Głównym celem szkolenia Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami jest podwyższenie kompetencji z zakresu efektywności osobistej menadżera poprzez rozwój kompetencji z zakresu efektywnej komunikacji i wywierania wpływu oraz skutecznego zarządzania zespołem.
Po szkoleniu uczestnicy:
– Potrafią sprawniej się komunikować z podwładnymi i przełożonymi
– Rozumieją znaczenie asertywnej komunikacji w procesie zarządzania
– Znają narzędzia asertywnej komunikacji z podwładnymi
– Potrafią dostosować technikę asertywnej komunikacji do sytuacji i pracownika
– Opracują własną mapę asertywności
– Będą potrafili rozpoznać sytuacje konfliktową i pozytywnie ją rozwiązać
– Będą potrafili przeprowadzić trudne rozmowy z pracownikami
Kliknij poniżej i rozwiń interesujący Cię element opisu szkolenia!
[toggle title=”CELE SZKOLENIA” style=”2″]
– Rozwój umiejętności asertywnej komunikacji z podwładnymi i przełożonymi
– Poznanie technik i narzędzi asertywnej komunikacji w zarządzaniu
– Wzrost świadomości i umiejętności rozpoznawania zachowań biernych, agresywnych, asertywnych
– Wzrost poczucia odpowiedzialności i sprawczości w zarządzaniu
– Poznanie technik wywierania wpływu w zarządzaniu pracownikami
[/toggle]
[toggle title=”PROGRAM SZKOLENIA 2 DNI” style=”2″]
ROLA MENEDŻERA A ASERTYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU
? Asertywność a styl kierowania
? Aspekt wspieram i wymagam w roli menedżera
? Gra ?Władza?
? Autorytet w roli kierownika, lidera zespołu
? Właściwy dystans w relacjach z pracownikami
? Bariery w komunikacji asertywnej (wewnętrzne i zewnętrzne)
ASERTYWNE UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W PRACY MENEDŻERA
? Co to są zachowania asertywne
? Mapa asertywności – autodiagnoza
? Wyrażanie własnego zdania
? Asertywna odmowa
? Asertywna reakcja na krytykę i opinię przełożonych/podwładnych
? Katalog uprawnień menedżera i odpowiadających im praw pracownika
ASERTYWNIE NARZĘDZIA MENEDŻERA W PROCESIE REALIZACJI ZADAŃ
? Standard zlecania zadań
? Monitorowanie i kontrola bieżąca
o Diagnoza problemu i rozmowa korygująca
o Linia interwencji ? asertywne stawianie granic
? Ocena ? Standard rozmowy i standard zachowań
ASERTYWNA KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
? Narzędzia menedżera w zarządzaniu zespołem
? Exspose menedżera
? Komunikowanie trudnych decyzji
? Rozmowa zwalniająca
WYWIERANIE WPŁYWU NA PRACOWNIKÓW
? Zasady wywierania wpływu
? Dzielenie się własnymi opiniami
? Prowadzenie dyskusji
? Argumentowanie
? Rozwiązywanie konfliktów
? Rozmowa mediacyjna
JAK ASERTYWNIE RADZIĆ SOBIE W KONFLIKCIE?
? Strategie postępowania w konflikcie
? Buduj kontakt i porozumienie w obliczu zaistniałego konfliktu
? Poznaj zasady asertywnej komunikacji w sytuacji konfliktowej ? udzielanie informacji zwrotnych, wyjaśnianie wątpliwości, przekształcanie sporu w dyskusję
? Szukaj konsensusu w sytuacji różnicy zdań
ASERTYWNA AUTOPREZENTACJA W OPARCIU O WŁASNE DOŚWIADCZENIA, UMIEJĘTNOŚCI, ZASOBY
? Poznaj swoje silne strony ? wiara w siebie jest warunkiem pozytywnej autoprezentacji
? Wzmacniaj swój autorytet w roli przełożonego
? Świadomie buduj postawę profesjonalnego i wiarygodnego kierownika
[/toggle]
[toggle title=”TRENER PROWADZĄCY” style=”2″]
JACEK ŁABUŃSKI
Dyplomowany Trener Biznesu.
Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach, psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa. Autor wielu artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy.
Szczególnie specjalizuje się w tematach związanych z Inteligencją Emocjonalną, kreowaniem liderów sprzedaży, zarządzaniem wiedzą i informacją w organizacji oraz negocjacjami. Szkoli osoby pracujące w sprzedaży, zaopatrzeniu i działach związanych z obsługą klienta.
Na bieżąco skutecznie wspiera kilkudziesięciu handlowców i menedżerów zarówno jako coach, jak też trener rozwoju osobistego i sprzedaży. Chętnie wspiera menedżerów i sprzedawców w codziennej pracy i w konkretnych sytuacjach, często pracując z nimi w terenie.
OBSZAR SECJALIZACJI:
Specjalizuje się w projektach szkoleniowo-doradczych w zakresie sprzedaz?y, zarza?dzania ludźmi, zarządzania projektami oraz rozwoju osobistego. Ła?cznie przeprowadził ponad 10 000 godzin szkolen? i coachingu. Prowadził szkolenia m.in. dla: Grupa PKP, PZL Mielec, SAD S.A., Atlantic S.A., JOART sp. z o.o., Ecco Holiday sp. z o.o., Profi-Lingua sp. z o.o., Familijny Poznan?
i wiele innych.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej
40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania.
Trener posiada kilkunastoletnie dos?wiadczenie w sprzedaz?y w branz?ach technicznych, IT, FMCG i innych, w systemach sprzedaz?y B2C, B2B oraz B2G oraz pie?cioletnie dos?wiadczenie w zarza?dzaniu zespołem sprzedaz?y i kierowaniem oddziałem firmy Pracował na stanowisku kierownika oddziału w P.H. ANBO SOwidnica, Regionalnego Przedstawiciela Handlowego w P.H. GALICJA De?bica, Key Account Managera w KOS-ELEKTROSYSTEM Nekla, Trenera wewnętrznego w IN-Software Polska Sp. z o.o. Poznan? oraz Dyrektora projektu ds. poprawy efektywnos?ci zarza?dzania w PKP PLK S.A. Warszawa. Przeprowadził ok. 10 000 rozmów handlowych i negocjacji. Sukcesy handlowe poparte wysokimi wynikami.
[/toggle]
[toggle title=”METODOLOGIA SZKOLENIA” style=”2″]
Szkolenie zostanie dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. W 70 procentach są to warsztaty i ćwiczenia. Zarówno symulacje z podziałem na role, scenki, studium przypadków, demonstracje prowadzącego, anty-przykłady, gry przygotowane na podstawie naszych praktycznych doświadczeń. Scenariusze tych zadań opisują realne sytuacje zawodowe uczestników (dane z badania potrzeb organizacji), a wypracowane rozwiązania i metody są możliwe od zastosowania w pracy już następnego dnia po szkoleniu.
[/toggle]
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzanie w swojej firmie?
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.