Właśnie ukazał się najnowszy numer magazynu Marketer +, a w nim m.in. artykuł Beaty Nawrat – konsultanta i trenera HILLWAY na temat trendów w obsłudze klienta na lata 2013-2018
Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była aż tak ważna i strategiczna dla firm, jak będzie w najbliższych latach. Ewolucja, a właściwie rewolucja technologiczna, gospodarcza i demograficzna wymusza na firmach w każdej branży bardzo szybkie zmiany. Wszelkie prognozy wynikające z badań i z naszych obserwacji wskazują na to, że lata 2013-2018 (czyli najbliższe 5 lat) będą czasem, gdy o powodzeniu firmy będzie decydować m.in. doskonałość w obsłudze klienta. O czym więc musimy pamiętać, aby w najbliższych latach zapewnić naszym firmom utrzymanie na rynku i rozwój?
W artykule ,,Być albo nie być w biznesie, czyli trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018″ w Marketer + piszemy m.in. o tym:
? dlaczego najpierw należy inwestować w obsługę klienta, a dopiero potem w promocję firmy,
? jakie wyzwania stawia przed firmami wejście na rynek pokolenia Y,
? jak technologia zmienia oczekiwania klientów wobec obsługi,
? czy w zaawansowanym modelu obsługi klienta z wykorzystaniem narzędzi IT jest nadal miejsce na zwykłe ludzkie relacje z klientem.