Marzena Sawicka HILLWAY szkolenia biznesowe i doradztwo dla firmMARZENA SAWICKA – Dyrektor Zarządzający spółki szkoleniowo ? doradczej HILLWAY Training & Consulting. Członek Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Współzałożycielka i inicjatorka powstania firmy HILLWAY. Z sukcesami zajmuje się zarządzaniem i rozwojem spółki nieprzerwanie od momentu jej powstania, czyli 2011 roku. Opowiadała za wprowadzenie i strategię marketingowo-sprzedażową HILLWAY – nowego brandu, który wszedł na rynek w okresie kryzysu w branży szkoleniowo-doradczej i upadku wielu firm szkoleniowych. Po 5 latach działalności firma jest jedną z wiodących firm szkoleniowo-doradczych w Polsce, a marka HILLWAY cieszy się wysoką reputacją i uznaniem Klientów.

Od 18 lat związana z branżą bankowo-ubezpieczeniową, HR, call center i kompleksową obsługą klienta i procesu sprzedaży.

Z branżą call /contact center związana od 2006 roku. Doświadczenie zdobywała w spółkach Internet Group S.A. – w 2007 roku odpowiadała za stworzenie i zarządzanie działem rekrutacji wewnętrznego call center Call Connect Sp. z o.o., następnie odpowiadała za wsparcie procesów rekrutacji i marketingu wewnętrznego w spółce ContactPoint. W styczniu 2009 dołączyła do Communication One Consulting. Jako Project Manager organizowała III edycję konferencji Akademia Call Center ,,Kanał Direct w branży bankowo-ubezpieczeniowej” – forum wymiany doświadczeń ekspertów – praktyków branży call center. W kolejnym okresie współpracy z CommOne zajmowała się sprzedażą i koordynacją projektów szkoleniowo-doradczych związanych z obsługą klienta i procesem sprzedaży z wykorzystaniem know-how kanału call center. W tym obszarze odpowiadała za badanie potrzeb i przygotowywanie we współpracy z konsultantami i trenerami dedykowanych ofert, jak również za ewaluację projektów dla wielu klientów z różnych branż. Do lutego 2011 jako Dyrektor Zarządzający i Pełnomocnik Zarządu zajmowała się zarządzaniem spółką szkoleniowo-doradczą Communication One Consulting (CommOne) oraz wsparciem realizowanych projektów szkoleniowych, rekrutacyjnych i consultingowych w obszarze call center i customer care.

Autorka wielu programów szkoleniowych i projektów rozwojowych łączących w sobie badania, doradztwo i szkolenia, coachingi, konsultacje.

Aktywnie uczestniczy w kształtowaniu środowiska biznesowego i rozmowach, dyskusjach na temat rozwoju i promocji polskich firm i polskiej gospodarki biorąc udział w kongresach, spotkaniach i seminariach organizowanych przez ośrodki rządowe – Ministerstwa, PARP, stowarzyszenia i organizacje branżowe np. Konfederację Lewiatan czy Fundację Pro Progressio, jak również media Harvard Business Review Polska.

Aktywnie działa na rzecz branży szkoleniowo ? doradczej wyznaczając standardy pracy firm i trenerów kładąc olbrzymi nacisk na profesjonalizm działania, poszanowanie prawa i etykę zawodową. Uczestniczyła m.in. w spotkaniach Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Od 8 lat współpracuje z najlepszymi trenerami i ekspertami biznesu wspierając największe polskie i międzynarodowe firmy w rozwoju.  Koordynuje i uczestniczy w wielu projektach doradczych, badawczych, szkoleniowo-doradczych i szkoleniowych jako ekspert i konsultant wspierający.

Współpracowała m.in. przy projektach doradczych i szkoleniowych dla Canal+ Cyfrowy, PZU, PGE, ENERGA, RWE, Generali, Sanitec Koło, Merlin.pl, PGE, ING Bank Śląski, Bank BPH, BZ WBK, First Data, Apreo Logistics (obecnie CH Robinson), LUX MED, Społem, TAX CARE, GPEC, AVON, MERCER, i wielu innych.

W mediach i prasie upowszechnia trendy w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania.

