Język korzyści to nie tylko język sprzedaży ułatwiający prezentację oferty i finalizację interesu. Język korzyści to przede wszystkim słowa, zwroty i wyrażenia pomocne w budowaniu mocnych pozytywnych relacji z klientami.
Poniżej prezentujemy wybrane wyrażenia, które mogą być podstawą do zbudowania przez Ciebie odpowiedzi i Twoich własnych zwrotów na rozpoczęcie rozmowy z klientem, prezentację produktu/usługi lub rozwiązania nurtującej klienta sprawy lub na pokonywanie obiekcji.
Używaj języka korzyści, wspieraj się językiem zalet. Jak to działa? Najłatwiej pokazać na przykładzie.
Jeśli chcesz przekonać ludzi do jakiegoś sposobu myślenia lub określonego działania, powinieneś im powiedzieć, jakie będą mieć z tego korzyści. Nie ma większego sensu opowiadanie o ofercie, sukcesach firmy czy ekspertach, z którymi pracujesz lub tego, że większość klientów jest zadowolona z Waszych usług. Ludzie lubią słyszeć coś o sobie, co odnosi się do ich potrzeb.
Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż wymaga przecież – jak sam dobrze wiesz – indywidualnego podejścia.
Wybierz te słowa, zwroty, wyrażenia, które są dla Ciebie najbardziej odpowiednie (dla Ciebie – nie nikogo innego) i już dziś przygotuj się na jutrzejsze wyzwania!
- Dla Pana/ni wygody
- Zaoszczędzi
- Zapewni
- Ja zapewniam, że
- Wystarczy tylko, że…
- Dla bezpieczeństwa
- To sam Pan/ni decyduje
- Proszę zauważyć
- Proszę wziąć pod uwagę
- Korzystniej, Lepiej, Taniej
- Przyzna Pan/Pani rację
- W trosce o
- Zyska Pan/ni
- Umożliwi to
- Daje to
- Tylko
- To zaledwie
- Jestem przekonany
- Jako specjalista/doradca polecam/doradzam
- Dzięki temu
- Pozwoli to na
- Otrzyma Pan
- Zagwarantuje
- Ułatwi
- Dziękuje za zaufanie
- Cieszy się ogromną popularnością
- Minimum formalności
- Zapraszam serdecznie
- Inwestycja
- Radzimy wybrać
- W trosce o…
- Dla Pana wygody…
- Łatwiej /ułatwi to…
- Wprowadzamy, Trzymamy rękę na pulsie
- Proszę zobaczyć jakie mamy propozycje…
- Otrzyma Pan (umowa, dokument cywilno-prawny, potwierdzenie)
- Zapewniam Pana, że…
- Gwarantuję…
- Zapewniam Pana, że…
- Dziękuję za cierpliwość
- Cieszę się ze wyjaśniliśmy te zdarzenia
- Tak to Mądry wybór (pochwalenia Klienta)
- Cieszę się, że mogę z Panem rozmawiać
- Cieszę się ze wyjaśniliśmy te zdarzenia
- Optymistycznym i obiecującym jest
- Widzę że zależy Panu na czasie
- Ponownie będę dzwonił jutro w godzinach wieczornych
- Szybko weryfikujemy sprawę aby
- Gwarancja/ gwarantujemy
- Zaufanie
- Solidne oparcie
- Jako Specjalista/ Doradca gwarantuję…
- Doradzam/ zapewniam…
- Dziękujemy za zaufanie
- Zaufało nam ponad …. Klientów. Slogan: ?Zaufały nam miliony?
