnikami
- Style współpracy w biznesie – poznanie 5 stylów współpracy w biznesie. Poznanie zależności pomiędzy stylami współpracy a drogą budowania relacji z klientami strategicznymi. – prezentacja trenera
- Test – style współpracy – uczestnicy podczas testu poznają swoje naturalne nawykowe zachowania które determinują dominujące style współpracy. – przedstawienie zasad podziału test interaktywny z komentarzem trenera
- Czynniki wpływające na wybór stylu współpracy – uczestnicy poznają jakie czynniki wpływają naturalnie na wybór stylu współpracy. – dyskusja z uczestnikami + prezentacja trenera
- Style współpracy vs. klasyfikacja klientów – przedstawienie zależności i strategii działań
Cele modułu:
Uczestnicy poznają specyfikę procesu KAM, oraz składniki sukcesu zarządzania klientem strategicznym.
Uczestnicy dzięki poznaniu czynników wpływających na wybór stylu, mogą jeszcze bliżej przyjrzeć się warunkom które sprzyjają danemu stylowi współpracy, w nich między innymi wzajemnym relacjom, wadze spraw, czasem jakim dysponują, wiedzą jaką posiadają obie strony.
Test pozwala uczestnikom zobaczyć jaki dominujące w nich postawy biznesowe utrudniają lub ułatwiają budowanie partnerskiej współpracy z klientami strategicznymi. Poznają też zalety zarządzania wszystkimi pięcioma stylami współpracy.
Moduł III – Model KANO
- Analiza KANO. Badanie cech, które są najważniejsze w określonej usłudze czy produkcie i wpływają na zadowolenie klienta – przedstawienie metody
- Ankieta metody KANO – praca w grupach online w celu zbudowania ankiety na wybrany produkt, usługę, prezentacja wyników + feedback trenera
Cele modułu:
Uczestnicy poznają metodę przeprowadzania analizy cech produktu oczekiwanych przez klientów. Metoda jest stosowana przez biznes profesjonalnie podchodzący do tworzenia nowych produktów i usług, aby uniknąć przeinwestowania w projektowaniu nowych rozwiązań dla klientów.
Uczestnicy poprzez stworzenie próbnej ankiety uczą się wdrażania metody oraz dokonują własnej autoanalizy cech wybranych produktów i usług.
Moduł IV – Relacje z Klientami
- Budowanie relacji z klientami. Podział na 4 rodzaje postaw w budowaniu relacji z klientami. – praca w grupach online w celu zbudowania chrakterystyki postaw, prezentacja wyników + wsparcie trenera
Cele modułu:
Uczestnicy poznają cztery rodzaje postaw które mogą budować kooperacje lub zależność pomiędzy firmami, dzięki temu mogą się przyjrzeć postawom które uchodząc pozornie za właściwie, mogą być ryzykowne w dłuższej perspektywie.
Uczestnicy dokonują własnej autoanalizy postaw z poszczególnych 4 wzorców, aby móc świadek wzmacniać właściwe lub eliminować niewłaściwe postawy.
Podsumowanie:
Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.
SZKOLENIE OTWARTE KAM – POZIOM II
- podniesienie kompetencji w zakresie skutecznego zarządzania relacjami z klientami strategicznym
- zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi
- poznanie założeń sprzedaży konsultacyjnej i technik zaawansowanej sprzedaży
- rozwinięcie umiejętności prowadzenia rozmów handlowych z różnymi rodzajami decydentów
- podniesienie skuteczności współpracy z klientami kluczowymi dla Państwa firmy
- rozwinięcie umiejętności negocjacyjnych z klientami o silnej pozycji biznesowej i rynkowej.
- Jak efektywnie prowadzić proces sprzedaży – 6 kroków?
- Jak budować w oczach klienta zaufanie, szacunek do siebie i własny autorytet?
- Jak budować relacje bezpośrednie z różnymi rodzajami decydentów?
- Jak pracować z klientem trudnym, wymagającym, silniejszym rynkowo?
- Jakie zachować się w negocjacjach z monopolistą?
- Na co zwrócić uwagę przygotowując się do spotkań z kluczowym klientem?
- Zasady pracy podczas szkolenia on-line.
- Określenie celów szkolenia.
Moduł I – Postawy podczas spotkania z Klientem
- „Spotkanie” z klientem – analiza przypadku
- 6 kroków do sukcesu w sprzedaży – ustalenie wag z uczestnikami (dla uczestnika potrzebne głębsze wyjaśnienie)
- Budowanie postawy godnej zaufania w rozmowie biznesowej z klientem strategicznym – praca w grupach online w celu zbudowania chrakterystyki (kogo czego), prezentacja wyników + prezentacja trenera
Cele modułu:
Uczestnicy analizują postawy KAM’ów w budowaniu relacji podczas spotkań pośrednich i bezpośrednich z klientami strategicznymi.
