Kamila Krawczyk – Trener obsługa klienta, sprzedaż i call center, Członek Jury konkursu Telemarketer Roku 2011 i 2013, prelegentka konferencji branżowych. CEO firmy E-Marketing Call Center
Z branżą szkoleń związana jest od 2003 roku. Z HILLWAY pracuje od początku powstania firmy. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland i w Communication One Consulting.
Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika.
W HILLWAY Training & Consulting zajmuje się prowadzeniem szkoleń dotyczących telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta, wywierania wpływu, technik sprzedaży, pracy z trudnym klientem, a także z zakresu zarządzania zespołami obsługi klienta i sprzedaży.
Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności pracy w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują bardzo duży wzrost motywacji pracowników.
We wrześniu 2010 na konferencji Siła Telemarketingu wygłaszała prelekcję poświęconą motywacji pracowników call/contact center. w 2017 roku prowadziła warsztat w ramach Contact Center Team Management Pulsu Biznesu o skutecznej rekrutacji pracowników call center. W 2011 i 2013 zasiadała w radzie Jury konkursu na Telemarketera Roku.
REALIZOWANE PROJEKTY:
Kamila Krawczyk – Strawińska zdobywała doświadczenia prowadząc projekty m.in. szkolenia dla takich firm, jak: AXA Direct, Call Center Poland i ContactPoint (outsourcingowe call center obsługujące m.in. branżę bankowo-ubezpieczeniową, w którym szkoliła pracowników infolinii i kampanii sprzedażowych), Multibank, Pocztylion, Kredyt Bank, Fundacja Narodowego Banku Polskiego, grupa LUX MED, Wedel Cudbury, PGNiG, Gallup Polska, Volvo, Skarbnica Narodowa, Wydawnictwo Raabe, Pro Control, InDreams, CWS – BOCO, Polska Grupa Energetyczna, Wind Energy, First Data, Generali Ubezpieczenia, Google, Wydawnictwo Szkolne PWN, ADP Polska, Energa Obrót.
Jako Konsultant brała udział w projektach doradczych związanych z tworzeniem procedur i standardów pracy konsultantów call center w zakresie obsługi klienta i telemarketingu.
Szkolenia z Kamilą są tymi, które pamięta się do końca życia. Kamila ma niesamowitą osobowość i charyzmę trenerską, szybko wzbudza zaufanie i zaangażowanie. Przez wielu nazywana jest polskim Brianem Tracy.
Poniżej przedstawiamy wybrane tematy szkoleń otwartych prowadzonych przez Kamilę Krawczyk – Strawińską:
- Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
- Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja)
- Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
- Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
- Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)
- Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja
- Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym
Jesteś zainteresowany szkoleniem z Kamilą? Chcesz, by przeprowadziła szkolenie dla Twojego zespołu?
Napisz do nas: info@hillway.pl lub zadzwoń 22 250-22-82