HILLWAY Training & Consulting – jako firma specjalizująca się w kanale call/contact center i jednocześnie wspierającej rozwój branży otrzymała zaproszenie od Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Pana Macieja Wielkopolana do udziału w spotkaniu Grupy Call Center działającej w ramach SMB.
SMB jest organizacją branżową, której misją jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi marketingu bezpośredniego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej.
Marzena Sawicka i Ewa Drumlak z ramienia HILLWAY w dniu 12.04.2011 wzięły udział w spotkaniu Grupy Call Center SMB.
W ramach spotkania omawiane były zagadnienia związane m.in. z:
- rozwojem i wyzwaniami polskiego rynku telemarketingu w kontekście działań prowadzonych w innych krajach
- analizą rynku targów i konferencji poświęconych call center w Polsce i zagranicą
- modelem działania organizacji branżowych w innych krajach
- przystąpieniem SMB do ECCCO ( European Confederation of Contact Centre Organisations)
- wdrożeniem w Polsce normy EN 15838
- bieżącymi aspektami prawnymi i zmianami w ustawodawstwie mającymi wpływ na działalność marketingu bezpośredniego i call/contact center
Wiemy, że spotkania branżowe i bezpośredni kontakt z przedstawicielami największych firm wykorzystujących w swoich działaniach telemarketing są dla nas doskonałą okazją do przyjrzenia się wyzwaniom rynkowym, ale także problemom, z którymi borykają się na co dzień menadżerowie tych działów. Tylko takie spotkania, które stanowią forum doświadczeń praktyków call center pozwalają nam budować produkty zgodne z trendami, potrzebami i oczekiwaniami rynku.