Poznanie i analiza czynników wpływających na budowanie zaufania, szacunku i autorytetu w oczach klienta, pozwala poznać i przeanalizować własny poziom kompetencji i obszarów do rozwoju.
Moduł II – Budowanie relacji z Klientem oraz typologia osobowości
- Budowanie relacji z klientem na poziomie niewerbalnym online i „face to face” – film „Gra krzeseł” – film instruktażowy, dyskusja z uczestnikami (wskazanie co Uczestnicy będą robić, wskazanie nazwy modułu)
- Typologia osobowości (wskazać typologię) – jak prowadzić rozmowy z decydentami – określenie typologii, określenie rodzajów decydentów, test z uczestnikami + omówienie wyników przez trenera
Cele modułu:
W tym module uczestnicy poznają kluczowe elementy niewerbalnego języka, który buduje postawę autorytetu w biznesie, postawę godną zaufania i partnerskiej relacji w rozmowach z najwyższymi decydentami klienta. Wiedza i ćwiczenia w tym module pozwolą na budowanie większej pewności siebie w spotkaniach biznesowych z wymagającym partnerem.
Analiza typologii osobowości i rodzajów decydentów pozwala uczestnikom poszerzenia wiedzy i umiejętności budowania efektywnej komunikacji, oraz podnosi skuteczność w komunikacji bezpośredniej z decydentami klienta strategicznego
Moduł III – Pozyskiwanie informacji
- Sztuka pozyskiwania informacji od klientów. Pytania otwarte oraz zamknięte – kiedy ich używać – metoda lejka
- Metoda SPIN – prezentacja trenera + ćwiczenie uczestników
- Negocjacje z monopolistą – instrukcja + przygotowanie
Cele modułu:
W module uczestnicy poznają efektywną metodę pozyskiwania informacji o stanie obecnym i potrzebach klienta. Uczestnicy przećwiczą na własnych przykładach stosowanie metody SPIN z otrzymaniem informacji zwrotnej trenera co do jakości tworzonego banku pytań.
Moduł IV – Negocjacje
- Gra negocjacyjna – Negocjacje z monopolistą – uczestnicy w negocjacjach trójstronnych budują strategię współpracy z klientem strategicznym. – gra on line z trenerem (uspójnić pisownię online)
- Scenariusz rozmowy – negocjacje z monopolistą
- Zasady negocjacji z klientem strategicznym- dyskusja z uczestnikami + prezentacja trenera
Cele modułu:
Głównym elementem tego modułu, jest pełne uświadomienie sobie mocnych stron oraz deficytów w umiejętności docierania do ważnych strategicznie klientów, dla których firma jeszcze nie stanowi wartości. Uczestnicy poznają wagę kluczowych czynników motywujących silniejszą stronę biznesową do współpracy. Gra pozwala na uświadomienie sobie wagi przygotowań do spotkań z klientami o dużej przewadze biznesowej. Gra wywiera na uczestnikach ogromne wrażenie i głęboką refleksję pokazując jakie indywidualnie kompetencje powinni jeszcze rozwijać.
Drugim składnikiem modułu jest poszerzenie wiedzy na temat zasad prowadzenia negocjacji z trudnym, wymagającym i silniejszym partnerem.
Podsumowanie:
- Q & A – Pytania uczestników i odpowiedzi trenera
- Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.
Poznanie harmonogramu i zagadnień szkolenia. Zapoznanie się uczestników. Określenie celów szkolenia.
Moduł I – Portfel Klienta oraz grupy Klientów
- Podział portfela klientów na grupy: Klienci standardowi, Klienci okazjonalni, Klienci strategiczni
- Charakterystyka poszczególnych grup klientów
Cele modułu:
Dzięki poznaniu podziału klientów na poszczególne grupy Uczestnicy mogą dokonać oceny proporcji własnego portfela klientów i określić czy procentowy udział klientów strategicznych w całości jest właściwy. Następnie Uczestnicy określają jakie działania należy podjąć aby zwiększać liczbę klientów strategicznych
Moduł II – Style współpracy w biznesie
- Style współpracy w biznesie – poznanie 5 stylów współpracy w biznesie. Poznanie zależności pomiędzy stylami współpracy a drogą budowania relacji z klientami strategicznymi.
- Test – style współpracy – uczestnicy podczas testu poznają swoje naturalne nawykowe zachowania które determinują dominujące style współpracy.
- Czynniki wpływające na wybór stylu współpracy – uczestnicy poznają jakie czynniki wpływają naturalnie na wybór stylu współpracy.
