Przydatne w pracy cytaty

Cytaty biznesowe – zainspiruj się mądrością ludzi sukcesu

Poznaj inspirujące, motywujące, wartościowe cytaty biznesowe przydatne w miejscu pracy. Zainspiruj się mądrością ludzi sukcesu.

Cytaty motywują nas do działania oraz pozwalają spojrzeć na zastane rzeczy z innej perspektywy. Polecamy zaimplementować cytaty w środowisku pracy np. w formie karteczek samoprzylepnych. Zwiększ efektywność oraz motywację swojego zespołu dzięki wartościowym i cennym cytatom.

Cytaty biznesowe HILLWAY

“Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś.”

Hans Georg Gadamer


 “Ci, co wygrywają – nigdy nie odpuszczają.  Ci, co odpuszczają – nigdy nie wygrywają…”

Vince Lombardi


 ,,Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

Robert Kiyosaki


“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”

Konfucjusz


,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny”

John D. Rockefeller


“Nie narzekaj, że masz pod górę,  gdy zmierzasz na szczyt.”


“Trzymaj się z dala od ludzi, którzy tłamszą twoje marzenia. Mali ludzie zawsze to robią. Jednak naprawdę wielcy sprawiają, że Ty także możesz stać się wielki.”

Mark Twain


“Do sukcesy nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach.”


 “Charyzma wpływowych osób jest po prostu nabytą umiejętnością i, podobnie jak wszystkich innych umiejętności, można się jej nauczyć, a następnie ją udoskonalić ? jeśli mamy odpowiednie informacje i zapał do nauki.”

A. Pease


“Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.”

W. Feather


“Menedżerowie, którzy nie posiądą odpowiednich kompetencji interpersonalnych, stanowić będą hamulec postępu, a drogę transformacji uczynią długą i wyboistą, zaś zarządzane przez nich firmy nie spełnią oczekiwań organizacji XXI wieku.”

J. Penc


“Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni, patrzy dalej niż inni i kto dostrzega rzeczy, zanim zobaczą je inni.”

L. Eims


“Organizacje przyszłości będą zdominowane przez miękkie umiejętności.”

J. Berridge


“Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje.”

Henry Ford


“Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.”

Henry Ford


“Jeśli nie ustalasz celów dla siebie, jesteś skazany na pracowanie przy osiąganiu celów kogoś innego.”

Brian Tracy


“Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa.”

Mary Lou Cook


“Cierpliwość i wytrwałość mają magiczne działanie ? dzięki nim trudności znikają, a przeszkody ulatniają się.”

John Quincy Adam


Szkolenia HILLWAY Efektywność osobista i produktywnosc

CYTATY  PODEJMOWANIE  DECYZJI

“Prawdziwa decyzja jest mierzona poprzez fakt podjęcia nowego działania. Jeśli nie ma działania ? tak naprawdę nie podjąłeś decyzji.”

Tony Robbins


“Sposobem na podejmowanie lepszych decyzji jest podejmowanie ich częściej!”

Anthony Robbins


“Sukces jest wynikiem właściwej decyzji.”

Eurypides

“Głównym powodem, dla którego warto wyznaczyć sobie cel, jest to, co taka decyzja z tobą robi, abyś go osiągnął. To jak ta decyzja cię kształtuje będzie zawsze o wiele większą wartością niż to, co dostaniesz.”
– Jim Rohn

“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”

Henry Ford


“Jedynym sposobem wywarcia wpływu na drugiego człowieka jest rozmowa o jego pragnieniach i pokazanie mu, jak je może spełnić.”

Dale Carnegie


“W dwa miesiące możesz zdobyć więcej przyjaciół, interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat, usiłując zainteresować sobą innych.”

Dale Carnegie


“Sztuka życia polega mniej na eliminowaniu naszych problemów, a bardziej na rozwijaniu się dzięki nim.”

Bernard Baruch


“W fabryce produkujemy kosmetyki, w sklepie sprzedajemy nadzieję.”

Charles Revson


“Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.”

Henry Ford


“Doniosłe wynalazki powstają w laboratorium, wspaniałe produkty
natomiast – w dziale marketingu.”

William H. Davidow


“Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę”

motto rodziny Gucci


Rozwijaj swoje kompetencje i osiągaj szczyty sukcesu dzięki szkoleniom HILLWAY!

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Szkolenia otwarte a szkolenia zamknięte. Jaka jest różnica?

Przeglądając oferty szkoleń zapewne zwróciłeś uwagę na dwie kategorie szkoleń: szkolenie otwarte i szkolenie zamknięte. Co to jest szkolenie otwarte? Co to jest szkolenie zamknięte? Jaka jest różnica między szkoleniem otwartym a szkoleniem zamkniętym? Już wyjaśniamy. Szkolenia otwarte - co to? Szkolenia otwarte są to szkolenia ogólnodostępne dla wszystkich chętnych. Podczas szkoleń otwartych przekazywane są

Referencje od DahliaMatic dla HILLWAY – szkolenie efektywność osobista i komunikacja

Z przyjemnością pragniemy podzielić się referencjami dla HILLWAY Training & Consulting otrzymanymi od DahliaMatic Sp. z o.o. - jednej z największych polskich firm konsultingowo-wdrożeniowych w zakresie rozwiązań IT. Dla Klienta z branży IT przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy dwudniowe szkolenie pt.„Efektywność osobista oraz komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna”. Korzyści szkolenia dla DahliaMatic Podczas szkolenia Trener HILLWAY wraz z

8 typów zachowań klientów – sposoby rozmowy

W pracy na stanowisku obsługi klienta napotkać możemy wiele odmiennych typów zachowań klientów. Firmy często obsługują klientów z szeroką gamą potrzeb, motywacji i osobowości. Zrozumienie tego jak pracować z różnymi typami zachowań klientów pozwala na dostosowanie odpowiednich technik obsługi klienta, które z kolei wzmocnią relacje biznesowe i zwiększą przychody firmy. W artykule wyróżniamy 8 typów najczęstszych

Jak skutecznie utrzymać klienta? Praktyczne metody i techniki utrzymania klienta

Z artykułu dowiesz się o: jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient może potencjalnie chcieć odejść? jakie działania formalno-prawne wdrażają duże firmy, by przeciwdziałać migracji klientów? jakie działania można stosować, by zwiększać lojalność klienta i zniechęcać klienta do myślenia o odejściu? jak przeprowadzić badanie jakości, satysfakcji, czy poznania opinii klientów i wykorzystać je do

Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? – Artykuł Eksperta HILLWAY

Tempo zmian technologicznych, gospodarczych i demograficznych wymusza na przedsiębiorstwach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Obsługa Klienta - zadowolony klient to jeszcze nie szczęśliwy klient Przypomnijmy sobie sytuacje gdy byliśmy Klientami - w banku, sklepie, czy w jakimś innym miejscu. Przyjmijmy, że poziom obsługi był zadowalający tzn. uprzejmy, kompetentny, dostaliśmy to czego oczekiwaliśmy. Jednak z

Nowe spojrzenie na rozwój menedżerów – raport Udemy Business

Udemy Business opracowało e-book pt. "Reimagining Leadership Development for a Multi-Generational Workforce", który nakreśla nową perspektywę rozwoju menedżerów. Serdecznie zachęcamy do lektury, która rzuca nowe spojrzenie na rozwój liderów, by sprostać wymaganiom obecnych czasów i aktualnym wyzwaniom rynkowych. W pigułce: Menedżerzy potrzebują nowego zestawu umiejętności, aby dostosować się do wyzwań rynkowych i rozwijać się w

Skip to content