Zarządzanie firmą

Portale HR, które warto obserwować zdaniem HILLWAY

W internecie jest wiele stron i portali poświęconych tematyce HR. Prezentujemy Wam te, które są warte uwagi i obserwacji Polskie portale HR dedykowane menedżerom i profesjonalistom branży HR HRstandard.pl Pulshhr.pl HRtrendy.pl HRpolska.pl HRpress.pl Zagraniczne portale HR, które warto obserwować (w języku angielskim) HRzone.com HRmorning.com Talentculture.com Workforce.com Eremedia.com/tlnt/ HRmagazine.co.uk Większość tych portali ma opcję zapisania się

Dowiedź się więcej ⟶

Jak w dobie XXI wieku kształtować pozytywny wizerunek firmy w internecie?

Świat się zmienia. Dziś firma, która nie istnieje w sieci w szerokim zakresie, nie istnieje w wyobraźni potencjalnych odbiorców. Nasi klienci, kontrahenci czy wreszcie obserwatorzy i opiniotwórcy nie muszą zadać sobie zbyt wiele trudu, by zdobyć o naszej firmie mnóstwo informacji. Wystarczy, że siądą wygodnie w fotelu, włączą komputer i poserfują po sieci, ale idąc

Dowiedź się więcej ⟶

Jak wycenić koszt pozyskania klienta przez call center?

Dylematem znanym nie od dawna w zarządzaniu firmą  jest temat kosztów pozyskania nowych klientów. Niejeden menedżer nie raz i nie dwa rozmyślał jaki jest koszt pozyskania klienta, jaki jest koszt jego utrzymania, jaki jest koszt obsługi klienta i w co nam się bardziej opłaca inwestować. Dziś skupimy się na tym jak wycenić koszt pozyskania klienta

Dowiedź się więcej ⟶

Być albo nie być w biznesie ? czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018

Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była aż tak ważna i strategiczna dla firm, jak będzie w najbliższych latach. Ewolucja, a właściwie rewolucja technologiczna, gospodarcza i demograficzna wymusza na przedsiębiorstwach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Wszelkie prognozy wynikające z badań i z naszych obserwacji wskazują na to, że lata 2013-2018 (czyli najbliższe 5 lat) będą

Dowiedź się więcej ⟶

Dlaczego wdrożony model kompetencyjny nie spełnia swojej roli i staje się niechcianym obciążeniem dla kierowników i pracowników?

Efektywny model kompetencyjny to podstawowe narzędzie służące podnoszeniu jakości procesu zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej i profesjonalnej organizacji. Modele kompetencyjne  pozwalają nie tylko usprawnić procesy HR-owe i poprawić skuteczność działania pracowników, ale wpływają również wymiernie na osiągnięcie celów biznesowych. Wprowadzenie modelu kompetencyjnego do firmy ma służyć:  tworzeniu pożądanej kultury organizacyjnej, podnoszeniu jakości działania pracowników wspomaganiu

Dowiedź się więcej ⟶

Wydatki na innowacje są za niskie

17 proc. przedsiębiorstw przemysłowych i 13 proc. usługowych można określić jako innowacyjne. Firmy przeznaczyły w 2010 roku ponad 34 mld zł na innowacje- wynika z raportu ?Przedsiębiorcy w Polsce”, przygotowanego przez PKPP Lewiatan. Wydatki na innowacje ciągle są zbyt niskie. Większość pieniędzy na badania i rozwój pochodzi nie z gospodarki – jak w krajach wysoko

Dowiedź się więcej ⟶

Szanse i zagrożenia przedsiębiorstw w 2013 roku – raport PKPP Lewiatan

Ubiegły rok był w gospodarce słabszy niż oczekiwano. Natomiast rok 2013 będzie prawdziwym wyzwaniem dla przedsiębiorstw. W pierwszej połowie br. możemy się spodziewać silnego spowolnienia, ale w drugiej jest szansa na powrót do nieco szybszego tempa wzrostu gospodarczego. Słabszy od oczekiwań 2012 r. Przedsiębiorstwa zamknęły 2012 rok wynikami gorszymi niż w 2011 r. Wzrosty sprzedaży

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content