Cele modułu:
Dzięki poznaniu stylów współpracy i drogą budowania relacji z klientami, Uczestnicy dokonują reasumpcji, którzy klienci obiektywnie twarzą grupę klientów strategicznych. Ponadto, mogą spojrzeć z innej strony na klientów o dużej wartości dla firmy którzy klientami strategicznymi nie są, oraz jakich elementów brakuje, aby takimi klientami można ich było określić.
Test pozwala uczestnikom zobaczyć jaki dominujące w nich postawy biznesowe utrudniają lub ułatwiają budowanie partnerskiej współpracy z klientami strategicznymi. Poznają też zalety zarządzania wszystkimi pięcioma stylami współpracy.
Uczestnicy dzięki poznaniu czynników wpływających na wybór stylu, mogą jeszcze bliżej przyjrzeć się warunkom które sprzyjają danemu stylowi współpracy, w nich między innymi wzajemnym relacjom, wadze spraw, czasem jakim dysponują, wiedzą jaką posiadają obie strony.
Moduł III – Relacje z Klientem
- Budowanie relacji z klientami. Podział na 4 rodzaje postaw w budowaniu relacji z klientami.
- Uczestnicy analizują własne postawy i zachowania w budowaniu relacji z klientami.
Cele modułu:
Uczestnicy poznają cztery rodzaje postaw które mogą budować kooperacje lub zależność pomiędzy firmami, dzięki temu mogą się przyjrzeć postawom które uchodząc pozornie za właściwie, mogą być ryzykowne w dłuższej perspektywie.
Uczestnicy dokonują własnej autoanalizy postaw z poszczególnych 4 wzorców, aby móc świadek wzmacniać właściwe lub eliminować niewłaściwe postawy.
Moduł IV – Budowanie relacji z Klientem
- Proksemika – czyli niewerbalny sposób budowania relacji z klientem strategicznym
- Poznanie metod organizacji przestrzeni w rozmowach biznesowych
- Określenie postawy godnej zaufania w rozmowie biznesowej z klientem strategicznym
Cele modułu:
W tym module uczestnicy poznają kluczowe elementy niewerbalnego języka, który buduje postawę autorytetu w biznesie, postawę godną zaufania i partnerskiej relacji w rozmowach z najwyższymi decydentami klienta. Wiedza i ćwiczenia w tym module pozwolą na budowanie większej pewności siebie w spotkaniach biznesowych z wymagającym partnerem.
Moduł V – Negocjacje i sprzedaż
- 5 kroków do sukcesu w sprzedaży
- Gra negocjacyjna – Negocjacje z monopolistą – uczestnicy w negocjacjach trójstronnych budują strategię współpracy z klientem strategicznym.
- Analiza głównych czynników motywujących klienta strategicznego do podjęcia długofalowej współpracy.
Cele modułu:
Głównym elementem tego modułu, jest pełne uświadomienie sobie mocnych stron oraz deficytów w umiejętności docierania do ważnych strategicznie klientów, dla których firma jeszcze nie stanowi wartości. Poprzez grę uczestnicy poznają 5 elementów wpływających bezpośrednio na sukces w sprzedaży, uświadamiając sobie ich wagę i hierarchię ważności. Gra pozwala na uświadomienie sobie wagi przygotowań do budowania współpracy, co stanowi fundament w zarządzaniu własnym portfelem klientów skoncentrowanym na poszerzaniu liczby klientów strategicznych. Gra wywiera na uczestnikach ogromne wrażenie i głęboką refleksję pokazując jakie indywidualnie kompetencje powinni jeszcze rozwijać.
Moduł VI – Plan działania
- Analiza zdobytej wiedzy podczas szkolenia.
- Określenie dalszych działań rozwojowych
- Podsumowanie szkolenia
Cele modułu:
W ostatnim module uczestnicy tworzą Indywidualny Plan Działania, czyli mapę drogową rozwoju własnych kompetencji na bazie wiedzy zdobytej na szkoleniu. Wybierają te elementy które pomogą im w budowaniu swego poziomu eksperta w dziedzinie zarządzania klientem strategicznym.

Jacek Łabuński – Trener Biznesu – Obsługa Klienta – Sprzedaż – Szkolenia Menedżerskie
Dyplomowany Trener Biznesu. Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach, psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa. Autor wielu artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy. Szczególnie specjalizuje się w tematach związanych z Inteligencją Emocjonalną, kreowaniem liderów sprzedaży, zarządzaniem wiedzą i informacją w organizacji oraz negocjacjami. Szkoli osoby pracujące w sprzedaży, zaopatrzeniu i działach związanych z obsługą klienta. Na bieżąco skutecznie wspiera kilkudziesięciu handlowców i menedżerów zarówno jako coach, jak też trener rozwoju osobistego i sprzedaży. Chętnie wspiera menedżerów i sprzedawców w codziennej pracy i w konkretnych sytuacjach, często pracując z nimi w terenie.
