Atmosfera giełdy w call center, w sprzedaży przez telefon

Atmosfera giełdy w call center to ogól działań mających na celu zwiększenie wyników sprzedaży poprzez wzmocnienie zaangażowania konsultantów, telemarketerów w akcjach sprzedażowych.

Sprzedaż telefoniczna to praca pod presją celów ? każdy rekord jest ważny, każdy kontakt jest niepowtarzalny i stanowi szansę na sprzedaż. To od konsultanta, telemarketera zależy jak go wykorzysta. Atmosfera giełdy to ciągłe podtrzymywanie uwagi i działanie mające utrzymać pełną koncentrację na celu jakim jest finalizacja rozmowy i sprzedaż.

W telesprzedaży atmosfera giełdy ma kluczowe znaczenie, gdyż pozwala skutecznie angażować pracowników i osiągać założoną skuteczność i efektywność.

Atmosferę giełdy w call center tworzą bezpośrednio kierownicy, leaderzy. To oni odpowiadają za realizację celów sprzedaży. Wykorzystują do tego wiele różnorodnych metod i technik np. prowadzą codzienne konkursy, rozwieszają flipcharty z motywacyjnymi cytatami i co najważniejsze prowadzą aktywne działania komunikacyjne związane z osiąganiem celów.

W szkoleniach HILLWAY (zarówno szkoleniach otwartych, jak i szkoleniach zamkniętych) dedykowanych dla kadry menadżerskiej call center ? kierowników, liderów ? omawiane są metody budowania atmosfery giełdy w call center.

Co ważne z punktu skuteczności telesprzedaży atmosferę giełdy możemy wykreować tylko w call center, niestety w systemie telepracy musimy szukać innych narzędzi motywowania i angażowania pracownika.

Autor:

Marzena Sawicka

 



Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12