Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Trenerka Biznesu HILLWAY Joanna Ziętara jest przewodniczącą kategorii Windykacja oraz członkinią kapituły prestiżowego i najważniejszego konkursu polskiej branży contact center i customer service Polish Contact Center Awards 2023.
O konkursie Polish Contact Center Awards 2023.
Polish Contact Center Awards (PCCA) to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer service.
PCCA to inicjatywa będąca kontynuacją projektów Telemarketer Roku oraz Złota Słuchawka.
Celem konkursu PCCA jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta. Organizatorzy konkursu – Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB – identyfikują i promują najlepsze praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży contact center.
Ponad 100 specjalistów i ekspertów z branży customer service i contact center zaangażowanych jest w realizację konkursu Polish Contact Center Award.
Jak zaznacza organizator PCCA: “Uczestnikami i partnerami konkursu są organizacje i ludzie, dla których doskonałość w obsłudze klienta oraz tworzenie i promocja najwyższych rynkowych standardów są celami nadrzędnymi”.
Konkursu Polish Contact Center Awards podzieony jest na 3 główne obszary: Komunikacja z Klientami, Ludzie i zespoły, Projekty i zarządzanie
Kategorie obszaru Komunikacja z Klientami:
obsługa klienta
sprzedaż telefoniczna
windykacja
helpdesk
wideorozmowa
czat obsługowy
czat sprzedażowy
obsluga klienta w mediach społecznościowych
obsługa klienta w kanale e-mail
customer service in english
customer experience
rozmowa retencyjna
welcome call NEW
rozmowa reklamacyjna
Nagroda Kapituły: Efekt WOW
Nagroda Kapituły: Rozmowa z BOTem
Kategorie obszaru Ludzie i zespoły:
Najlepszy zespół konsultantów
Najlepszy zespół wspierający
Najlepszy menedżer zespołu konsultantów
Najlepszy menedżer projektu lub działu
Najlepszy trener
Kategorie obszaru Projekty i zarządzanie:
najlepsza komunikacja z klientami
najlepsze doskonalenie organizacji
najlepsza technologia wspierająca
najlepsza współpraca partnerska
najlepsza obsługa klienta
najlepsze zarządzanie kryzysem i zmianą
najlepszy pracodawca
Joanna Ziętara – Trenerka HILWAY
Joanna Ziętara to uznana trener biznesu HILLWAY oraz konsultantka biznesowa.
Certyfikowany trener i dyplomowany coach, która od 2009 odpowiada za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych zespołów call center w zakresie obsługi klienta i windykacji miękkiej. Koordynuje projekty rozwojowe, ściśle współpracując z kadrą zarządzającą. Prowadzi audyty jakości, projektuje i wdraża nowe strategie windykacji oraz efektywne systemy organizacji pracy, procesy wewnętrzne, a także mapy kompetencji.
Obecnie w międzynarodowym holdingu prowadzi doradztwo w zakresie budowania strategii kontaktu z klientem. Wiedzę i doświadczenie łączy z umiejętnościami interpersonalnymi i pasją do wykonywanego zawodu.