HILLWAY na VII edycji Kongresu Sprzedaż w Hotelu Raddison Blu Sobieski

Kongres Sprzedaż VII edycja www.hillwayW dniach 21-22 kwietnia 2015 w Warszawie w Hotelu Raddison Blu Sobieski odbyła się VII edycja Kongresu Sprzedaż organizowanego przez Nowoczesną Firmę.  Kongres    Sprzedaż    jest  cyklicznym  spotkaniem  decydentów  sprzedaży, będącym  polem  wymiany  doświadczeń  i  praktycznych  rozwiązań,  które warto wdrożyć w każdej firmie, w związku z tym nie mogło tam zabraknąć przedstawicieli HILLWAY Training & Consulting.

,,Jednym z głównych obszarów działalności HILLWAY jest doradztwo w obszarze zarządzania sprzedażą i  szkolenia mające na celu wzrost konwersji sprzedaży. Na co dzień pracujemy z bankami, ubezpieczycielami, firmami z branży medialnej, farmaceutycznej, BPO, nieruchomości, czy z firmami usługowymi i produkcyjnymi, gdzie uczymy zespoły sprzedaży – zarówno bezpośredniej, jak i telefonicznej – technik sprzedaży, negocjacji. Staramy się sami rozwijać i poznawać case study firm poprzez udział w tego typu wydarzeniach, by dostarczać naszym Klientom i Trenerom konkretnych wartości odwołując się do konkretnych przykładów. Jesteśmy praktykami, nie tylko śledzimy badania i raporty dotyczące trendów w zachowaniach konsumentów i decydentów B2B, ale przede wszystkim staramy się rozmawiać z praktykami sprzedaży. Naszym celem jest poznanie dotychczasowych największych barier i przeszkód w rozwoju sprzedaży oraz rozmawianie o usprawnieniach, postępie technologii i trendach, które dziś jak nigdy wcześniej szybko zmieniają rzeczywistość” – mówi Marzena Sawicka, Dyrektor Zarządzająca HILLWAY.

VII edycji kongresu przyświecało hasło:  ?Strategia,  rozwój, zespół”. W trakcie konferencji dedykowanej managerom sprzedaży próbowano odpowiedzieć na pytania m.in. jakie strategie wyznaczały zwycięzców w obszarze sprzedaży w roku 2014 i które z nich ukierunkują sprzedaż w roku kolejnym? Czy rozwój technologiczny w firmie zawsze idzie w parze z podniesieniem efektywności sprzedaży i w jaki sposób można połączyć te dwie wartości, czy też – jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedażowym, by wyłonić liderów i stworzyć silną drużynę?

Wśród prelegentów Kongresu znalazły się osobistości świata sprzedaży:

  • Robert Lauterborn (twórca marketingowej formuły 4C, Profesor Reklamy w University of North Carolina School of Journalism and Mass Comunication),
  • Adam Parfiniewicz Członek zarządu BNP Paribas Bank Polska
  • Grzegorz Wachowicz Country Head, Sony Poland
  • Piotr Lisiecki Drektor Zarządzający, Bank Ochrony Środowiska
  • Renata Filipek-Baryłowska Dyrektor Departamentu Sprzedaży, T-Mobile
  • Andrzej Komor Dyrektor Marketingu i Sprzedaży PCP, UCB Pharma
  • Grzegorz Jóźwik Traditional Trade Director, PepsiCo
  • Rafał Badowski dyrektor sprzedaży, Mazda Motor Poland
  • Kornel Dulęba Dyrektor agencji marketingu internetowego Semahead, Grupa Interia.pl
  • Joanna Wcisło Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta, Netia SA

W programie Kongresu dyskutowano między innymi na następujące tematy:

  • Dlaczego to sprzedaż jest wsparciem dla marketingu, a nie odwrotnie ? i z jakiego powodu większość firm źle do tego podchodzi?
  • Jakie są etyczne wyzwania efektywnej sprzedaży?
  • Jak skutecznie wdrożyć standardy sprzedaży i osiągać wyniki?
  • Jakie są zwycięskie strategie sprzedaży?
  • Jakie mamy niekonwencjonalne metody rozwoju potencjału zespołu sprzedażowego?
  • Jaką strategie sprzedaży przyjąć na rynku, na którym trwa wojna cenowa?

Oprócz poznania nowych trendów i praktyk w zakresie skutecznej strategii sprzedaży uczestnicy  mieli okazję wymienić się wiedzą i zawodowymi doświadczeniami. Formuła Kongresu służy integracji, wzajemnemu inspirowaniu się i motywowaniu do działania.

 



Skip to content