Aby sprostać wyzwaniom rynku należy stale rozwijać się i śledzić zmiany, trendy, analizować badania i raporty. Mając na uwadze dostarczanie naszym Klientom inspirującej wiedzy z dobrych źródeł, w ramach uzupełniania naszych szkoleń dziś przedstawiamy Państwu godny uwagi Raport:
TRENDY PRZYSZŁOŚCI RAPORT KLIENT 3.0 firmy First Data
Kim jest Klient Przyszłości? Perspektywa 2030 marzenia klientów, klienci marzeń
Ciekawa inicjatywa naszego Klienta firmy First Data – Laboratorium Przyszłości i w ramach tej inicjatywy bezpłatnie do pobrania obszerny Raport Przyszłości 2019
Ciekawie wygląda zestawienie na co będą wydawać klienci Np. ,,Czego oczekują obecnie wchodzący na rynek finansowy pod kątem obsługi/dostępności bankowości: Rozwiązaniem obecnie hipotetycznym, za to bardzo rozbudzającym wyobraźnię, jest neurointerfejs, a więc komunikacja na odległość i komunikacja człowieka z maszyną z wykorzystaniem bezpośredniego połączenia z układem nerwowym klienta. Opinie co do realności wdrożeń w perspektywie najbliższej dekady są co najmniej podzielone.”
Polecamy raport Państwa uwadze i zapraszam do lektury Raportu – raport o trendach konsumenckich dostępny pod linkiem:
Raport Trendy przyszłości 2030 First Data