W dniach 12-13 czerwca 2014 w Warszawie odbyła się się II edycja konferencji b2b marketing STANDARD organizowana przez IDG Poland S.A. Do zacnego grona prelegentów z największych firm w Polsce: m.in. Sygnity, Comarch, Delloite, Dell, Millennium Bank, Brand24 i inni zaproszono również nas – HILLWAY Training & Consulting z ramienia, którego wystąpiły Dorota Łojewska konsultant, trener, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem oraz Marzena Sawicka – Dyrektor Zarządzająca.
Konferencja jest jednym z niewielu wydarzeń poświęconych marketingowi B2B, który sam w sobie jest tematem trudnym, a niewiele osób odnoszących sukcesy na tym polu chce się dzielić tym, jak to osiągnięto.
Marka HILLWAY powstała zaledwie trzy lata temu i z sukcesem weszła na polski rynek firm szkoleniowo – doradczych obsługujących największe firmy – nie tylko polskie, ale również międzynarodowe korporacje, które posiadają swoje oddziały w Polsce. Wprowadzenie w 2011 roku nowej marki na nasycony rynek usług doradczo-szkoleniowych – wg niektórych raportów ok. 20 000 podmiotów – wiązało się z ogromnym ryzykiem, do tego w branży szkoleniowej odnotowano załamanie rynku.
Dzięki nowoczesnemu i innowacyjnemu podejściu do procesu sprzedaży i marketingu marka HILLWAY osiąga coraz większy udział w rynku stawiając przede wszystkim na wysoką jakość realizowanych projektów i poszerzenie współpracy z pozyskanymi Klientami. Wśród Klientów HILLWAY są najbardziej wymagające firmy m.in. PZU, Generali, Canal + Cyfrowy, ING Bank Śląski, Skandia, Infosys, PGE i wielu innych.
O tym co działa, a co nie działa w marketingu B2B opowiemy również na przykładzie naszej firmy. W dobie XXI wieku i postępu technologicznego, informacyjnego sprzedaż B2B nabiera nowego wyrazu. Sprzedaż i marketing naszym zdaniem to jedno ? to smarketing.
Fakt, że tej rewolucji nowego marketingu poddają się najwięksi gracze wagi ciężkiej, najwięksi reklamodawcy na świecie, którzy do perfekcji opanowali ?klasyczny? marketing pokazuje, że sprawa jest poważna. Świadczy o tym niedawna wypowiedź Jean-Marc Huet, CFO w firmie Unilever, który zapowiada zwolnienie około 800 osób zajmujących się ?tradycyjnym? marketingiem oraz przesunięcie pieniędzy do kanałów cyfrowych.
Eksperci HILLWAY – Dorota Łojewska i Marzena Sawicka w trakcie konferencji b2bmarketing STANDARD ? od lead do sales wygłoszą prelekcję pt.: Smarketing w branży B2B ? jak efektywnie włączyć działania marketingowe na poszczególnych procesach sprzedaży B2B i przedstawią praktyczne wskazówki dla różnych branż jak wykorzystać nowoczesne kanały komunikacji do pozyskiwania i utrzymania Klienta na bazie case study wprowadzenia marki B2B na rynek usług B2B.
Kluczowe punkty wystąpienia :
- Co wpływa na sukces w smarketingu B2B?
- Specyfika sprzedaży B2B
- Lead nurturing ? dbaj o dojrzewanie Klienta do zakupu
- Doskonała obsługa klienta podstawą ? czyli jak działać na wysoce konkurencyjnym rynku?
- Jaką rolę pełni siła osobistej relacji w marketingu B2B?
- Myśliwy czy farmer ? jaka jest dziś rola handlowca?
- Jak zmierzyć siłę relacji z Klientem?
- Przykłady programów wspierających budowanie relacji z klientami
Konferencja b2b marketing STANDARD skierowana jest do:
- prezesów i właścicieli firm działających na rynku B2B
- dyrektorów i kierowników marketingu B2B
- dyrektorów i kierowników sprzedaży B2B
- marketing managerów B2B
- e-commerce managerów
- szefów strategicznych działów w firmie
- dyrektorów rozwoju biznesu
- właścicieli firm z sektora MiŚP
- content managerów
Szczegółowy program i rejestracja na stronie http://www.internetstandard.pl/marketingb2b/