Kamila Krawczyk – Strawińska z HILLWAY na SGH na Konferencji Negocjator

Kamila Krawczyk-Strawińska 2015 Konferencja Negocjator www.hillwayW dn. 03-05.03.2015 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbyła się Konferencja Negocjator organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Negocjator.  HILLWAY jako jedna z wiodących firm szkoleniowych została zaproszona do współtworzenia konferencji i organizacji dedykowanych warsztatów.

HILLWAY Training & Consulting reprezentowała uznana Trenerka Biznesu Kamila Krawczyk – Strawińska, która przeprowadziła energiczne warsztaty z efektywnej komunikacji. Spotkały się one z dużym zainteresowaniem uczestników.

Tematyka tegorocznej edycji skupiła się na negocjacjach i komunikacji związanej z biznesem.  Wystąpienia dotyczyły takich zagadnień jak

– negocjacje i komunikacja międzykulturowa,
– negocjacje biznesowe,
– podstawy komunikacji,
– przywództwo,
– trening negocjacyjny.

,,Jednym z obszarów działań w obszarze CSR HILLWAY są, ale przede wszystkim będą programy rozwojowe wspierające społeczeństwo, a w szczególności aktywną młodzież skupioną wokół organizacji studenckich. Dlaczego akurat ta grupa? Ponieważ sama tak zaczynałam, tak zaczynali nasi trenerzy i wiem jak dużą korzyść odnoszą osoby działające w organizacjach studenckich wykonując przeogromną pracę, bezpłatnie.” – mówi Marzena Sawicka – dyrektor zarządzająca HILLWAY Training & Consulting.

,,Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) wymaga przede wszystkim chęci. Firmy nie funkcjonują w próżni, ale efektywnie wpływają na otoczenie, a otocznie wpływa na ich biznes. Nie można o tym zapomnieć i należy dopasować działania CSR do poszczególnych etapów rozwoju firmy. My – jako bardzo młoda firma – od początku staramy się troszczyć o otoczenie. Wspólnie możemy naprawdę dużo zdziałać i sprawić by uśmiech pojawił się na twarzach innych osób. Takie działania, nie dość że pomagają rozwiązać społeczne wyzwania oraz dbać o część naszego otoczenia, dają ogromną satysfakcję osobistą jaka przychodzi z niesienia bezinteresownej pomocy.”

Dbałość o środowisko naturalne, lokalną społeczność, ludzi współpracujących stają się niezbędnymi czynnikami sukcesu i gwarancją stabilizacji w funkcjonowaniu firmy.