- Otrzyma Pan (umowa, dokument cywilno-prawny)
- Wprowadzamy, Trzymamy rękę na pulsie
- Proszę zobaczyć jakie mamy propozycje
- Oparte na solidnych podstawach, to mocny fundament
- Tylko dla Pana…/dla naszych najbardziej lojalnych Klientów
- To Pan decyduje
- Najważniejsza jest Pana opinia, zdanie
- Tylko nieliczni, wybrani
- W niewielkim gronie osób, dla których…
- Słyszę, że jest Pan specjalistą w tej dziedzinie
- Najnowszym naszym produktem jest…
- Nowe formy…
- Innowacją jest…
- Zmodyfikowane, zweryfikowane, ulepszone zostały produkty…
- Szerokie perspektywy, horyzonty
- Optymalne, indywidualne zaspokojenie Pana potrzeb
- Tak to Mądry wybór (pochwalenia Klienta)
- Cieszę się, że mogę z Panem rozmawiać
- Bezpieczeństwo. Slogan: ?Bezpieczna przyszłość?
- Zapewniam Pana, że…
- W trosce o…
- Dziękuję za cierpliwość
- Łatwiej /ułatwi to…
- Ja jako Specjalista /Doradca zajmę się osobiście..
- Ja umówię spotkanie /kuriera /sprzedawcę w dogodnym dla Pana terminie
- Minimum formalności
- Wystarczy tylko przygotować/ podpisać..
- Dla Pana wygody..
- Nasi Specjaliści /Doradcy są do Pana dyspozycji…
- Pozwoli ta na wygodne /proste korzystanie…
- Fajnym rozwiązaniem jest..
- Pomocne w naszej działalności jest
- Dla Pana /Pana rodziny wygody spotkamy się /oddzwonię w…dniu /tygodniu /miejscu
- Lepsze /komfortowe /proste /zapewni
- Bierzemy sprawy we własne ręce
- Zaoszczędzi Pan /obniży radykalnie /widocznie
- To zaledwie…
- Tylko /Daje to…
- Pragnę zauważyć różnicę pomiędzy..
- Zależy nam na opinii naszych klientów..
- Tworzymy rozwiązania z myślą o finansach../Pani potrzebach
- Symboliczna opłata
- Lepiej…
- Korzystniej…
- Zagwarantuje..
- Otrzyma Pan..
- Oferujemy programy oszczędnościowe
- Redukujemy i optymalizujemy relatywne wydatki
- Tworzymy z pasją, jak Pan..
- Cieszy się ogromną popularnością
- Dołączy Pan do rodziny osób…
- Jesteśmy Partnerami, na których zawsze można polegać
- Nasza firma czeka na wszystkich, którzy już dziś pragną zadbać o
- Miło mi powitać Pana w gronie osób /Jest Pan mile widziany w naszym…
- Gratuluje doskonałej decyzji
- Przyszłość rysuje się…
Uwaga! Podane powyżej wyrażenia, język korzyści i inne mocne pozytywne słowa możesz wykorzystywać nie tylko na polu zawodowym. Świetnie sprawdzą się również w życiu prywatnym.
SZKOLENIA HILLWAY, W KTÓRYCH POZNASZ I PRZEĆWICZYSZ JĘZYK KORZYŚCI W PRAKTYCE:
- Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym
- Telemarketing ? techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Cold calling i telefoniczne umawianie spotkań handlowych
- Prospecting ? sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych Klientów
- Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
- Profesjonalna obsługa Klienta Wewnętrznego
- Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja)
W trakcie szkoleń przepracujesz swoje sytuacje z naszym Trenerem – dopasujemy się pod Twoją branżę i Twój zakres pracy. Nasze szkolenia to praktyczne warsztaty i konkretne narzędzia – zwroty, które wykorzystasz w swojej pracy już następnego dnia po szkoleniu. Zaufały nam największe firmy – na co dzień zwiększamy skuteczność sprzedaży, windykacji, podnosimy jakość obsługi klienta, a przede wszystkim zwiększamy satysfakcję z pracy (obniżasz stres, bo masz wyniki!).
Sam decydujesz o swojej efektywności i wynikach – nie czekaj już dziś zgłoś się na szkolenie!
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?
Jesteś zainteresowany organizacją szkolenia zamkniętego o podobnej tematyce, chcesz zwiększyć efektywność osobistą poprzez udział w podobnych szkoleniach lub chcesz usprawnić proces organizacji pracy w swojej firmie?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.