Agata Pawłowska jest certyfikowanym Trenerem (Apple Certified Sales Trainer, Skoda Certified Trainer, Coach ICC, Partner Extended Disc)
Specjalizuje się w doskonaleniu szeroko pojętych umiejętności managerskich, zarówno w formie szkoleń grupowych, jak i coachingów on the job.
Od kilku lat jest międzynarodowym certyfikowanym trenerem sprzedaży firmy Apple oraz firmy Skoda. W pracy z Klientami analizuje i optymalizuje procesy zarządzania sprzedażą i obsługą, definiując i wdrażając opracowane standardy. Koordynowała badania Tajemniczy Klient, służące zarówno określeniu potrzeb rozwojowych jak zmierzeniu efektów podejmowanych działań rozwojowych. Jest asesorem w procesach certyfikacji sił sprzedaży.
Doświadczenia z wcześniejszej pracy zawodowej na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo zarządzać swoim czasem i czasem zespołu, komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i motywować pracowników. Żadna branża nie jest jej obca.
Karierę zawodową rozpoczęła w Axciom Polska, gdzie odpowiadała za kierowanie projektem ?Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”. Od 2001 roku związana z PLL LOT S.A. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za korporacyjny program lojalnościowy. Pozyskiwała partnerów programu, przeprowadzała analizę ROI oraz koordynowała prace związane wdrożeniem narzędzi informatycznych do obsługi uczestników.
W latach 2003-2007 odpowiedzialna za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson & Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera. Zarządzała również wspólnym programem dla linii lotniczych zrzeszonych w Star Alliance ? pod nazwą Convention Plus, skierowanym do firm działających na rynku konferencji i kongresów. W latach 2014-2016 pełniła stanowisko dyrektora merytorycznego zespołu trenerskiego, będąc odpowiedzialną za koordynowanie działań rozwojowych między innym dla takich firm jak Alior Bank, Maspex Wadowice, Nowa Szkoła, Anwil.
PRZYKŁADY ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW
- Apple Polska ? wsparcie coachingowe dla Kierowników Apple Premium Reseler w zakresie budowaniu autorytetu szefa, definiowania celów, monitorowania i rozliczania, rozwiązywania sytuacji trudnych w zespole.
- Grupa PSA ? realizacja szkoleń z zakresu doskonalenia kompetencji menadżerskich i efektywności osobistej dla kadry kierowniczej importera i wybranych punktów dilerskich.
- ANWIL S.A. ? koordynacja projektu (90 dni szkoleniowych) i realizacja działań rozwojowych dla pracowników produkcji, działu sprzedaży i obsługi klienta oraz kadry menadżerskiej
- MASPEX WADOWICE ? koordynacja projektu (160 dni szkoleniowych) i prowadzenie szkoleń doskonalących umiejętności sprzedażowe dla 400 pracowników sił sprzedaży, od poziomu przedstawiciela handlowego do poziomu dyrektora regionalnego.
- SKODA POLSKA ? współtworzenie i prowadzenie systemu certyfikacji Doradcy Handlowego, opracowanie i wdrożenie innowacyjnego Modelu Sprzedaży, prowadzenie wydarzeń ?Spotkanie z marką?, realizacja szkoleń ze ścieżki kierowniczej ? pierwsza edycja, uczestnictwo w programie certyfikacyjnym dla trenerów w centrali firmy w Mlada Boleslav.