Prowadząc szkolenia nie tylko przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie, ale także wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wzajemnej wymiany doświadczeń. Każdy z uczestników jego szkoleń ma gwarancję spojrzenia na procesy sprzedaży i zarządzania z innej perspektywy, dzięki której efektywnie zwiększy swoją skuteczność. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego.
W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej 40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania. Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych, w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.
- Tak, poznałem nowe, działające techniki np. negocjacji i mogę je zastosować w życiu codziennym, prywatnym i biznesowym
- Zostały nazwane po imieniu rzeczy i zachowania, które łatwiej mi będzie zdiagnozować
- Tak, pojawiły się podczas szkolenia kwestie, które są prawie identyczne jak sytuacje z mojej pracy
- Tak, poznałem nowe techniki negocjacji, nowe metody -> KANO
- Tak, w moim przypadku szkolenie przygotowało mnie merytorycznie jak i praktycznie do dalszej pracy
Które tematy omawiane na szkoleniu okazały się Twoim zdaniem najbardziej przydatne?
- Analiza potrzeb i analiza KANO – pozwolą zidentyfikować Klienta i dotrzeć do niego w odpowiedni sposób
- Poziom psychologiczny oraz negocjacje
- Analiza potrzeb w sprzedaży strategicznej
- Pojęcie KOTWICA, ćwiczenie praktyczne z omówieniem poszczególnych wariantów teoretycznych oraz test Kilmanna
1 dzień szkolenia online
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
TERMINY I GODZINY SZKOLENIA
Szkolenie online czas trwania: 1 dzień szkolenia online
Zaplanowane są następujące terminy szkolenia otwartego online Zarządzanie Klientem Strategicznym – Key Account Management – poziom I:
- termin do ustalenia
Sprawdź aktualne terminy szkoleń otwartych – zobacz pełne Kalendarium –> kliknij
HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE
- 9:00 – 10:30 zajęcia
- 10:30 – 10:45 przerwa
- 10:45- 12:30 zajęcia
- 12:30 – 13:00 przerwa
- 13:00 – 14:45 zajęcia
- 14:45 – 15:00 przerwa
- 15:00 – 16:30 zajęcia
METODOLOGIA SZKOLENIA OTWARTEGO
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
Cena szkolenia online: 827 zł netto/os za jednodniowe szkolenie online
Cena szkolenia stacjonarnego: 1 270 zł netto/os za jednodniowy warsztat*
System rabatowy:
- Zgłoszenia 2 osób – 5% rabatu
- Zgłoszenia 3 osób – 10% rabatu
Rabaty nie łączą się, istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób.
W cenie szkolenia otwartego:
- Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami dla uczestników
- Certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym wg standardu SUS 2.0
- Konsultacje szkoleniowe
- Lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia stacjonarnego
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I WARUNKI UCZESTNICTWA
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte –> kliknij
Warunki uczestnictwa –> kliknij
- szkolenie otwarte online – dla wszystkich chętnych, umożliwiające między innymi wymianę doświadczeń między Menadżerami
- szkolenie dedykowane online – szyte pod potrzeby – (digital learning, distance learning)
Szkolenia dedykowane możliwe formy realizacji:
- organizacja webinaru dla większej grupy osób realizowane zdalnie on-line z tematu (do 1,5h) z nagraniem lub bez. Z możliwością wyceny licencji na odtwarzanie w ramach organizacji.
- organizacja dedykowanego warsztatu online (szytego na miarę szkolenia dla grupy warsztatowej)
- przygotowanie plików SCORM do platformy e-learningowej Klienta
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE ONLINE – INTERAKTYWNY WARSZTAT ONLINE
Szkolenie zamknięte, szyte pod potrzeby firmy i uczestników szkolenia. Realizowane w formie zdalnej w formie interaktywnego warsztatu online ,,na żywo” z pełnym udziałem i zaangażowaniem uczestników.
Ze względu na efektywność i jakość szkolenia oraz komfort pracy uczestników i Trenera program przygotowujemy w serii np. 2-8 sesji warsztatów online trwających maksymalnie do ok. 4 godzin w rozłożeniu na ustalony okres np. kilku dni lub tygodni.
Często projekt rozwojowy przeplatamy pomiędzy sesjami mikro-zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników do zastosowania w codziennej pracy.
Wykorzystujemy licencjonowane narzędzia do prowadzenia warsztatów on-line dla grup warsztatowych -6-15 osób.
Prowadzą Trenerzy praktycy biznesu z doświadczeniem w szkoleniach on-line
Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).
MIEJSCE SZKOLENIA
Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces sprzedaży i pracę swoich handlowców?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.