Prelegentka na konferencjach branżowych m.in. Siła Telemarketingu, Kongres Sprzedaż, Kongres Contact Center Pulsu Biznesu, Customer Care Festival. Autorka artykułów i wielu wypowiedzi w mediach branżowych (m.in. dla TVN CNBC, Gazeta Ubezpieczeniowa, BRIEF, Wyborcza, Outsourcing&More,  Marketer+, Nowa Sprzedaż, portal Nowoczesna Firma, OutsourcingPortal.pl, Jobfitter, CCNews.pl)

Współautorka książki wydanej w 2015 roku,,To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu”, która w kilka miesięcy po ukazaniu się stała się bestsellerem w Empiku. Marzena Sawicka jest autorką całego rozdziału poświęconego Skutecznej organizacji sprzedaży.

Z  CIEKAWOSTEK  ZAWODOWYCH

Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe w obszarze biznesu i profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta zaczęła zdobywać w wieku 15 lat pracując na umowę podpisaną ,,na Mamę” jako Konsultantka jednej z firm kosmetycznych. To tam przeszła pierwsze profesjonalne szkolenia oraz szybko zyskała rzeszę zaufanych Klientek, a jej pokój stał się pokojem pokazowym i pokojem spotkań prezentacyjno-handlowo-towarzyskich.

W swojej ,,karierze” podejmowała się wielu prac i wyzwań, ale w tym wszystkim dbała o balans: pieniądze i rozwój.  Nie wszystkie jej prace (w tym praktyki) wiązały się z wynagrodzeniem, ale z każdej pracy – nawet tej zarobkowej i jeszcze nieambitnej- starała się wynieść korzyści – poznać procesy, modele funkcjonowania czy po prostu poznać ciekawe osoby. Szukała prac w których trafiała na dobrych menedżerów – liderów, ludzi, od których mogła się uczyć i którzy byli dla niej mentorami. Do dziś pamięta słowa jednego ze swoich pierwszych wymagających menedżerów ,,Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu”, które wymogły na niej kreatywność w drodze do osiągania celów oraz ,,Że są skuteczne procesy, a jak nie działają procesy, zawsze działa statystyka”, które do dziś nierzadko mają zastosowanie w strategii marketingowej, czy sprzedaży.

Pierwsze stanowisko kierownicze objęła już na pierwszym roku studiów dziennych, a w wieku 25 lat została wyłoniona w ramach konkursu i została dyrektorem spółki córki w dużej grupie giełdowej skupiającej ok. 20 firm. Dziś śmieje się i mówi, że gdyby Komisja i Zarząd miał świadomość ile ma lat, nigdy by nie objęła tego stanowiska, a tak oceniono ją za wiedzę i umiejętności oraz dotychczasowe sukcesy w zarządzaniu stawiając na równi w konkursie z bardzo doświadczonymi kandydatami z innych firm.

Od zawsze była aktywistką i społecznikiem. W trakcie edukacji aktywnie działała w samorządach szkolnych, kołach zainteresowań, wolontariacie i organizacjach studenckich. I uważa, że to tam nauczyła się skutecznego zarządzania zespołami, inspirowania i budowania zaangażowania, bo co innego, gdy mamy wynagrodzenie, a co innego gdy robimy wielkie inicjatywy i pracujemy bardzo ciężko ze 100 osobami, które nie otrzymują żadnego wynagrodzenia, a w kreatywności i skuteczności działań przenoszą przysłowiowe ,,góry” i nie ma dla nich rzeczy ,,nie do zrobienia”.

MARZENA SAWICKA PRYWATNIE

Prywatnie ceni sobie czas spędzany z rodziną i przyjaciółmi oraz podróże: te małe, i duże. Z każdej wraca i stwierdza, że nie doceniamy tego, co mamy, a mieszkamy w przepięknym kraju pełnym wielu możliwości. Uważa, że szczęście to stan umysłu i że do szczęśliwego życia nie trzeba wielu rzeczy dokoła. Wystarczy zdrowie, fajni ludzie dookoła i dobre emocje.

Nie lubi narzekania. Wie z doświadczenia, że sukces zależy od siebie samego – od chęci, determinacji, ciężkiej pracy i stałego rozwoju wiedzy.  I mówi, że biblioteki na całym świecie stoją otworem – nikt nikomu nie zabrania się uczyć i podnosić kwalifikacji…szkoda, że tak mało osób z nich korzysta.

Uwielbia inspirować, wpierać i cieszyć się z rozwoju i sukcesów innych. Bo wtedy to też jej sukces i jej szczęście. Praca w HILLWAY jest dla niej spełnieniem siebie, połączeniem predyspozycji i pasji… pasji do nauki i ludzi.

Aktualizacja 17.09.2020



Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12